Hotel Astra

Hotel Astra
7,4

3 tips over Hotel Astra

maria_de_weerd, 17-12-2013

Dusseldorf heeft een gezellig autovrij stadscentrum waar je naar hartenlust kan shoppen. Er is heel veel parkeergelegenheid maar deze is wel prijzig.

Er zijn heel veel restaurants van allerlei aard dus ieder zal er wel iets naar zijn gading vinden. Je kan er ook de Rheinturm bezoeken van waaruit je een mooi zicht hebt over de Rijn en de stad. Er is ook een bar en restaurant maar die zijn vrij prijzig in vergelijking met die in de stad. Je krijgt er natuurlijk een mooi uitzicht voor in de plaats.

Chris Alblas, 5-3-2012
Restaurant Weisse, circa 10 minuten lopen, vraag receptie de route
Christ sabrina, 7-11-2011

Restaurant tips:

In de japanse wijk japans sushi & grill OKINII ( all you can eat gedurende 2u30) immermannstasse 35. Wel reserveren is pas open van begin 2011 0211-1609958-0 echt een aanrader.

Visrestaurant Düsseldorf - Treffpunkt GOSCH ( links aan de inkom van de dusseldorf arcaden )

Friedrichstraße 133 - Bilker Arcaden,

We hebben een aantal aanbieders voor Astra voor je op een rij gezet: