Hotel Lippischer Hof

Kleine hotelsWeer vandaag23°12°
Hotel Lippischer Hof

We hebben een aantal aanbieders voor Lippischer Hof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Lippischer Hof in het Nederlands

Afgelopen maand hier een nacht doorgebracht. De kamers zijn nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Ze zijn ruim en hebben een comfortabel bed en fijne badkamer. Daarnaast hebben ze een heel goed restaurant. Waar we uitstekend gedineerd hebben.

Omdat we onze jassen in het restaurant hadden laten hangen, heeft de hoteldirektie deze kosteloos nagezonden, waarvoor onze hartelijke dank.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lippischer Hof in Detmold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lippischer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.