Hotel Acora

Hotel Acora
8,5

23 reviews over Hotel Acora in het Nederlands

Anders

Prima hotel! Schoon en een heerlijk ontbijt

29-11-2015

Prima hotel! Schoon en een heerlijk ontbijt.

Nette prijs kwaliteitverhouding!

Het verblijf is ons prima bevallen

7-12-2014

Het verblijf is ons prima bevallen. schoon vriendelijk personeel goed ontbijt .we komen zeker terug

Prima prijs/kwaliteit verhouding

7-12-2014

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Bedden waren wel aan de zachte kant en persoonlijk zou ik liever een 2 persoons bed hebben ipv 2 1persoons

Goed en goedkoop

Wim Dieleman
21-1-2013

Prima goedkoop hotel, gunstige ligging vanaf de snelweg. Met de bus in 25 min. in de binnenstad. Vraag wel even waar je weer in moet stappen om terug naar het hotel te gaan! Verder goede bedden, kleine badkamer en gratis koffie en thee op de kamer. Behulpzaam personeel en heel goed ontbijt.

Leuk hotel

ViEr
5-12-2012

Het is een appartementencomplex waar zowel mensen wonen en een deel is hotel. De omgeving is wat grauw en grijs. Het lijkt in een sociale wijk te liggen, maar ik kan me vergissen. De bouwstijl is hier helemaal anders dan bij ons.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Prijs kwaliteit ligt ook goed. Er is geen restaurant aanwezig en dat is wel jammer. Er liggen wel folders om pizza of sushi te laten brengen. De kamers zelf zijn mss wat oud, maar het is er wel goed onderhouden. De bedden lagen goed, heerlijk geslapen. Een aanrader.

Uitstekende kwaliteit-prijs verhouding.

Robert
21-10-2012

Drie nachten grote hotelkamer met prima inrichting en dito ontbijt voor de prijs van 130 euro all-in voor 2 personen (via internet). Parkeren gratis in de parkeerkelder of op voor het hotel gereserveerde parkeerplaatsen op de straat. Het hotel ligt vlakbij de snelweg in een 'buitenlanders-buurt' waar je overigens geen last van hebt. De bushalte voor de bus naar de binnenstad ligt op 100 m. afstand en een kaartje kost 2,40 euro. Goede bedden, kitchenette, balkon en dagelijks grote schoonmaak.

Hotel op zich oké, bedden ramp!!

smal01
11-12-2011

3 daags-arrangement geboekt via een tijdschrift naar de kerstmarkt in Dusseldorf met overnachtingen in Acora hotel.

Hotel ligt in buitenwijk (centrum Dusseldorf goed te bereiken met openbaar vervoer), vriendelijke ontvangst receptie en goed ontbijt.

Maar wat een regelrechte ramp (voor ons tenminste) die BEDDEN!!!!

Bed ligt helemaal door, net of je in een kuil ligt en na een slapeloze nacht s'morgens gebroken opgestaan.

Deze zijn echt dringend aan vervanging toe!!

We hebben de afgelopen 2 jaar veel in hotels overnacht (via hotelveiling) maar nog nooit z'on slecht bed/matras getroffen als in dit hotel.

Het was zelfs zo beroerd dat we hebben besloten om ons weekendje weg ervoor af te breken. Erg jammer!!!

Het hotel ligt buiten de stad, maar is prima te bereiken met bus en S-bahn.

Rustig gelegen in een buitenwijk. Prima geholpen bij de receptie. Goede prijs - kwaliteit verhouding.

uitstekend hotel, 3 sterren, echt de moeite waard.

Rian van Gaans
22-12-2010

Een fantastisch weekend gehad 10,11,12 december, voor 65 euro per nacht. Uitstekend ontbijtbuffet. Dichtbij station, in 9 min. in Dusseldorf.

Mooie kerstmarkt, echt de moeite waard.

aardig hotel

Dennis Hagen
24-12-2009

dit hotel geboekt via een actie in een dames tijdschrift, het hotel ligt ongeveer 25 minuten uit het centrum van dusseldorf, receptie klein maar wordt snel en netjes geholpen direct een een schema van de bus mee gekregen, kamer goed echter een douche gordijn is niet helemaal meer van deze tijd, met de bus openbaar vervoer naar het centrum bushalte om de hoek van het hotel ongeveer 2 minuten lopen, bus ticktet kost € 2,30 enkeltje, is zeer goed te doen, als je met de auto de stad in wilt moet je een milieu vignet kopen a € 15 en natuurlijk nog de parkeergarage betalen,

stad zeer leuk met de kerstmarkt was lekker koud dus zeer gezellig

We hebben een aantal aanbieders voor Acora voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Acora in Düsseldorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Acora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.