Hostel A&O Düsseldorf Hauptbahnhof

Hostel
Hostel A&O Düsseldorf Hauptbahnhof
6,2

We hebben een aantal aanbieders voor A&O Düsseldorf Hauptbahnhof voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hostel A&O Düsseldorf Hauptbahnhof in het Nederlands

Maybe 1 more time

Ker
28-2-2019

De kamer was veel kleiner dan verwacht, je kon je kamer niet elke dag schoon laten maken alleen je vuilnis werd pas na een dag of 2 weg gehaald. Ik weet niet als het iets voor kinderen is want ik zag alleen maar volwassenen. De badkamer was ook klein. De bedden die waren wel goed daar kon je geweldig op liggen. En de omgeving is geweldig je bent dichtbij de stad daar heb ik geen klachten over. En de tv is zo klein ahahah die kan je amper normaal bekijken

Gereisd Met vrienden in februari 2019

Niet te doen

A. Agaiby
9-8-2015

Wij waren met onze gezin 4 dagen gebleven. Toen we aankwam waren geen lakens op de bedden alleen kale matrassen. En toen wij het aangaven kregen die mee en moesten wij het zelf doen. Alle 4 dagen hebben wij geen een keer schone lakens gekregen terwijl bij de receptie geven ze aan dat de volgende ochtend word verschoond, en geen een keer hebben ze de grond schoon gemaakt en de wc zeep en shampoo waren op en die worden ook niet gevuld. Elke dag geeft ik aan dat het niet kan en het woord (morgen wordt geregeld) kreeg ik te horen. En alsnog gebeurt het niet. Op de laatste dag heb ik aan gegeven dat ik ga niet meer op vieze bedden slapen uiteindelijk kreeg ik een set lakens mee en moest ik het zelf doen. Het is zeker niet hygiënisch en mijn jongste dochter is op de laatste dag ziek geworden. Op zo een manier kunnen ze beter hun deuren sluiten voor gezinnen i.p.v zo een waardeloos diensten aanbieden voor te veel geld!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Afschuwlijk

Laura Berlijn
8-12-2014

Er is niets in dit hotel aanwezig. Wil je een glaasje water op de kamer? Kan niet. Wil je je handen afdrogen? Kan ook niet. Feedbackformulier invullen? Kan ook niet. Bedden waren kei en keihard. Kussen is een lapje stof, de deken is een vieze oude fleecedeken, te groot voor de hoes. De douche was bruin van de schimmel, ongezond gewoon! Nog niks gezegd over de overlast van muziek tot laat uit het hotel en dronken jongeren rennend over de gang. Boek dit hotel niet!

Gereisd Met partner in december 2014

optimale prijs/kwaliteit!

Henk Schutte
2-1-2013

Een wat ongezellige lobby en kleine kamers is het enige wat dit hotel ervan weerhoudt volmaakt te zijn. Vriendelijk personeel, brandschoon, goede bedden, goedkope parkeergarage ernaast voor de prijs van een camping. En dat slechts 5 minuten van het centrum. Van harte aanbevolen!

Gereisd Met oudere kinderen in december 2012

Prijs-kwaliteit verhouding erg goed!

Jolien
21-7-2010

Wij verbleven in een vierpersoonskamer voor 1 nacht. De kamer was wat krap, maar qua inrichting netjes en bovenal erg schoon! De douche en wc was gescheiden wat ook wel erg fijn is. Het ontbijt was simpel maar lekker en de service was goed. Voor 1 a 2 nachten erg goed!

Gereisd Met vrienden in juli 2010

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel A&O Düsseldorf Hauptbahnhof in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel A&O Düsseldorf Hauptbahnhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.