Hotel Haus Dumicketal

Hotel Haus Dumicketal
9,3

4 reviews over Hotel Haus Dumicketal in het Nederlands

heel, maar dan ook heel goed!!!

Frans en Monique
3-8-2018

Comfortabel hotel, lekker en veel eten en super vriendelijke uitbaters, alsook het personeel. Niets is teveel als men iets vraagt. Prijs kwaliteit meer de prima.

Prima hotel, vriendelijk personeel, goed eten (ontbijt en diner) en goede bedden.

Super hotel in rustige omgeving

Marcel & Wendy
25-6-2011

Super heerlijk hotel in een rustige omgeving. De klant staat voorop, badkamer met badjassen. Ontbijt goed geregeld, avondeten prima. Wij komen hier zeker nog een keer terug.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Dumicketal voor je op een rij gezet:

Voor motorrijders een prima uitvalbasis (al ligt het best afgelegen). Je zit zo overal in het Sauerland. En het ligt aan de voor Nederlanders niet zo verre kant van het Sauerland.

De kok kan er wat van , het eten is echt smakelijk. Zowel avondeten als het lekkere ontbijtbuffet.

Ik vond de luchtige (en voor mij te korte) dekbedden niet zo prettig. Matrassen wel.

Jammer genoeg geen enkele haak om iets op te hangen op mijn 1 persoons-kamer. Krakende kastdeuren is ook wat minder. Verder prima. Lekkere douche.

Nog een min: het (verlegen?) meiske (familie?) wat er werkt en als een robot elke 10 min. komt vragen "Möchten sie noch etwas zum trincken ?". Redelijk irritant.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Dumicketal voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haus Dumicketal in Drolshagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haus Dumicketal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haus Dumicketal scoort een 9.33 uit 10 op basis van 4 reviews.