Hotel Aconstersterster

7.3Goed

Tonen op kaart

12 reviews over Hotel Acon

• 8m beijer17-12-2015

basic hotel maar niet voor lang verblijf

Zeer vriendelijk personeel en erg knus en gezellig beneden. De kamers waren schoon, maar met veel geluidsoverlast van de bewoners in de flatten daar, of andere gasten in het hotel, in de andere kamers hoor je precies wanneer de gasten naar het toilet gaan of douchen.

Bedden hard en je voelt de veren van het matras, stoelen niet echt om je avond op te vertoeven erg hard. Maar wel te doen als je rond 8 uur binnenkomt na een dag shoppen wat zowel lopend als met openbaar vervoer te doen is, dagticket voor ov is 9.70 per twee personen voor bus, metro, tram en trein.

Bar gezellig en ontbijt simpel maar zeker erg lekker! Niet echt een buurt voor een gezin met het vele volwassen vermaak in de straat.

Zeker een aanrader voor bijv de kerstmarkten als je weinig in het hotel verblijft.

Gereisd in december 2015

• 7smiecie18-12-2011

Basic/voldoende en een gunstige ligging

De reactie van Danny en Sandra(mrt 2011) kan ik volledig onderstrepen! Ik wilde service lager waarderen vanwege de persoon achter de balie, maar de mensen die we de volgende dag tegenkwamen (schoonmaakster, TD en een andere wél vriendelijke receptionist) maakten het nog beter. We kwamen 'savonds aan en toen kregen we 2 keer een verkeerde kamer (geen 2 pers.bed zoals van te voren aangegeven) en de ene kamer rook erg muffig en de andere erg naar rook. Toen Einstein achter de balie eindelijk goed gokte dat er op de 6e verdieping nog een kamer met een 2-p.bed konden we eindelijk intrekken. De kamers +sanitair zijn idd gedateerd (jaren 80?). Maar de bedden+matrassen waren goed. De nooduitgang was een bordje op het raam, zie foto, klim maar het dak op 1 meter breed schuin aflopend, geen houvast, gewoon zorg maar dat je niet van de 6e verdieping naar beneden valt.... Voor ons de onsociale, je-echt-niet-welkom-heten jonge gozer een dooddoener, alleen vanwege die gozer komen we er niet meer

Gereisd met partner in december 2011

• 7Danny en Sandra01-04-2011

Redelijk

Redelijk hotel in een inderdaad slechte buurt, maar wel kort bij station! De jongste van het personeel kwam totaal ongeïnteresseerd over, vandaar bij service zo'n laag punt. Kamers en bedden ok maar badkamer gedateerd. Over het ontbijt was ik zeer tevreden, echt jammer van die slungelachtige gozer

Gereisd met partner in maart 2011

• 6Ton25-07-2010

Basic Hotel

Basic Hotel,in een niet zo'n fraaie omgeving. Nette kamers Dichtbij centraal station en op loopafstand naar centrum en Köningsallee.

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Anouk van Dijk23-12-2009

Prima hotel voor weekendje winkelen

Hotel Acon lijkt misschien niet zo heel erg gunstig te liggen, in een straat met veel ''volwassen-entertaiment'' maar de service van de medewerkers en de ligging tav het centrum en het station maakt heel veel goed. Het personeel was supervriendelijk, op welk moment van de dag je ook een vraag stelt en regelt dingen onmiddelijk voor je. De kamer waren ruim, de douche iets minder ruim (douchekop op 1,80 max hoogte) en het ontbijt bood voldoende keuze. Je bent in 10 min midden in het centrum en op het station, kortom prima hotel voor een weekend.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 9Fam. Freijer Hoofddorp14-12-2009

Goed hotel voor bezoek kerstmarkten

Voor bezoek van de kerstmarkten is dit een ideaal hotel, schone kamers, personeel is vriendelijk, ontbijt was prima lekkere broodjes en beleg. We waren met vijf personen en hebben ons prima vermaakt. Ook de consumpties waren betaalbaar.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

• 8evert haak09-06-2009

het is een prima hotel.

het is een prima hotel kamers waren schoon sercive is uitstekend. het ontbijt is prima. voor ieder wat wils.

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 7E Dorsman15-12-2008

Een prima hotel voor bezoek aan Düsseldorf

Dit Hotel is een prima uitgangspunt voor en bezoek aan Düsseldorf, het ligt dicht bij het station en vlak bij openbaar vervoer. Het mag dan geen "nieuw"hotel zijn maar de kamers zien er netjes en goed onderhouden uit. En bovenal is het er schoon. Het personeel is er niet alleen vriendelijk maar ook erg behulpzaam. Gegeten hebben we er niet, maar hebben wel het ontbijtbuffet gebruikt, dit was goed verzorgd en met voldoende keuze, kortom een Hotel wat zijn geld zeker waard is!

Gereisd met partner in december 2008

• 7Eric30-03-2008

Leuk hotel met een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijke bediening. Nette en schone, eenvoudige kamer. Prima voor stadbezoek met gezin.

Gereisd met familie in maart 2008

• 7Kevin en chantal04-01-2008

Verouderd hotel maar wel schoon.. ontbijt zeer matig....maar wat wil je voor de prijs. Geboekt via internet en is leuk voor de stad te bezoeken.

Gereisd met partner in januari 2008

1 tip over Hotel Acon

• smiecie, 18-12-2011

In de Bioscoop naast het treinstation kun je lekker ijs eten en diner (bij Pomodora/Tiamo). De bediening is vriendelijk en het eten is heerlijk.

0 vragen over Hotel Acon

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room Service24 uurs service, Aanwezig
    • Op het terreinBagageruimte
    • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats