Hotel Lippischer Hof

Hotel Lippischer Hof
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Lippischer Hof voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Lippischer Hof in het Nederlands

Sehr gepflegtes Haus

Annette Dieterich
13-6-2016

Tolle Betten ( von einer Manufaktur), super Service, sensationelle Küche!

Afgelopen maand hier een nacht doorgebracht. De kamers zijn nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Ze zijn ruim en hebben een comfortabel bed en fijne badkamer. Daarnaast hebben ze een heel goed restaurant. Waar we uitstekend gedineerd hebben.

Omdat we onze jassen in het restaurant hadden laten hangen, heeft de hoteldirektie deze kosteloos nagezonden, waarvoor onze hartelijke dank.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lippischer Hof in Detmold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lippischer Hof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lippischer Hof scoort een 9.11 uit 10 op basis van 2 reviews.