Hotel Phantasialand Matamba

KinderhotelWeer vandaag6°1°
Hotel Phantasialand Matamba
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Phantasialand Matamba voor je op een rij gezet:

83 reviews over Hotel Phantasialand Matamba in het Nederlands

Hotel speciaal maar wel O.K.

BOSSAERT-VAN CAMP,
3-8-2018

De inrichting op zijn afrikaans. De airco op de kamer. Wat tegenviel: geen ijskastje op de kamer en geen eigen terras. Personeel was zeer vriendelijk.

Het ontbijt was O.K. maar het avondmaal in buffetvorm was niet prijs+kwaliteit en een glas wijn van 20 cl. kostte 9.50 Euro! In de bar kon je wel een Flammenkuchen en een kleine pizza krijgen voor een schappelijke prijs

Het hotel was erg mooi en netjes. Maar we konden niet zwemmen in het zwembad, omdat dit bij het Chinese hotel hoort. Echter hebben we wel in een filmpje gezien dat iemand in het Afrikaanse hotel verbleef, maar gewoon kon zwemmen in het Chinese bad. Dit was bij ons ineens niet het geval en het werd ons ook niet aangeboden, zelfs niet tegen betaling.

We wilden op het hotel zelf een hapje eten in de avond en aan de receptie werd een buffet aangeboden. We dachten dat dat wel iets voor ons was, want wat kun je nou fout doen aan een buffet?

Dit viel echter zwaar tegen. Het eten was alleen maar Afrikaans gericht (logisch gezien het hotel) en was er geen standaard buffet. Voor moeilijke eters (wat wij niet eens zijn) was dit niet fijn. Ook was het allemaal niet lekker op smaak en maakten we maar gebruik van het kindermenu..

Het personeel was niet vriendelijk.

We hebben 70 euro voor 2 personen aan een buffet met 4 consumpties moeten betalen..

Aanrader!

Marieke de Bruin,
27-5-2018

Heel leuk hotel, ruime kamer en een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet! Echt een aanrader!

Phantastische dagen

Peer,
16-3-2018

Mooi en rustig familiehotel, goed gethematiseerd. Zeer geschikt voor gezelschappen met kinderen, op de gangen zijn klimwanden, er is een speelruimte (binnen en klein deel buiten) en het hotel heeft een mooie tuin. Fijne thema hotelkamers (kinderen liggen apart, bij LingBao niet) met een ruime badkamer. Wij hadden een mooi uitzicht op de tuin en een deel van het pretpark (Afrika). Het ontbijtbuffet was goed en uitgebreid, en het personeel vriendelijk en een aantal spraken ook goed engels. Het buffetrestaurant is ook een aanrader, zeker met kinderen. Zij hebben een eigen kinderhoek en kunnen hun eigen pizza laten maken.

Park en hotel zijn goed bereikbaar vanaf de snelweg.

Hele fijne dagen gehad in Matamba.

dikke aanrader!

A. Pattenier,
30-10-2017

Wij hebben hier een topweekend gehad! De kamers zijn schoon en gezellig ingericht. Voor de kinderen is er een apart slaapgedeelte (zonder deur), een ruime douche en een goed bed. Een klein extraatje was de warmtelamp in de badkamer, heerlijk warm als je 's morgens je tanden staat te poetsen. Het ontbijt en het dinerbuffet lieten niets te wensen over. De kinderen zijn een heel weekend super verwend met kadootjes en aandacht. Kortom: super!!

voortreffelijk accomodatie

meulen,
25-8-2017

Heel schoon maar het was wel heel druk door het prachtige weer

Fantastisch Hotel en park !

Rene,
26-7-2017

Mooi thema hotel, goede bedden en zeer goed ontbijt

Fantastisch, en zeer gastvrij

Mellona,
21-5-2017

Wij hebben werkelijk genoten in dit hotel.

Vanaf aankomst tot vertrek, medewerkers zijn zeer klant en kind vriendelijk.

Wij hadden een weekend geboekt, met kaarten voor Phantasialand. Hebben in dit unieke thema hotel een prima verblijf gehad, en hebben genoten van het weekend.

Prima hotel, leuk Afrikaans ingericht. Netjes en schoon. Wat ons alleen erg tegenviel was het buffet in verhouding tot de prijs. En voor een glas Rosé kon ik 8 euro afrekenen!! Buffet voor kinderen is fantastisch!!

Het ontbijt was prima. Speciaal voor hotelgasten is het park een uur extra open bij de Taron en de Raik. Dat was erg leuk.

Fantastisch verblijf gehad!

Roxanne Hooghordel,
13-1-2017

Van zondag 8 januari op maandag 9 januari hier verbleven met m'n dochter gecombineerd met een bezoek aan het park. Echte aanrader! Het was redelijk rustig in het hotel en we mochten ''s morgens om half 11 de kamer al in. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer brandschoon. Hotel erg leuk aangekleed. We hebben hier 's avonds na sluiting van het park gegeten en het buffet was zeer uitgebreid, origineel en erg lekker. Leuk kinderbuffet. Ook ''s morgens een zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Om in Phantasialand te komen moet je buiten het hotel om lopen en via het naastgelegen hotel Ling Bao kan je het park in. Wij hadden een kamer geboekt aan de straatzijde, iets voordeliger maar in de zomer is dit denk ik wel wat luidruchtig als je graag met het raam open slaapt. Het ligt namenlijk ook pal aan de snelweg. Nu met het raam gesloten hadden wij er totaal geen last van. Ook het park was geweldig mooi. Phantasialand "wintertraum" echt heel mooi! Ik kom zeker nog een keertje terug!

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Phantasialand Matamba in Brühl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Phantasialand Matamba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.