Hotel Best Western Dortmund Airport ****

Hotel Best Western Dortmund Airport
Hotel Best Western Dortmund Airport
8,4

Weer vandaag2°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Dortmund Airport voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Best Western Dortmund Airport in het Nederlands

prima voor kort verblijf

luutje61, 9-12-2012

Goed hotel voor een kort verblijf. Dichtbij luchthaven. Kamer klein maar schoon en van alles voorzien, geen Bvn of Ned zenders op tv. Buffet erg eenvoudig en kleinschalig. Ontbijt prima !

Prima hotel perfecte ligging tov vliegveld

loet van wegen, 11-4-2011

Prima hotel op 2 km van de luchthaven. Goede parkeergarage onder het hotel, zeer vriendelijk personeel, ruim opgezet. Prachtige ruime kamers met ligbad, goede straal zodat het bad ook snel vol is, schoon en gratis internet. Geen last van vliegtuigen en prima bedden. Geen hotel om met een groep naar toe te gaan omdat het op het industrie terrein ligt, maar dat kan je aanvoelen als je een hotel boekt met luchthaven in de omschrijving, die zitten niet in de stad of een mooi park. Goed voor een nacht tbv zakenreis of vlucht. Wij gaan hier echt vaker naar toe vooral omdat de prijs zeer goed is en de kwaliteit ongekend hoog.

Een echt ketel-hotel, weing sfeer, wel practisch

Willeke, 14-7-2009

We hebben 4 nachten in dit hotel doorgebracht. Het ontbijt was uitstekend. Het personeel was correct. De kamer was heel ruim maar niet echt sfeervol. De nacht van zaterdag op zondag was er een feest in het hotel wat heel veel geluidsoverlast veroorzaakte. Als gevolg daarvan slecht geslapen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Dortmund Airport in Dortmund, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Dortmund Airport zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Dortmund Airport scoort een 8.4 uit 10 op basis van 5 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: