Camping Gut Kalberschnacke

27 reviews over Camping Gut Kalberschnacke in het Nederlands

Een mislukte vakantie

Jolanda Bosman,
31-8-2018

Het uitzicht was mooi, maar wat wij hadden verwacht en meer mede nederlanders met ons was dat op de kaart was aan gegeven dat je van de camping direct het meer in kan lopen dat us dus niet waar, het is een idiale camping voor een tussenstop voor 1 nacht maar niet voor 14 dagen.

Gereisd met partner in augustus 2018

Voor herhaling vatbaar

W,
8-7-2018

Gedaan als doorreis camping

Gereisd met partner in juni 2018

Nog steeds prachtige locatie!

Danny,
2-1-2018

Voor de tweede maal de camping aangedaan als doortrekcamping. Ondanks dezelfde periode was de camping voller en stonden we vooraan naast de inkom. Daar er weinig of geen doorgaand verkeer is heb je er geen last van. De camping beschikt over een klein winkeltje dat ook in november open was. Broodjes zijn daags voordien te bestellen. Prijs kwaliteit één van de betere campings. De omgeving is wonderlijk mooi. Sanitair is verwarmd, proper en de douches zijn gratis.

Gereisd met partner in november 2017

Heerlijk!

Schellevis,
13-8-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op deze prachtige camping. Heerlijk gezwommen en ja.. er liggen steentjes maar zelf deed ik dikke sokken aan , maar mijn zoon vond dat niet nodig. Alleen het voetbalveld viel tegen, aangezien dit geen grasveld is. Verders gewoon super en schoon sanitair en onbeperkt gratis douchen. Wandel- en fietsroutes te over! Tip: als je naar een leuke stad wil (bijv. wij wilden naar Dortmund) zorg dan dat je in Nederland al een milieu sticker hebt voor de auto, anders mag je niet met je auto parkeren in de stad. anders een boete vanaf 80 eu!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Terrassencamping

A.M.,
29-7-2017

Mooie maar ook grote terrassencamping, met een groot deel vaste plaatsen.

In het kleine winkeltje zijn de basic zaken te koop en haal je het de dag ervoor bestelde brood. Sanitair was goed verzorgd. Schoon! Kies dan wel voor het grote sanitairgebouw.

De hellingen op de camping zijn redelijk steil. Zelfs de route naar de camping al

Wij troffen in mei een weekje met slecht weer. Dat kan gebeuren, maar dan was er ook op de camping en in de omgeving niets te doen. De camping lijkt toch voornamelijk gericht op de 'watersporters' en fietsers. Wij zijn eerder vertrokken.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2017

Mooie camping en omgeving!

Danny
2-1-2017

Mooie terassencamping met goede voorzieningen. We mochten zelf een plek uitzoeken. In het naseizoen was er weinig volk. De camping kwam zeer verzorgd over. De hellingen op de camping zijn relatief steil maar dat wisten we op voorhand. Er is een klein winkeltje aanwezig met basisbehoeften. Je kan daags voordien broodjes bestellen. Mooi, proper en verwarmd sanitair (met achtergrondpuziek!). Er zijn enkele barrelsauna's aanwezig. Mooie omgeving met veel wandelmogelijkheden. De 'kunst'wandeling die vertrekt aan de camping is heel mooi. Vriendelijke dame aan de balie. Vaste prijs voor de stroom. De camping heeft een restaurant, op enkele honderden meters is een eetgelegenheid. Voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in november 2016

Fijne camping, vriendelijke mensen

Christel
12-8-2015

Camping Gut Kalberschnacke is een prima camping. Het is mooi gelegen. De speeltuintjes zijn ook erg leuk. Mijn kinderen vonden de grote glijbaan fantastisch. Ik vind de medewerkers bijzonder vriendelijk en behulpzaam. De sfeer op de camping is erg goed, het animatieteam ook erg vriendelijk. Het water van het meer is heerlijk en erg helder. Er is helaas geen strand bij, dat had ik wel verwacht. Er is een heel smal grasrandje en in het water liggen steentjes die wel pijn doen aan je voeten. Niet geschikt dus voor echt zonnen en spelen op het strand, maar als je komt om vooral in en op het water te zijn is het prima. Vanaf de camping kun je verschillende wandelroutes volgen. In het bos bovenaan de camping lopen een aantal routes. Ik vond zelf dat er in de buurt niet zo veel vertier was voor ons gezin. Goede imbiss op de camping met heerlijke patat en pizza's!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Wij kwamen per toeval op deze camping. Vriendelijk ontvangen. Nadat de receptioniste zag dat ik met krukken liep heeft ze meteen de plaats gewijzigd. We zouden ergens op de 10e terras tegen de berg geplaatst worden. Maar nu het eerste laantje vlakbij toilet en animatie en speeltuin. Ze verschillen erg per grote en sommige zijn erg scheef. Wel een eigen watertappunt en elektra. Het is een erge grote camping, met het overgrote deel vaste kampeerders. Wat ik als nadeel zie. Zeker omdat ze de lege plekken waar normaal vaste gasten staan opvullen met toeristen. Dan sta je echt niet leuk tussen de vasten plekken. Maar met een tent of onderaan de camping sta je echt leuk. Minimaal winkeltje. Met broodjes, krantje en wat artikelen en ijs. Camping berg naar beneden en je zit bij de rand van het meer. Kinder animatie aanwezig, Sanitair prima, en meestal wel schoon. 2 leuke speeltuinen, tennis en voetbalveld. En 2 tafeltennistafels.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Mooie terrassencamping slechts 265 km van huis!

Arie Schonewille
26-7-2014

Omdat we een voorkeur hebben voor bergen (heuvels) en een meer hebben we gekozen voor deze camping, slechts 3 uur rijden vanaf Emmen. We hadden nog slechts 1 week vakantie tegoed dus zochten we iets in de buurt. We hadden een mooie grote plek, vlakbij de toiletten, speeltuin, receptie, zwemwater en hondentoiletten. Mijn vrouw en ik waren op deze camping met onze 2 boxers. Vanaf de camping kun je fantastische wandelingen maken. Ook fietsers komen volledig aan hun trekken. Wij zijn te kort geweest om alles te zien en komen zeker nog eens weer, dan waarschijnlijk met kinderen en kleinkind(eren) aangezien het een erg kindvriendelijke camping is.

Gereisd met partner in Sat Jul 05 2014 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Half juni op deze camping gestaan, zeer mooi en schoon sanitair. Camping ligt hoog aan de weg. De toeristen hebben een mooie plek met uitzicht op het stuwmeer. Prachtige omgeving, met wandelpaden.

Gereisd met partner in juni 2014

• Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gut Kalberschnacke in Drolshagen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gut Kalberschnacke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.