Hotel Steigenberger Dortmund ****

Hotel Steigenberger Dortmund ****

Hotel Steigenberger Dortmund
7,8

Weer vandaag1°-6°

We hebben een aantal aanbieders voor Steigenberger Dortmund voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Steigenberger Dortmund in het Nederlands

perfect zakenhotel tegenover beursgebouw

sander, 18-11-2013

dit hotel is een zeer comfortabel zakenhotel. ideaal gelegen tegenover beurs gebouw. verbonden met een loopbrug dus auto kan in garage van hotel blijven. genoeg restaurants op wandelafstand. niet voor toerisme.

Voor herhaling vatbaar

Kitty, 17-12-2012

Prima hotel. Groot bed, stevig matras ,maar goed geslapen. Hotel is goed geïsoleerd, zowel qua temperatuur als geluid. Modern functioneel ingericht. We hadden alleen ontbijt, dit was prima. Voldoende gratis parkeerplaatsen bij het hotel. Half uur lopen naar het centrum.

Het enige minpuntje van dit hotel is dat het bedje iets steviger moet zijn. Maar voor de rest prima! Uitgebreid ontbijt, de bar open tot 01.00 uur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Dortmund in Dortmund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Dortmund zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Steigenberger Dortmund scoort een 7.75 uit 10 op basis van 3 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: