Hotel Antares Düsseldorf

5,5

Kenmerken
Restaurant

We hebben een aantal aanbieders voor Antares Düsseldorf voor je op een rij gezet:

16 reviews over Hotel Antares Düsseldorf in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar!

R.de Graaf
14-12-2014

Door een om boeking van een ander hotel(vol), in dit hotel terecht gekomen.

Ook dit verliep niet vlekkeloos, 2 x een tweepersoonskamer gereserveerd, werd 1 x 2 persoons en 2x1 persoons kamer.

De kamer was schoon, maar daar was ook alles mee gezegd.

Het lawaai van buiten op straat was duidelijk hoorbaar, ondanks dat het raam gesloten was.

De badkamer liet ook het een en ander te wensen over qua hygiëne.

Maar het vervelendste was toch wel dat je 's avonds je bed uit gebeld werd om te komen betalen, was men vergeten te regelen, maar moest per direct worden voldaan.

Dit had mijns inziens gewoon 's ochtends gekund.

Al met al , niet tevreden dus over dit hotel.

Gereisd met partner in december 2014

nooit zo slecht meegemaakt

hanny
10-12-2014

Bij aankomst kregen we een kamer die buiten gebruik was; geen toilet geen douche, heel smerig. Na lang aandringen bij de receptie kregen we aan andere kamer; dat bleek een eenpersoons kamer.

Inmiddels stond de hele receptie vol klagende gasten. De receptioniste wist geen oplossing, gekker nog ze wist helemaal niks.

Dus noodgedwongen twee nachten op een bedbank geslapen.

Gereisd met partner in december 2014

Vies en smerig jammer van het geld

Jennie04
10-12-2014

Wat een vies hotel, nog nooit zoiets meegemaakt.

Badkamer ranzig, kamer niet schoon bij aankomst.

Geen ontbijt alles leeg. Parkeerplaats vol wel gereserveerd.

Dit dus nooit meer.

Gereisd met vrienden in december 2014

Dit is echt heel slecht!

Rob
8-12-2014

Hotel Antaris is echt heel slecht.zaterdagmiddag bij aankomst groote bende bij de receptie met klagende gasten.o.a overboekte kamers , 1 persoonskamer i.p.v. Een 2 persoonskamer, geen parkeerplaats meer wel geboekt en ga maar zo door echt heel erg triest! Onze Kamer smerig was niet schoongemaakt , lege bierflessen, tandenborstels en smerig beddengoed. Naar twee keer het beklag bij de receptie te moeten doen, kwam er toch een schoonmaakster die vloekend en tierend door de kamer heen vloog echt een vieze Bende.receptionistes weten helemaal nergens van weten zelfs niet hoe je richting het centrum moeten lopen! Eerste morgen ontbijt was helemaal niks alles leeg en wordt totaal niet bijgevuld, dus bij de warme bakker een ontbijt genutigt.Tweede morgen wel voldoende alleen oude broodjes geen boter en bestek. En nergens iemand te vinden die het ontbijt verzorgt echt heel erg slecht.wat je ook moet betalen voor een kamer alles is te veel!!

Gereisd met vrienden in december 2014

Goed basic hotel voor weing geld

Rob
15-4-2013

Samen met wat vrienden dit hotel geboekt voor een weekend weg. Hotel is goed bevallen. Verwacht niet al te veel maar daar betaal je dan ook niet voor. Kamers zijn vrij gehorig maar wel schoon en ruim genoeg.

Ontbijt is lekker maar de ruimte is vrij klein. Houd er rekening mee dat er tijdens voetbalwedstrijden van Fortuna Düsseldorf het hotel vol zit met voetbalsupporters van de tegenstander

Geen last van gehad maar het hotel lijkt me meer geschikt voor vriendengroepen dan voor stelletjes.

Afstand naar de stad (Altstad) is lopend goed te doen maar s´nachts pak je toch liever de taxi. (6-8 euro)

Düsseldorf is leuke stad om heen te gaan en het uitgaansleven is super! Goede sfeer en meer dan genoeg clubs/ kroegen en eetgelegenheden.

