Camping Gut Kalberschnackesterstersterster

Tonen op kaart

81 reviews over Camping Gut Kalberschnacke

• 2019
    9Gerard03-06-2019

Mooie en prachtig gelegen terrassen camping aan een mooi stuwmeertje. Prachtig uitzicht en keurig en schoon sanitair. Mooie wandel en fiets mogelijkheden direct vanaf de camping. Misschien enige nadeel dat er niet direct een supermarkt in de buurt zit. Verder prima plek om te ontspannen en van de mooie omgeving te genieten.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    7Jolanda Bosman31-08-2018

Een mislukte vakantie

Het uitzicht was mooi, maar wat wij hadden verwacht en meer mede nederlanders met ons was dat op de kaart was aan gegeven dat je van de camping direct het meer in kan lopen dat us dus niet waar, het is een idiale camping voor een tussenstop voor 1 nacht maar niet voor 14 dagen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8W08-07-2018

Voor herhaling vatbaar

Gedaan als doorreis camping

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Danny02-01-2018

Nog steeds prachtige locatie!

Voor de tweede maal de camping aangedaan als doortrekcamping. Ondanks dezelfde periode was de camping voller en stonden we vooraan naast de inkom. Daar er weinig of geen doorgaand verkeer is heb je er geen last van. De camping beschikt over een klein winkeltje dat ook in november open was. Broodjes zijn daags voordien te bestellen. Prijs kwaliteit één van de betere campings. De omgeving is wonderlijk mooi. Sanitair is verwarmd, proper en de douches zijn gratis.

Gereisd met partner in november 2017

• Oude reviews

9Schellevis13-08-2017

Heerlijk!

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze prachtige camping. Heerlijk gezwommen en ja.. er liggen steentjes maar zelf deed ik dikke sokken aan , maar mijn zoon vond dat niet nodig. Alleen het voetbalveld viel tegen, aangezien dit geen grasveld is. Verders gewoon super en schoon sanitair en onbeperkt gratis douchen. Wandel- en fietsroutes te over! Tip: als je naar een leuke stad wil (bijv. wij wilden naar Dortmund) zorg dan dat je in Nederland al een milieu sticker hebt voor de auto, anders mag je niet met je auto parkeren in de stad. anders een boete vanaf 80 eu!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 7A.M.29-07-2017

Terrassencamping

Mooie maar ook grote terrassencamping, met een groot deel vaste plaatsen.

In het kleine winkeltje zijn de basic zaken te koop en haal je het de dag ervoor bestelde brood. Sanitair was goed verzorgd. Schoon! Kies dan wel voor het grote sanitairgebouw.

De hellingen op de camping zijn redelijk steil. Zelfs de route naar de camping al

Wij troffen in mei een weekje met slecht weer. Dat kan gebeuren, maar dan was er ook op de camping en in de omgeving niets te doen. De camping lijkt toch voornamelijk gericht op de 'watersporters' en fietsers. Wij zijn eerder vertrokken.

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

• 8Danny02-01-2017

Mooie camping en omgeving!

Mooie terassencamping met goede voorzieningen. We mochten zelf een plek uitzoeken. In het naseizoen was er weinig volk. De camping kwam zeer verzorgd over. De hellingen op de camping zijn relatief steil maar dat wisten we op voorhand. Er is een klein winkeltje aanwezig met basisbehoeften. Je kan daags voordien broodjes bestellen. Mooi, proper en verwarmd sanitair (met achtergrondpuziek!). Er zijn enkele barrelsauna's aanwezig. Mooie omgeving met veel wandelmogelijkheden. De 'kunst'wandeling die vertrekt aan de camping is heel mooi. Vriendelijke dame aan de balie. Vaste prijs voor de stroom. De camping heeft een restaurant, op enkele honderden meters is een eetgelegenheid. Voor herhaling vatbaar.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met partner in november 2016

• 8Christel12-08-2015

Fijne camping, vriendelijke mensen

Camping Gut Kalberschnacke is een prima camping. Het is mooi gelegen. De speeltuintjes zijn ook erg leuk. Mijn kinderen vonden de grote glijbaan fantastisch. Ik vind de medewerkers bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De sfeer op de camping is erg goed, het animatieteam ook erg vriendelijk. Het water van het meer is heerlijk en erg helder. Er is helaas geen strand bij, dat had ik wel verwacht. Er is een heel smal grasrandje en in het water liggen steentjes die wel pijn doen aan je voeten. Niet geschikt dus voor echt zonnen en spelen op het strand, maar als je komt om vooral in en op het water te zijn is het prima. Vanaf de camping kun je verschillende wandelroutes volgen. In het bos bovenaan de camping lopen een aantal routes. Ik vond zelf dat er in de buurt niet zo veel vertier was voor ons gezin. Goede imbiss op de camping met heerlijke patat en pizza's!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 7Zon13-08-2014

Grote camping, maar een leuke camping.

Wij kwamen per toeval op deze camping. Vriendelijk ontvangen. Nadat de receptioniste zag dat ik met krukken liep heeft ze meteen de plaats gewijzigd. We zouden ergens op de 10e terras tegen de berg geplaatst worden. Maar nu het eerste laantje vlakbij toilet en animatie en speeltuin. Ze verschillen erg per grote en sommige zijn erg scheef. Wel een eigen watertappunt en elektra. Het is een erge grote camping, met het overgrote deel vaste kampeerders. Wat ik als nadeel zie. Zeker omdat ze de lege plekken waar normaal vaste gasten staan opvullen met toeristen. Dan sta je echt niet leuk tussen de vasten plekken. Maar met een tent of onderaan de camping sta je echt leuk. Minimaal winkeltje. Met broodjes, krantje en wat artikelen en ijs. Camping berg naar beneden en je zit bij de rand van het meer. Kinder animatie aanwezig, Sanitair prima, en meestal wel schoon. 2 leuke speeltuinen, tennis en voetbalveld. En 2 tafeltennistafels.

• 5Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Arie Schonewille26-07-2014

Mooie terrassencamping slechts 265 km van huis!

Omdat we een voorkeur hebben voor bergen (heuvels) en een meer hebben we gekozen voor deze camping, slechts 3 uur rijden vanaf Emmen. We hadden nog slechts 1 week vakantie tegoed dus zochten we iets in de buurt. We hadden een mooie grote plek, vlakbij de toiletten, speeltuin, receptie, zwemwater en hondentoiletten. Mijn vrouw en ik waren op deze camping met onze 2 boxers. Vanaf de camping kun je fantastische wandelingen maken. Ook fietsers komen volledig aan hun trekken. Wij zijn te kort geweest om alles te zien en komen zeker nog eens weer, dan waarschijnlijk met kinderen en kleinkind(eren) aangezien het een erg kindvriendelijke camping is.

Gereisd met partner in juli 2014

2 tips over Camping Gut Kalberschnacke

• NN. , 26-08-2012

Een handige tip is om je aankomsttijd ( inchecken) voor of na de rusttijd te plannen. Je komt namelijk de camping niet op tussen 13.00 en 15.00. En de receptie is dan gesloten.

• Zon, 13-08-2014

Terrascamping, onderaan zijn de toeristen plaatsen.

1 vraag over Camping Gut Kalberschnacke

• Marijke, 10-01-2017

Supermarkten

Ik ben benieuwd of er wat grotere supermarkten zijn in de omgeving? Dit omdat mijn zoontje glutenvrij brood nodig heeft. Alvast bedankt!

Camping Gut Kalberschnacke info

• Aantal sterrensterstersterster