Hotel Mercure Duisburg City

Hotel Mercure Duisburg City
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Duisburg City voor je op een rij gezet:

66 reviews over Hotel Mercure Duisburg City in het Nederlands

absolute aanrader

Frans Hendrikx,
6-3-2018

Midden in het centrum, parkeergarage er onder, mooie rustige kamers

heerlijk

linda,
31-1-2018

alles zeer goed verzorgd niets op aan te merken, goed gelegen kort bij winkelstraat

Een prima hotel midden in de stad.

John,
20-1-2018

Hotel ligt midden in Duisburg, dicht bij de winkelcentra's. Mooie kamers, heel goed ontbijt. Geen diner gebruikt. Geen minpunten.

HotelSpecials.nl

Dikke pluim! Veel waar voor je geld!

Fam. uit assen,
25-10-2017

Super hotel..veel waar voor je geld. We waren hier 1 nacht met 2 kids( 9 en 10)Kids zijn gratis bij je op de kamer. Ook voor ontbijt kids betaalden we niks. 60 euro met z'n viertjes incl. ontbijt via touroperator. Kregen hier een mooie, schone kamer voor, mooi hotel met zwembad (leuk voor de kids)en sauna , een uitgebreid ontbijt en kregen ook nog een welkomstdrankje( manlief nam een halve liter bier, was ook geen probleem). Kortom dikke 10!! Op half uur van moviepark, (waar wij gratis heen konden, door abbonement van slagharen). We komen zeker weer! Ook leuk zo midden in groot centrum. Parkeren koste ons 9 euro voor 1 avond/nacht/ochtend.. personeel ook zeer vriendelijk en behulpzaam.

Fijne netjes hotel

diana,
29-8-2017

prima hotel , erg fijn gelegen midden in het centrum , nette kamers en lekker [wel druk] ontbijt .

Prima

Fam. v. S,
15-8-2017

Hier een nachtje geslapen bij bezoek aan Movie Park (ongeveer half uur rijden). Goed bereikbaar en ook parkeren ging prima. Kamer was netjes, standaard. Alleen de stop van de wastafel werkte niet goed zat ook een haar in. De minibar was leeg, vonden wij niet erg, konden we onze eigen drankjes koelen. Fijn niet rokerskamer, maar die keek wel uit op het rokersplaatsje. Was wel rustig s nachts. Hotel ligt vlakbij een winkelstraat. Misschien kan je binnendoor, maar dat konden wij niet ontdekken. Dus moesten stukje omlopen (5 minuten) om in de winkelstraat te komen. Ontbijt was prima. Alleen was het witbrood (om te toasten) op een gegeven moment op en ondanks de vraag en belofte het bij te vullen, was dat een half uur later nog steeds niet gebeurd. We sliepen met 3 personen, waren ook 3 bedden. Wel jammer was dat er maar 2 tandenborstel glazen en en twee 2 koffiebekers waren.

Geweldig hotel!

Loek,
8-8-2017

Geweldig hotel voor en bezoek aan Duisburg.Mooie ruime kamer met alle faciliteiten,zoals koffie/thee zetten en minibar.Kleine badkamer echter zeer functioneel.Parkeren onder het hotel en vanuit het hotel loop je zo het centrum in!! Niet rechtstreeks bij het hotel geboekt en betaalden 115,=euro voor 2 nachten incl. geweldig ontbijt!! Doe een beetje zuinig met de handdoeken en laat je kamer niet reinigen dan krijg je ook nog een voucher voor een gratis drankje in de bar en het maakt ze niet uit wat je neemt,top service!!

Als ik dan toch een minpuntje moet aanstippen is dat het feit dat er in dit grote hotel slechts 1 kleine lift aanwezig is welke ook nog door het personeel gebruikt moet worden,maar ja je kunt niet alles hebben voor deze prijs!!

fantastisch

Ingrid K,
29-7-2017

Hotel was schoon, vriendelijk,goed onderhouden en lekker rustig

Ursula Pätzold Coco Mercure Duisburg City GM, General Manager, 16-9-2017

Dear Ingrid K,

we are happy that you liked our hotel and liked our friendly team and found your stay fantastic.

We are looking forward to see you next time.

Mercure Hotel Duisburg City

Relax en fun

Felona schaper,
17-3-2017

Mercure hotel Duisburg is perfect voor gezinnen schoon en strak ingericht zwembad en sauna schoon en heerlijk op temperatuur PlayStation voor kids in de lobby ontbijtbuffet voor ieder wat wils van zelf wafels maken tot verse broodjes en sapjes ga dit jaar weer heb er zin in

Ursula Pätzold Coco Mercure Duisburg City GM, General Manager, 6-4-2017

Dear Felona Schaper,

we thank you for your positive Feed Back and are happy to hear that you liked our swimming pool area, the kids corner and our breakfast offer.

We would be happy to welcome you in the future.

Mercure Duisburg City

Prima voor een weekend

Bas & Sas
11-12-2016

Weekendje weg geboekt ivm oa kerstsfeer in Duisburg. Hotel ligt in centrum bovenop de parkeergarage. Inchecken was moeizaam, omdat onze voucher digitaal op onze telefoon stond. Moest ter plekke gemaild worden? Overigens vriendelijk personeel. Kamer aan de achterzijde was ruim genoeg. Ivm warmte raam opengezet. Geen lawaai gehoord. Ontbijt was compleet. Door drukte en te weinig personeel was het chaotisch. Voor weekendje weg verder prima hotel.

Ursula Pätzold Coco Mercure Duisburg City GM, General Manager, 6-4-2017

Dear Bas,

we thank you very much for your feed back after your stay at Duisburg and are happy that you enjoyed your stay in general. We are sorry that you had problems with the digital Check In and that the restaurant was too busy during breakfast. Your remarks help us to improve our service in the future.

Looking forward to welcome you again in our hotel.

Mercure Duisburg City

HotelSpecials.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Duisburg City in Duisburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Duisburg City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.