Hotel Phantasialand Matamba

Hotel Phantasialand Matamba

We hebben een aantal aanbieders voor Phantasialand Matamba voor je op een rij gezet:

81 reviews over Hotel Phantasialand Matamba in het Nederlands

Aanrader!

Marieke de Bruin
27-5-2018

Heel leuk hotel, ruime kamer en een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet! Echt een aanrader!

Phantastische dagen

Peer
16-3-2018

Mooi en rustig familiehotel, goed gethematiseerd. Zeer geschikt voor gezelschappen met kinderen, op de gangen zijn klimwanden, er is een speelruimte (binnen en klein deel buiten) en het hotel heeft een mooie tuin. Fijne thema hotelkamers (kinderen liggen apart, bij LingBao niet) met een ruime badkamer. Wij hadden een mooi uitzicht op de tuin en een deel van het pretpark (Afrika). Het ontbijtbuffet was goed en uitgebreid, en het personeel vriendelijk en een aantal spraken ook goed engels. Het buffetrestaurant is ook een aanrader, zeker met kinderen. Zij hebben een eigen kinderhoek en kunnen hun eigen pizza laten maken.

Park en hotel zijn goed bereikbaar vanaf de snelweg.

Hele fijne dagen gehad in Matamba.

dikke aanrader!

A. Pattenier
30-10-2017

Wij hebben hier een topweekend gehad! De kamers zijn schoon en gezellig ingericht. Voor de kinderen is er een apart slaapgedeelte (zonder deur), een ruime douche en een goed bed. Een klein extraatje was de warmtelamp in de badkamer, heerlijk warm als je 's morgens je tanden staat te poetsen. Het ontbijt en het dinerbuffet lieten niets te wensen over. De kinderen zijn een heel weekend super verwend met kadootjes en aandacht. Kortom: super!!

voortreffelijk accomodatie

meulen
25-8-2017

Heel schoon maar het was wel heel druk door het prachtige weer

Fantastisch Hotel en park !

Rene
26-7-2017

Mooi thema hotel, goede bedden en zeer goed ontbijt

Fantastisch, en zeer gastvrij

Mellona
21-5-2017

Wij hebben werkelijk genoten in dit hotel.

Vanaf aankomst tot vertrek, medewerkers zijn zeer klant en kind vriendelijk.

Wij hadden een weekend geboekt, met kaarten voor Phantasialand. Hebben in dit unieke thema hotel een prima verblijf gehad, en hebben genoten van het weekend.

Prima hotel, leuk Afrikaans ingericht. Netjes en schoon. Wat ons alleen erg tegenviel was het buffet in verhouding tot de prijs. En voor een glas Rosé kon ik 8 euro afrekenen!! Buffet voor kinderen is fantastisch!!

Het ontbijt was prima. Speciaal voor hotelgasten is het park een uur extra open bij de Taron en de Raik. Dat was erg leuk.

Fantastisch verblijf gehad!

Roxanne Hooghordel
13-1-2017

Van zondag 8 januari op maandag 9 januari hier verbleven met m'n dochter gecombineerd met een bezoek aan het park. Echte aanrader! Het was redelijk rustig in het hotel en we mochten ''s morgens om half 11 de kamer al in. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamer brandschoon. Hotel erg leuk aangekleed. We hebben hier 's avonds na sluiting van het park gegeten en het buffet was zeer uitgebreid, origineel en erg lekker. Leuk kinderbuffet. Ook ''s morgens een zeer goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Om in Phantasialand te komen moet je buiten het hotel om lopen en via het naastgelegen hotel Ling Bao kan je het park in. Wij hadden een kamer geboekt aan de straatzijde, iets voordeliger maar in de zomer is dit denk ik wel wat luidruchtig als je graag met het raam open slaapt. Het ligt namenlijk ook pal aan de snelweg. Nu met het raam gesloten hadden wij er totaal geen last van. Ook het park was geweldig mooi. Phantasialand "wintertraum" echt heel mooi! Ik kom zeker nog een keertje terug!

Misschien later nog eens

Barbara
29-12-2016

Net terug van enkele dagen Phantasialand.Leuk park, top attracties, fijne kerstsfeer, mooie shows.Misschien wel beter bezoeken op een ander ogenblik.Enorm lange wachtrijen zowel om een attractie te beleven als om iets te drinken of te eten.Personeel was ook niet steeds vriendelijk.Wanneer je verblijft in één van de hotels reserveer dan zeker vooraf je restaurant.Hier was geen plek om iets te eten.Gaf stress, zeker als je weet dat er in de buurt ook niets te vinden is en je in het park maar kan eten tot 18uur.Als hotelgast mag je ook eerder het park in.Hiervoor moet je naar hotel Ling Bao (moet je wel weten?!).Vertrek tijdig want hier stond bij ons een wachtrij van wel 20minuten.Weinig tot geen organisatie.

Oude reviews (archief)

Overnachten in Afrikaanse sferen

gwenn
27-9-2016

Naast de hoofdingang van Phantasialand ligt hotel Matamba.

Wat een mooi hotel, helemaal in Afrikaanse sferen (incl. achtergrondmuziek)

Een vriendelijke medewerkster aan de receptie overhandigde ons de entreetickets voor het park in de ochtend (1 dagticket hadden we bijgeboekt bij de overnachting). Daarnaast kregen we ook een quickpass. Hiermee kon je voor 1 attractie de wachtrij overslaan (te gebruiken bij de attracties die op de voucher vermeld staan, zoals de Black Mamba, Ninja, River Quest..) We hebben vanwege de korte wachtrijen hier geen gebruik van gemaakt. We kregen tevens polsbandjes om na sluitingstijd nog gebruik te maken van de nieuwe achtbanen Taron en Raik (dit was nu (tijdelijk) inbegrepen voor hotelgasten).

Aan het einde van de dag de kamersleutel opgehaald (kamer is vanaf half 4 beschikbaar). Mooie kamer, ook helemaal gethematiseerd.

Bed lag erg lekker en onze 4 pers kamer had een aparte slaapkamer voor de kinderen. Badkamer was netjes met een fijne inloopdouche.

Onze kamer op de tweede etage had parkzicht (en zicht op de tuin van het hotel).

Wij hebben enkel gebruik gemaakt van het ontbijtbuffet (7:00 tot 10:00 uur) in het hotel. Minpuntje is dat bij de ingang staat dat een medewerker je aan een tafel plaatst. Hier toch een tijdje staan wachten (rond 9 uur) en uiteindelijk maar naar binnen gegaan, omdat er geen medewerker kwam. Een mevrouw (ik vermoed een leidinggevende) zag dat we een tafeltje zochten en heeft ons een tafel toegewezen.

Buffet is heel erg uitgebreid met een apart buffet voor kinderen. Jammer was dat bij de sappen de glazen op waren en dat ook de sinaasappelsap leeg was. Kan natuurlijk bij drukte gebeuren, maar het was niet erg druk in het restaurant. Er liep wel weinig personeel. Al met al wel prima gegeten.

Voor de kinderen is er een speelruimte (tv en ballenbak). Wat erg leuk is, is dat in de gang naar het (Zambesi) restaurant een klimroute voor de kinderen is gemaakt.

Al met al een heel fijn verblijf gehad en het Afrikaanse thema is echt heel goed in alles doorgevoerd in dit hotel. Van de Afrikaanse achtergrondmuziek die je overal hoort, tot de beschilderde wanden van de gang.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Phantasialand Matamba in Brühl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Phantasialand Matamba zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Phantasialand Matamba scoort een 9.03 uit 10 op basis van 90 reviews.