Pension Steffes-Hof / Afflerbach

8.6Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Diedenshausen / Bad Berleburg

8.6Fantastisch

Pension Info

Meer pensioninfo

5 reviews over Pension Steffes-Hof / Afflerbach

• 2017
      9Jan M14-05-2017

Uitstekend

Weekendje met 5 mannen geweest om motor te rijden in de mooie omgeving. Twee nachten verbleven bij Steffes Hof op basis van half pension. Niks dan lof. Zeer vriendelijke uitbaatster en personeel. Keurige mooie en schone kamers en heerlijk eten. Zeer aan te bevelen.

Met vrienden

• Oude reviews

8te winkel05-08-2009

GEWELDIG

Dit pension is in één woord: geweldig. Wij waren er 10 dagen in juli/augustus. Mooie, schone en zeer ruime kamers. Het eten was er goed en zeker niet duur. Wij komen zeker nog eens terug.

Met jonge kinderen

• 9Heerbaart23-09-2008

helemaal top

Zeker een topper. De omgeving is top om te wandelen, maar er zijn ook andere mogelijkheden genoeg. Hebben hotelkamers gehad, die stukken minder waren dan de kamers hier.

• 8brabo's26-06-2008

Een gemoedelijk pension/Gasthaus niet ver van Winterberg en Siegen vandaan, gelegen in een prachtige omgeving. Recentelijk grotendeels gerenoveerd. Zeer gastvrije familie, goed van eten en drinken, schone ruime kamers. Zowel voor jong als oud geschikt, kinderen kunnen hier nog meehelpen met het boeren leven. Zowel in de winter voor de wintersport als in de zomer genoeg te beleven: wandelen, vissen, zomerrodelen etc. Zeker een aanrader!

Familie

0 tips over Pension Steffes-Hof / Afflerbach