Hotel Akazienhof

Kleine hotelsWeer vandaag-1°-5°
Hotel Akazienhof

We hebben een aantal aanbieders voor Akazienhof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Akazienhof in het Nederlands

Gezellig hotel

Danny
14-8-2011

Laatste etappe op onze fietsvakantie - fietsen stonden buiten 's nachts, maar wel achter gesloten poort. Lekker ontbijt. Ruime kamers (familiekamer) maar zonder airco.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Akazienhof in Duisburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Akazienhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.