Hotel Phantasialand Ling Baosterstersterster

8.7Fantastisch

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Brühl

8.7Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Phantasialand Ling Bao voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Sauna
Tonen op kaart

94 reviews over Hotel Phantasialand Ling Bao

• 2018
    9Fam. Vogels23-10-2018

Mooi hotel, aanrader

Intiem hotel in Chinese sfeer, mooie kamers, goede wifi, verzorgd, schoon, goede bedden. 's Avonds van het uitgebreide buffet genoten, apart kinderbuffet, voldoende keuze, aardig en behulpzaam personeel. Wel van tevoren reserveren. Ontbijtbuffet is heel uitgebreid en perfect. Wel ervoor zorgen dat je voor 8 uur er bent, anders veel te druk en wachtrij om naar binnen te komen. Fijn parkeren bij het hotel. Als voordeel van hotelgast, na sluitingstijd park mag je en uur in geselecteerde achtbanen rijden. Park zelf vonden wij tegenvallen (als ervaren Disneyland gangers), overal rokende mensen, peuken op te grond. Wel leuk om de supersnelle achtbanen uit te proberen. Mouse au chocolat is ook erg leuk als gezinsattractie.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2018

• 8dirk25-08-2018

voelen ons op dit domein helemaal in vakantiestemm

We zijn in de laatste 10 jaar reeds 8 keer geweest, hotel Matamba is soberder en kleinschaliger maar de kamers zijn heel ruim. In Ling Bao is het prachtig met die tuin en Chinese authentieke materialen en de directe toegang tot het park maar de kamers zijn iets kleiner en de matrassen voor mij persoonlijk heel hard met ongemakkelijke slaap tot gevolg. Bar River te weinig personeel = lang wachten op drankje. Dragon bar gesloten wegens te weinig personeel. Het zwembad was wel ietsje fris... Ontbijt in beiden perfect en heel veel keuze. Avond buffet in Ling Bao niet al te warm en niet echt onze smaak (oosters) Avond buffet in Matamba vinden wij persoonlijk gezelliger en superlekker. volgend jaar gaan wij opnieuw voor 4 dagen maar het zal waarschijnlijk terug hotel Matamba worden. Wat het attractiepark zelf betreft, wij waren er in de eerste week van juli met ouders en heel rustig, nergens lang aanschuiven. Halfweg augustus nogmaals geweest en toen was het superdruk !

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Chantalw21-08-2018

Zeer tevreden! Heerlijk hotel op het pretpark.

Keurig hotel! Zeer vriendelijk personeel, schone nette kamers, heerlijke bedden (hoofdkussen waren drama) zwembad precies goed maar verouderd en her en der vieze voegen of kapotte tegels. Ontbijt fantastisch alleen toewijzen tafels was chaotisch omdat men van elkaar niet wist wat ze deden. Lekker makkelijk het pretpark op en af met een stempel. Jammer dat parkeren bij hotel bijna niet mogelijk is omdat iedereen die al uitgecheckt is hier gewoon blijft staan. En vergoeding voor het grote parkeer terrein zou dan wenselijk zijn, hoewel het park over met je koffer in de drukte ook geen feest was. Maar ondanks dat een fantastisch verblijf gehad. Het was maar 1 nacht maar voelde als een lang weekend!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 9Peer16-03-2018

Om in het thema te blijven; Phantastische dagen.

Zeer mooi gethematiseerd en rustig familiehotel, met directe ligging aan het pretpark. Vriendelijk en behulpzaam personeel, veel aandacht en extra's voor kinderen. Fijne dagen gehad. Ontbijt in buffetvorm was ook goed en uitgebreid. Park en hotel zijn gemakkelijk bereikbaar en duidelijk aangegeven. Hotelkamers zijn niet heel groot, maar goed gethematiseerd en praktisch. Wij hadden uitzicht over de tuin en een deel van het pretpark, dus een mooi uitzicht. Maar er zijn ook kamers met uitzicht op de parking.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 6Manou Janssen08-01-2018

Leuk maar niet nog eens

Het park was echt geweldig, de attracties zijn top en er is genoeg te zien. Helaas moet je bijna overal contant betalen i.p.v. met je pin.

Het zwembad zou ook in de winter verwarmd zijn, om 11:00 was dit nog ijskoud. De Dragon bar was gesloten wegens tekort aan personeel. ( werd ons verteld door de receptionist ) Hierdoor was de bar op de begane grond zo verwaarloosd dat we na 25 minuten wachten zelf naar de bar zijn gegaan om te bestellen, na 20 minuten kregen wij eerst het verkeerde drankje en daarna ons bestelde drankje.

