Hotel Ramor Garni

3 reviews over Hotel Ramor Garni in het Nederlands

Vreselijk

Murat Yildiz
7-2-2019

Wat een bouwput voor de reservering niks gemeld en heel hotel staat in verbouwing.Geen restourant of bar wij moeten een andere gebouw moeten slapen bovende normale huis was geen hotel.Ik raad deze hotel echt niet aan zonde voir je geld.Stelletje.......!!!

Gereisd Zakelijk in februari 2019

prima accommodatie en service

susanne
24-8-2016

mooie ruime kamer voor 5 personen ,ruime badkamer met prima douche en toilet.uitstekend verzorgt ontbijt buffet . prijs was prima ! een echte aanrader . wij hebben deze overnachting gecombineerd met bezoek aan Moviepark en ZOO Duisburg .perfect !

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Prima familiekamer, super 4 sterren ontbijt

CM
14-5-2016

Wij overnachtten in een enorme familiekamer met 4 bedden, keurige grote badkamer met zeepjes, shampoo etc. Ontbijt overtrof alle verwachtingen: verse jus d'orange, zelf wafels bakken en allerhande zoete sausjes voor erop, op bestelling roerei, cereals, yoghurtjes, champagne ... teveel om op te noemen. De ligging is niet bijzonder maar prima als overnachtingshotel.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2016

• EntertainmentCasino
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramor Garni in Duisburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramor Garni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.