Hotel Hennemann

5 reviews over Hotel Hennemann in het Nederlands

Super! 3e maal en we komen nog terug! Zeker weten

Koppel uit Lier
21-1-2018

Prima prijs kwaliteit verhouding, persoonlijke en vriendelijke bediening, heerlijk eten met aangepaste wijnen! Niks dan lof voor dit familiehotel. Propere kamers, kamers worden gerenoveerd en zijn prima, rust en gezelligheid. Het voelt als thuiskomen en we komen nog zeker en vast terug!

rust en ruimte

A. Woudstra
7-10-2017

Hotel Hennemann is een baken van gastvrijheid in het verder wat saaie Cobbenrode. De prachtige omgeving nodig uit tot lange wandelingen en daarna is het zeer prettig 'thuis' komen in het hotel. Mooie, ruime kamers, grote badkamer, apart toilet en ook op het balkon is het aangenaam vertoeven.Ook heeft het hotel een zwembad!

Het ontbijt en het diner zijn beide goed verzorgd. Het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Zelfs op de in Duitsland gebruikelijke 'ruhetag' ontbrak het ons aan niets. We hebben een heerlijke vakantieweek gehad!

Heerlijk hotel

kinkymen100
10-7-2017

Zeer mooi hotel aan de hoofdweg gelegen.

Werd zeer vriendelijk door vrouw Hennemann welkom geheten en kreeg een zeer ruime 2 persoonkamer aan de achterkant met mooi uitzicht, aparte WC en Badkamer.

Tevens kreeg ik een wandelkaart van de omgeving en een sauerland-brochure met allerlei activiteiten.

Na een stevige wandeling genoten van het mooie binnenzwembad en s'avonds super gegeten in het restaurant met saladebuffet.

Ook het ontbijt was zeer goed voor elkaar.

Samengevat heb ik genoten.

Oude reviews (archief)

Bijzonder onvriendelijk personeel

Mariëlle
1-10-2016

Hotel heeft onderhoud nodig! Sauna tot 2X toe niet ingeschakeld 2e X zelfs niet schoon. Eten bij halfpension valt tegen. Ontbijtmedewerkster was werkelijk onbeschoft. Helaas begrijpen deze mensen horeca niet

gedateerd, gastvrij

Marcel-Ingmar
12-8-2010

erg gedateerd hotel. indruk van 'vergane glorie'. Kamer lijkt 30 jaar niet gerenoveerd te zijn. Veel kleine dingen hebben onderhoud nodig. Eigenaren daarintegen zijn erg gastvrij en erg behulpzaam. Kamer (suite) ruim maar niet bijzonder. Voor ons als 30+ niet meer maar we zouden het aanraden voor senioren.

eten: alleen ontbijt genuttigd, dit was goed. verschillende soorten vleeswaren, verschillende soorten kaas, fruit uit blik, verschillende soorten jam.

We hebben een aantal aanbieders voor Hennemann voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hennemann in Cobbenrode, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hennemann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hennemann scoort een 7.88 uit 10 op basis van 5 reviews.