We hebben een aantal aanbieders voor Dorsten voor je op een rij gezet:

Reviews over Dorsten

Camping Tillessensee verhuist naar Camping Borken

Maud,
    14-9-2018

Dit was het laatste jaar weer een gezellig weekendje op camping Tillessensee. Vanaf mei 2019 openen ze een nieuwe camping: Camping Borken am See. Mooie locatie aan een meer, de Pröbstingsee. Ben benieuwd!

Gereisd met jonge kinderen in april 2018

van de vel reginald,
    14-8-2018

Het is hier echt superleuk geweest.volgend jaar naar hun nieuwe camping borken am see.super toffe mensen.bedankt voor de leuke vakantie.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Complete gehuurde tent op kleinschalige camping.

Patrick,
    8-8-2018

Een kleinschalige camping die het terrein deelt met een Duits chalet bedrijf, waardoor een gedeelte van de camping tussen vaste bewoners staat. Onze gehuurde tent was erg compleet, maar er moest meerdere keren opgetreden worden tegen de luidruchtige vaste bewoners voor wie andere regels golden dan voor ons.

Het personeel van de camping was wel supervriendelijk en de voorzieningen (sanitair, zwembad, speeltuinten) allemaal prima in orde. Overigens geen activiteiten programma, maar daar hadden we ook niet op gerekend.

Verder leuke plaatsjes in de buurt en ook veel kinderparken, dus we hebben ons goed vermaakt!

Geen winkeltje of fietsverhuur aanwezig, wat wel in het folder materiaal stond, maar voor ons was dit geen probleem. Een inventarislijst van de tent was handig geweest.

De camping gaat m.i.v. september verhuizen, dus dan zal het probleem met de vaste bewoners opgelost zijn. Het zal dan zeker een leuke camping zijn!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Echt vakantie!

Lor1,
    2-8-2018

Van 23 tot 31 juli geweest op deze heerlijke kleinschalige camping. Onze dochter van 5 heeft de tijd van haar leven gehad, leuke speeltuin waar ze zich uren lang vermaakte. Door het warme weer minder ondernomen dan de bedoeling was hierdoor dus meer tijd doorgebracht op de camping. Volop genoten met leeftijdsgenootjes.

Het zwembad is wat klein maar samen genoten van de tijd die we konden door brengen met onze dochter, ze verzon de leukste spelletjes in het water.

Caravan met airco was ideaal, in de ochtend verse broodjes voor 45cent pst en alle ijsjes 1 euro....waar vind je dat nog?!

Uitjes als Movieworld en Lego experience waren dichtbij.

Vuilniszak werd meerdere keren op de dag bij de caravan opgehaald en problemen (wij hadden losse vlonderplank) werden gelijk op gelost. Super vriendelijk personeel! Tis maar net hoe je het op pakt:) zoals hieronder beschreven hebben wij het dus totaal niet ervaren!

Caravan was super schoon!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Somers,
    28-7-2018

Een super leuke camping met zeer vriendelijk personeel. We waren eerder als gepland aangekomen en konden de (moderne en van alle gemakken voorziene) stacaravan meteen in. Deze was zelfs voorzien van airco! Eten werd aan de deur gebracht en de bestelde broodjes in de ochtend waren heerlijk vers en warm. Alles op de camping is schoon, je ziet geen vuiltje liggen ergens. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Dorsten scoort een 7,3 uit 10, op basis van 36 reviews