Al met al een leuk hotel voor een goede prijs maar verwacht niet te veel. Meer geschikt om met je vrienden heen te gaan dan met je vriendin/ vriend.

Gereisd met vrienden in april 2013

superlokatie

lyda
16-12-2012

Het hotel ligt aan de drukke straat richting het centrum.Wij lagen aan de achterkant en hadden dus geen last van het verkeer.Er stopt een bus en een tram voor de deur richting Altstad maar je kunt het ook lopen in 15 minuten.

Het ontbijt is niet superuitgebreid,maar goed verzorgd.De prijs zeker waard.

We hadden om een kamer met 2 losse bedden gevraagd en kregen die ook.Nette kamer die onlangs opgeknapt was.Helaas hadden ze de bedden aan de andere kant van de kamer gezet en vergeten om de televisie ook te verhangen.Je kon dus niet vanuit het bed tv kijken.

Er is een sauna,maar die was helaas buiten gebruik.

De auto kun je op een afgesloten binnenplaats parkeren als je dat reserveert.Goed geregeld voor €11,- per nacht.

Kortom voor de prijs is een aanrader als je wilt kerstshoppen bijvoorbeeld.

Gereisd met partner in december 2012

Leuk hotel op tien minuten lopen naar de Königsallee en twintig minuten naar de Altstadt.

Terugweg is taxi ideaal en dat voor maar 6 euro vanaf de Altstadt.

Nette kamers en vriendelijk personeel.

Ontbijt was goed alleen is ontbijtruimte niet te groot zodat ze op druk tijdstip tafels te weinig hebben.

Ideaal prive parkeren, kost wel 11 euro per dag.

Gereisd met partner in januari 2010

Fluthotel met slecht weekendpersoneel

Jan
28-10-2010

Bij aankomst op zaterdagmiddag bleken we niet aangemeld. Maar dat was geen probleem er was nog wel iets vrij. Dit bleek een zeer kleine kamer aan de voorzijde te zijn. Wel schoon, nieuwe vloerbedekking en goed 2-persoons bed(je). Zondagontbijt: 9 uur geen plek en om half tien weinig keus en slappe koffie. Om 11 uur gepoogd om iemand bij de receptie te spreken. Na 10min. de receptionist uit de keuken gevist. We kregen te horen dat hij maar was gaan eten omdat alle gasten toch weg waren ?!?!

Maandag was alles anders. Prima ontbijt, vriendelijke dames. Dame van de receptie zeer behulpzaam. Onze "aanbetaling" was als annulering verwerkt. Het hotel had ons een maand te vroeg ingeboekt. Ze had alles snel opgelost.

De ligging t.o.v. de Kö is goed, De Altstadt is in ca. 20 min. te belopen. Voor het hotel bus en tram.

Gezien de prijs (€117 2nachten l/o) is kamer en maandagontbijt goed echter de weekend service slecht.

Gereisd met partner in oktober 2010

Simpel hotel

Diane en Rene van der Voort
2-10-2010

Te ver van het centrum liggend, simpel hotel.

Door overboeking hier terecht gekomen.

Kleine kamer, en kleine douche 2 gescheiden kleine eenpersoonsbedden. (niet tegen elkaar aan te schuiven)

Ontbijt was wel erg goed, maar personeel niet erg vriendelijk.

Gereisd met partner in november 2009

Keurig hotel vlakbij het centrum. Kamer is netjes, 1pers.bed beetje kort voor grote Nederlander! Minibar amper gevuld, prijzen extreem hoog, beetje jammer. Ontbijt uitgebreid met o.a. luxe broodjes, diverse vleeswaren, vis, vers fruit etc. De ontbijtdame is zeer vriendelijk. Ja, voor deze prijs ga ik zeker nog eens terug.

Gereisd alleenreizend in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antares Düsseldorf in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antares Düsseldorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.