Hotel AKZENT Hotel Albert

Kleine hotelsWeer vandaag26°11°
Hotel AKZENT Hotel Albert
8,8

We hebben een aantal aanbieders voor AKZENT Hotel Albert voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel AKZENT Hotel Albert in het Nederlands

Met jonge kinderen

Top kamers, aanbod van restaurant armoedig.

Marco Bakker
25-10-2017

Goede kamers, bedden en ontbijt. Schoon alleen het restaurant is bizar duur en eigenlijk in de buurt ook niet heel veel soeps..

Net hotel

Greet
12-6-2016

Mooie, ruime kamer. Ontbijt ok, echter, voor een glaasje plat water voor ons zoontje zouden we 2 euro moeten betalen, dit vonden we er een beetje over. Jammer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AKZENT Hotel Albert in Dorsten, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AKZENT Hotel Albert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.