Hotel Phantasialand Matamba

Hotel Phantasialand Matamba
8,9

10 tips over Hotel Phantasialand Matamba

Ann De boeck, 24-4-2015
Plan je bezoek een beetje op voorhand . Er zijn veel verdoken attractie's . Je kan het via het plan dat je bij aankomst krijgt een beetje uitdokteren . Shows zijn echt de moeite zeker doen !
familie Doldersum, 19-8-2014
Probeer het buffet in het afrikaanse restaurant!
bbaar_1, 28-7-2013
Ook leuk in combi met een dagje Keulen. Naar het centrum is het 30 minuten rijden.

We hebben een aantal aanbieders voor Phantasialand Matamba voor je op een rij gezet:

dvw18, 4-7-2013
Mystery Castle. zeker proberen
Toerist, 29-6-2013
Het dinner buffet is aan te raden, probeer zeker Springbok. Geen idee wat kangoeroe in een Afrikaans restaurant komt doen, maar het is wel lekker :)
LTT, 5-1-2013
als je in het hotel wilt avond eten regel dit voor dat je gaat het restaurant heeft een minimale bezetting hou hier ook rekening mee tijdens het ontbijt. Echter kun je in het park voor weinig goed eten

Nicole, 31-10-2012
Phantasialand is niet goed geschikt voor rolstoelen. Keulen ligt op 20 minuten rijden en heeft heerlijke restaurants.
Petra en Gerard, 26-9-2012
Phantasialand daar ga je toch naartoe. De snackbar net voor het hotel voor kleine of grote trek.
Lisa Nederlof, 4-6-2012
Phantasialand ligt op op een paar meter afstand van het hotel. Daar gingen we ook voor.
Irene, 3-5-2012
Willen jullie bij restaurant eten, dat kan maar wel op tijd reserveren.