De kamer was echt geweldig, bedden waren goed en de douch geweldig.

Toen onze internet kabel niet werkte vroegen we aan de receptie of iemand een nieuwe kon komen brengen. Ons werd verteld dat ze het eigenlijk te druk hadden maar er toch iemand langs kwam. Uiteindelijk is er niemand langs geweest voor ons.

Het buffet restaurant in Matamba is niet aan te raden. Voor de prijs die je betaald is er heel erg weinig waar je uit kan kiezen.

Het was leuk, maar dit gaan we zo niet nog eens doen.

Gereisd met partner in december 2017

• Oude reviews

10Pelle17-10-2017

Geweldig

Heteren in buffet vorm was heerlijk en veel variatie. Schitterende tuin met mooie plekjes om te zitten. Mooie kamer alles keurig schoon en nieuw. Alleen het parkeren is een ramp.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 10Renessy05-08-2017

Heerlijk hotel nabij geweldig attractie park

Een mooi hotel in Aziatische sfeer. Ruim opgezet en grote kamers. Zeer schoon en erg origineel. Het ruime ontbijt buffet is inbegrepen en optioneel is de tweede dag als eerste het pretpark te mogen betreden.

Gereisd met partner in april 2017

• 10Knip29-07-2017

In 1 woord geweldig!!!

Wat een bijzonder mooi hotel, atraktiepark! We hebben het echt fantastisch gehad! We waren met een kind van 9 en 3 jaar!!we gingen het park in met zijn 4 e dan ging ik met de jongste even terug om te zwemmen en daarna weer het park in je kan er in en uit ,op vertoon van stempel! Het eten is er fantastisch buffet en ontbijt!! Super.... gewoon echt genieten.... het hotel is super mooi en in de chineese sfeer en schoon!!! Het attractie park is ook echt leuk wij zijn 23/7 geweest en Hebben geen kat gehad van loslopende tieners! Tuurlijk je moest wel op attracties wachten maar dat weet je als je in de vakantie periode gaat!!! Sommige mensen hebben altijd wat te zeuren!!! Voor de jongste kinderen mag je je gratis laten sminken en er loopt een ballonen vrouwtje rond die figuren maakt! Erg leuk allemaal! hebben een heerlijke tijd gehad!!! Geweldig leuk was het geld dik waard!!! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

• 9Marc10-05-2017

Sjiek!

Geweldig mooie kamers; zeer goed ontbijtbuffet. Vanuit hotel meteen toegang tot park; dus geen wachttijden. Klein binnen/buiten zwembad

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

• 8tries06-05-2017

Fijn hotel

Het ontbijt is uitgebreid en voor de keine kinderen een kinder buffet wat ook erg goed was

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

3 tips over Hotel Phantasialand Ling Bao

• Tamara, 09-02-2014

Phantasialand in kerstsfeer is echt top! ook voor kleine kinderen is er echt veel te doen!

• zwanevrouw, 03-08-2012

Bezoek in de avond ook het naastgelegen Afrikaanse themahotel voor een cocktail en de kinderspeelhoek

• VinGinKin2, 27-05-2015

In het park is het eten ook van hoge kwaliteit, je kunt dus rustig een keer in het park zelf, uitgebreid lunchen en het avondeten wat simpeler houden. Tuin hotel zeer mooi. Zwembad prima, ook warm genoeg. Sauna wat klein en simpel.

7 vragen over Hotel Phantasialand Ling Bao

• Janou, 24-06-2019

Kamertypes

Kan iemand mij vertellen wat de verschillen zijn tussen de kamertypes, ik kan op de site niet achterhalen wat het verschil is tussen mönch, kaiser of konfuzius.

• Janou, 24-06-2019

Kamertypes

• Willemse, 19-03-2018

Vraagje?

Ik wil graag met 2 volwassen en 3 kinderen gaan (3, 8 en 10). Echter wil ik geen 2 kamers boeken maar de kleinste van 3 kan gewoon bij de ouders in bed aangezien hij toch gratis is. Wordt er dusdanig gecontroleerd met hoeveel personen je bent omdat ik nu eigenlijk met 5 personen op een familiekamers van 4 ga zitten. Groet Wally!

Hotel Phantasialand Ling Bao info

• Aantal sterrensterstersterster
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • VerzorgingLogies, Logies-ontbijt

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenAziatisch, Chinese, Diabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Japans, Koreaans, Lactosevrij, Sushi, Thais, Vegan, Vegetarisch, Vietnamees
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiBij het zwembad, Gehele hotel, Lobby, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Luchtcirculatiesysteem
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesBegeleidingsprogramma, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen