Hotel Alte Schule

HotelWeer vandaag20°10°
Hotel Alte Schule
9,2

12 reviews over Hotel Alte Schule in het Nederlands

Uitmuntend, zeker voor herhaling vatbaar

Angela Berrens
15-10-2017

Wij vonden alles fantastisch. Niets op aan te merken. Kamers voorzien van alle gemakken, schoon en zonder geluiden van buiten. We hebben heerlijk ontbeten van een buffet dat tot de laatste minuut werd aangevuld. Heel aardig en gastvrij personeel. Heel stijlvol ingericht. Wie op dit hotel iets heeft aan te merken, snap ik echt niet.

mooi hotel

de Vries
29-5-2017

het dorpje is gezellig ,mooi hotel,vond de ontvangst niet vriendelijk,mensen

erg stug. kamer was erg mooi , niet zo groot maar voor een paar dagen is het goed.het ontbijt was zeer goed, er stond van alles, en allemmaal lekker vers.

Oude reviews (archief)

1 van de beste hotels ooit verbleven

Jeroendeventer
13-3-2014

Ook wij zijn hier toevallig terecht gekomen omdat hotels in Winterberg volgeboekt waren. Hier hebben wij geen seconde spijt van gehad. De afstand tot Winterberg is goed te overbruggen. (15 min.) Zeer attente gastvrouw/eigenaresse. Zelden iemand meegemaakt met zoveel liefde voor haar werk en de juiste aandacht voor haar gasten. De kamers aan de overkant van de weg waren niet groot maar netjes en fris ingericht en erg schoon. Het restaurant was uitmuntend goed. Zeer smaakvol ingericht en het eten was zeer goed bereid. Het ontbijt was zeer uitgebreid en vanuit de ontbijtzaal had men een fraai uitzicht over het stadje. Zoals hier vaker aangegeven gaan wij bij een volgend bezoek aan Winterberg hier absoluut weer naar terug.

Oprechte Gastvrijheid met een hoofdletter G

Globetrotter
7-2-2014

Wat een leuk hotel! Bij toeval geboekt om een dagje in Winterberg te skieen waar alle accomodaties al volgeboekt waren. Geluk bij een ongeluk. Die 20 minuten rijden van en naar Winterberg hadden wij er achteraf heel graag voor over. Allerhartelijkst, oprechte ontvangst, leuk met onze kinderen. Super kamers, erg netjes en voorzien van alle luxe. Kleinschalige gezelligheid. In de avond kindjes op bed en met ouders heerlijk gegeten in het restaurant. Heerlijk eten, voor een nette prijs. Keurige, persoonlijke service, zowel in het hotel algemeen als het restaurant. Bij vertrek hielp de eigenaar nog even een handje met de tassen tillen. Erg goede indruk op ons achtergelaten. Bij een volgend weekendje Winterberg boeken wij hier en niet meer in Winterberg!

Super Hotel!

T. Slotboom
2-1-2012

We have stayed with Christmas at the Alte Schule Hotel and really enjoyed our stay! Wonderful ambiance, very good restaurant, beautiful and very clean rooms, excellent staf and service with a smile. A Hotel to stay again and again!

Genoten

Judith
10-8-2011

Prachtige ambiance, lekker eten, mooie uitvalshoek om te wandelen.

Iets bijzonders !

Joost
9-10-2009

Hotel Alte Schule is een erg leuk hotel. Het is eens iets anders dan de normale hotels.

De inrichting is zeer apart en sfeervol.

Wij hadden het arrangement geboekt incl. 4-gangen diner en het was helemaal top.

Het menu was erg goed samengesteld en smaakte voortreffelijk.

De kamers zijn modern ingericht en zijn van alle gemakken voorzien.

Wij gaan hier zeker nog eens terug.

Heerlijk Hotel!

Rebecca
27-2-2009

Lieve mensen, moderne en schone kamers en een heerlijke keuken. Ben al in diverse hotels geweest maar deze staat in m'n top 3!

Top hotelletje, genieten met een grote G

Familie Hoekstra
6-1-2009

Dit hotel is echt een aanrader als je bijvoorbeeld in Winterberg wilt gaan wintersporten. Het is een kwartier rijden naar het ski-gebied, maar je zit wel op een heel fijn plekje. Heel sfeervol, smaakvol, heel vriendelijk, alles nieuw. Top ontbijt, kamers en diner ook goed. Niet goedkoop, maar wel een koninklijk verblijf! Tegenover het schloss van Bad Berleburg....

gezellig hotel

john schoorl
29-12-2008

prachtig klein hotel in een leuk plaatsje, en aan een gezellig plein, met een paar restaurantjes, om te skieen is het goed te doen ongeveer een kwartier rijden en je zit in winterberg. mooie kamers en een leuk echtpaar die het runt.

fam. schoorl

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Schule voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alte Schule in Diedenshausen / Bad Berleburg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alte Schule zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alte Schule scoort een 9.19 uit 10 op basis van 12 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: