Bed and Breakfast Haus am See

2 reviews over Bed and Breakfast Haus am See

Man kommt als Gast und geht als Freund

S. Engel
20-9-2017

Ein wunderbares B&B welches keine Wünsche offen lässt. Liebevoll eingerichtete Zimmer, die blitzeblank sauber sind. Eine Gastgeberin die einem in einer herzlichen Art schon fast als Freundin tolle Tips für die Umgebung gibt und die Nähe zu dem traumhaften See und dem Phantasialand sind einfach unschlagbar.

Wir kommen ganz schnell wieder und können das tolle B&B allen nur empfehlen.

Walking distance to Phantasialand

Mone
29-8-2017

Perfect Stay near to the leisure Park! Cost room and nice hosts. A hidden gem!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Haus am See in Brühl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Haus am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Haus am See scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.