Hotel Mercure Duisburg City

Hotel Mercure Duisburg City
8,3

5 tips over Hotel Mercure Duisburg City

WijsJ, 30-5-2016
500 meter verder zit een "winkelcentrum" casino zit er ook in (overdekt) met een zeer lekkere top italiaan. Aanrader.
Karin, 28-7-2014
Goede uitval basis voor Movie Park Germany
Gerald, 13-7-2014

Naar aanleiding van de tip van Anna zijn ook wij naar mama leone geweest aan de buitenkant zie je het er niet aan af maar we hebben er heerlijk gegeten wij zaten buiten op het terras maar aan de achterkant hebben ze een hele leuke binnen plaats.

Als wij weer in Duisburg zouden komen om er heerlijk te winkelen dan gaan we zeker even bij mama leone eten.

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Duisburg City voor je op een rij gezet:

Loes Schelmans, 9-9-2013
Als je gaat voor de sauna en het zwembad, niet doen! Deze zijn voor onbepaalde tijd gesloten!!
Anna, 15-11-2011
Restaurant Merado (achter de parkergarage) met zeer uitgebreide saladebar en restaurant Mama Leone, o.a. italiaans eten (t.o.station). Voor weinig geld word je hier geholpen alsof je in een luxe restaurant zit.