Camping Wehlingsheide

7,5

2 reviews over Camping Wehlingsheide in het Nederlands

goede camping om het Ruhrgebied te bekijken

Patrick
11-6-2014

Een nette camping, die net als alle andere (normale) Duitse campings, middagrust kent. Je kunt dan toch gerust bij de receptie terecht. Voor de kinderen een speeltuin en een klein zwemmeertje. er zijn ook huisjes te huur, ook gebruik van sauna en wellness kan.

In het restaurant kan eenvoudig eten besteld en gegeten worden.

Redelijk

Ad
10-9-2012

Wij stonden hier 1 nacht op doorreis. We moesten i.v.m. de beruchte Mittagruhe anderhalf uur wachten. Kregen wel een transponder van een aanwezige klusjesman, zodat we naar het toilet konden. Ondanks dat alle tourplaatsen, op 1 caravan na, leeg waren mochten we alleen maar naast de slagboom, op de kleinste plaats staan, een beetje flauw. Achteraf zagen we op hun website dat ze ons met de ANWB kaart korting hadden moeten geven, maar dat hebben ze dus niet gedaan. Fraai sanitair, douches met eigen wastafels. Ook kun je een privé sanitair unit huren. De omgeving lijkt zich aardig te lenen om te fietsen. Ik informeerde bij het restaurant of ze 's avonds open waren en kwam in een rookhol met een aantal bierdrinkers terecht. Een menukaart hadden ze niet, wel kon je Schnitzels en Pommes bestellen. Wij hebben toen maar de auto genomen en zijn elders gaan eten, zie tip .

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wehlingsheide in Datteln, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wehlingsheide zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.