Hotel Aleksandra

HotelKleine hotelsWeer vandaag29°15°
6,8

We hebben een aantal aanbieders voor Aleksandra voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Aleksandra in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Gemiddeld hotel met trendy-luxe-look

vi, 25-9-2014

Hotel Aleksandra is per metro vanaf het centraal station te bereiken. De uitstraling is een soort van trendy-luxe, maar dan zouden ze wel wat meer op details moeten letten. Het is een klein hotel, van overige kamers had ik geen overlast. Mijn kamer zat aan de straatzijde en dat is erg luidruchtig met het raam open. De bedden hebben een fluwelen hoofdboard wat luxe oogt, maar als die helemaal kaal en smoezelig is, dan is dat niet luxe... Ook zaten bedlamp en plafondhoek vol met spinnewebben. Het bed lag heerlijk, kussen ook. De badkamer vond ik erg mooi, deze leek onlangs opgeknapt. Helaas zag het snoer van de haardroger wit van stof, de schoonmakers krijgen waarschijnlijk niet genoeg tijd om op dit soort dingen te letten. Ontbijt was simpel en in de hotelhal, bediening niet echt vriendelijk. Kortom: een doorsnee hotel, die zich luxer probeert voor te doen.

super!

boogie, 22-12-2010

2 nachten verbleven wij in dit hotel (vanaf 17dec. 2010). Onze kamer was eigenlijk in de achtertuin van het hotel, waar zich nog 3 kamers bevonden (soort lodge). De kamer is voorzien van een heerlijk bed en badkamer met inloopdouche en bad. Het ziet er allemaal luxe uit. Het ontbijt is goed verzorgd en voor een relatief klein hotel is er toch 2 man personeel op de been. Uitstekende service dus.

U-bahn is nog geen 5 minuten lopen en brengt je in +/- 10 minuten naar de Altstadt/ Königsallee.

De laatste ochtend lag er 20 cm sneeuw, vanaf onze kamer naar het ontbijt (in het hotel) was het pad al sneeuwvrij gemaakt, allemaal toch extra pluspunten.

Wij hebben hier een prima verblijf gehad! (35€ p.p.p.n.!)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aleksandra in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aleksandra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Aleksandra scoort een 6.75 uit 10 op basis van 2 reviews.