Hotel Phantasialand Matambastersterster

8.3Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Brühl

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Phantasialand Matamba voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
Tonen op kaart

95 reviews over Hotel Phantasialand Matamba

• 2019
    7Ivon Engels30-08-2019

Duur. Park te druk. Alleen wachtrijen.

Prachtig hotel. Eten waanzinnig goed. Er was bij boeking door t hotel aangegeven dat we bij t hotel konden parkeren. Ervoor of in de parkeergarage. Echter moesten we twee kilometer verderop op een weiland staan. Wat ook nog extra kosten met zich mee bracht en gigantisch gesleep met spullen. Ook was fantasia land MEGA druk. Wachtrijen van 60 min plus. Met een meisje van 8 niet te doen. Voelde echt niet goed. Bijna nergens in geweest maar heeeeeel veel geld betaald. Tweede dag zelfde verhaal. Superrrr druk. Attracties buiten gebruik. Juist de attracties waar we vooraan stonden door om negen uur t park in te gaan. Niet fijn. 😢

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 10HRI09-08-2019

Een echte aanrader!

Wat een ontzettend leuk en sfeervol hotel! Het personeel is erg vriendelijk en de kamers zijn gezellig en schoon. De aparte kinderkamer is ingericht als tent, kinderen vinden dat geweldig. Wel vreemd dat er geen deur voor de kinderkamer zit. De ligging van het hotel is ideaal, vlak naast de ingang van Phantasialand. Gratis parkeergelegenheid. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9JootjeBreda03-04-2019

Fantastische herinnering

Geweldig Hotel, vriendelijk personeel, erg schoon, goed eten, mooie nette kamers, uitgebreid ontbijtbuffet. Er wordt rekening gehouden met allergenen, wat wij erg op prijs stellen. Heerlijke cocktails in de bar. Verbeterpunt zou het matras zijn. Wij vonden deze niet comfortabel.

Gereisd met partner in april 2019

• 2018
    8BOSSAERT-VAN CAMP03-08-2018

Hotel speciaal maar wel O.K.

De inrichting op zijn afrikaans. De airco op de kamer. Wat tegenviel: geen ijskastje op de kamer en geen eigen terras. Personeel was zeer vriendelijk. Het ontbijt was O.K. maar het avondmaal in buffetvorm was niet prijs+kwaliteit en een glas wijn van 20 cl. kostte 9.50 Euro! In de bar kon je wel een Flammenkuchen en een kleine pizza krijgen voor een schappelijke prijs

Gereisd met partner in augustus 2018

• 6Jules03-08-2018

Jammer van het eten, het personeel en het zwembad.

Het hotel was erg mooi en netjes. Maar we konden niet zwemmen in het zwembad, omdat dit bij het Chinese hotel hoort. Echter hebben we wel in een filmpje gezien dat iemand in het Afrikaanse hotel verbleef, maar gewoon kon zwemmen in het Chinese bad. Dit was bij ons ineens niet het geval en het werd ons ook niet aangeboden, zelfs niet tegen betaling. We wilden op het hotel zelf een hapje eten in de avond en aan de receptie werd een buffet aangeboden. We dachten dat dat wel iets voor ons was, want wat kun je nou fout doen aan een buffet? Dit viel echter zwaar tegen. Het eten was alleen maar Afrikaans gericht (logisch gezien het hotel) en was er geen standaard buffet. Voor moeilijke eters (wat wij niet eens zijn) was dit niet fijn. Ook was het allemaal niet lekker op smaak en maakten we maar gebruik van het kindermenu.. Het personeel was niet vriendelijk. We hebben 70 euro voor 2 personen aan een buffet met 4 consumpties moeten betalen..

Gereisd met vrienden in juli 2018

• 9Marieke de Bruin27-05-2018

Aanrader!

Heel leuk hotel, ruime kamer en een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet! Echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in mei 2018

• 9Peer16-03-2018

Phantastische dagen

Mooi en rustig familiehotel, goed gethematiseerd. Zeer geschikt voor gezelschappen met kinderen, op de gangen zijn klimwanden, er is een speelruimte (binnen en klein deel buiten) en het hotel heeft een mooie tuin. Fijne thema hotelkamers (kinderen liggen apart, bij LingBao niet) met een ruime badkamer. Wij hadden een mooi uitzicht op de tuin en een deel van het pretpark (Afrika). Het ontbijtbuffet was goed en uitgebreid, en het personeel vriendelijk en een aantal spraken ook goed engels. Het buffetrestaurant is ook een aanrader, zeker met kinderen. Zij hebben een eigen kinderhoek en kunnen hun eigen pizza laten maken.
    Park en hotel zijn goed bereikbaar vanaf de snelweg. Hele fijne dagen gehad in Matamba.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

• Oude reviews

9A. Pattenier30-10-2017

dikke aanrader!

Wij hebben hier een topweekend gehad! De kamers zijn schoon en gezellig ingericht. Voor de kinderen is er een apart slaapgedeelte (zonder deur), een ruime douche en een goed bed. Een klein extraatje was de warmtelamp in de badkamer, heerlijk warm als je 's morgens je tanden staat te poetsen. Het ontbijt en het dinerbuffet lieten niets te wensen over. De kinderen zijn een heel weekend super verwend met kadootjes en aandacht. Kortom: super!!

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 8meulen25-08-2017

voortreffelijk accomodatie

Heel schoon maar het was wel heel druk door het prachtige weer

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• 9Rene26-07-2017

Fantastisch Hotel en park !

Mooi thema hotel, goede bedden en zeer goed ontbijt

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

10 tips over Hotel Phantasialand Matamba

• Irene, 03-05-2012

Willen jullie bij restaurant eten, dat kan maar wel op tijd reserveren.

• Lisa Nederlof, 04-06-2012

Phantasialand ligt op op een paar meter afstand van het hotel. Daar gingen we ook voor.

• dvw18, 04-07-2013

Mystery Castle. zeker proberen

6 vragen over Hotel Phantasialand Matamba

• Ilona Zander, 21-07-2014

Wanneer gelden de toegangskaarten pretpark?

Ik heb een arrangement geboekt en kom dan aan op 18 augustus tot 21 augustus en heb kaartjes voor het park voor 3 dagen. Gaan de toegangskaartjes in op de dag van aankomst of de volgende dag? Ik kan hier namelijk niets over terug vinden op de site van Phantasialand.

• Lenie, 08-08-2013

uit eten in omgeving

wie weet een lekker restaurant in de buurt van phantasialand(niet in de beide hotels),niet heel exclusief(zijn ook kinderen bij) maar wel lekker en betaalbaar,dus lekker duits eten.

• Peter, 08-07-2013

kamer inventaris

Is er op de kamer (Hotel Matamba) misschien een waterkoker opdat je zelf een kopje thee kunt zetten?

bbaar_1, 28-07-2013

• HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingLogies-ontbijt

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Lactosevrij, Vegan

• Gratis wifiGehele hotel, Lobby, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Luchtcirculatiesysteem
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesGeld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Post service, Stomerij, Ticket service

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats