Hotel H+ Hotel Köln Brühl

KinderhotelWeer vandaag29°14°
Hotel H+ Hotel Köln Brühl
5,9

We hebben een aantal aanbieders voor H+ Hotel Köln Brühl voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel H+ Hotel Köln Brühl in het Nederlands

Nooit meer

Kim0482, 19-10-2017

Vlakbij Phantasialand wat erg fijn was. Dat was het enige pluspunt. Verder erg slecht vonden wij. Had een kamer geboekt met slaapbank want we zijn met z'n drieën. Deze kamer was duurder dan een kamer zonder slaapbank. De slaapbank (wat een slaapstoel bleek te zijn) hebben we achteraf dus niet kunnen gebruiken want voor ons zoontje te gevaarlijk. Is hoog en scherpe randen van het onderstel en hij kon er makkelijk afvallen aan beide kanten. Voor ons was het matras veel te kort ( max 170 cm) en te zacht en bovendien was het beddengoed helemaal geel.

De badkamer is erg verouderd en schimmel tussen de voegen en op de kitrand. Bad was spekglad. Ik viel bijna toen ik erin stapte. Ontbijt viel tegen e.e.a. smaakte gewoon echt niet lekker, vooral de pannekoekjes waren vies. Zelfs ons zoontje spuugde het uit. Personeel in ontbijtzaal chagrijnig, zeiden geen hallo of dag en er kon geen lachje vanaf. Er zat een grote hond in de ontbijtzaal. Ik heb echt niks tegen honden, hebben zelf ook een hond. Ook geen probleem dat het een hondvriendelijk hotel is. Maar ik vind niet dat ze in de ontbijt/dinerzaal mogen komen. Toen de mensen met de hond vertrokken liepen ze langs ons en precies naast mijn man schudde de hond zich uit. Resultaat: 2 haren in zijn koffie. Sorry maar dit kan toch niet? Had ook nog kwijl kunnen zijn als het een bepaald type ras was. Gadverdamme! Uiteraard gemeld tijdens het uitchecken. Hoop dat ze er wat mee doen.

slechte kamers

Kevin, 10-7-2015

In een vierpersoons kamer krijg je een tweepersoons bed dat een bank is en ongelooflijk hard ligt, je kan er niet normaal slapen.

heel goed hotel voor Phantasialand

Ann, 30-10-2014

Hadden een suite, dus kids sliepen in een zetelbed, heel ruim en 2 badkamers, dus de max. Is niet zo ver voor het pretpark Phantasialand. Supermarkt naast het hotel, ook een goed kartoffelrestaurant in de buurt. Brühl is een ook mooi stadje met goede restaurants, hebben daar te voet naar geweest ( toch een half uurtje goed doorstappen). Bovengrondes parking voor de auto's is wel te klein. Voor de ondergrondse parking moet je betalen. Ontbijt is heel uitgebreid en lekker( pannekoeken aanwezig). Personeel is heel vriendelijk. Komen nog wel eens terug. Is een 4*hotel. Bij aankomst staat er gratis water op de kamer.

Net terug van drie dagen Bruhl in hotel Ramada

Sandra, 23-7-2013

Dit is een prima hotel als je een bezoek aan Phantasialand wilt brengen en aan het centrum van Bruhl. Het hotel is gelegen tussen beide plekken. Het is een hotel met een zeer vriendelijk personeel zowel aan de receptie als in het ontbijtgedeelte, welke overigens uitermate goed was, enorm veel keus!! De kinderen vonden het helemaal top hier, en de kamer was ook netjes, we hadden een familiekamer. We kwamen te vroeg aan, maar ze brachten alles in gereedheid zodat we binnen een korte tijd op onze kamer konden. Niks op aan te merken dit hotel we hadden geboekt via touroperator, dus prijs kwaliteit verhouding was goed, de kinderen waren tot 14 jaar voor niets!

Tophotel voor een weekeinde Phantasialand !!!

david_camerlinckx, 11-5-2013

Wij hebben hotel Ramada geboekt voor 2 nachten.Het hotel is super!! De kamer (suite116) is enorm ruim,netjes en voorzien van 2 badkamers.Personeel allemaal heel vriendelijk.Enorm uitgebreid ontbijtbuffet!! Ideaal in combinatie met 2 dagen Phantasialand en een uitstap naar Keulen of Bonn.

mooi hotel

mirjamjonker, 11-12-2011

we zijn hier 2 nachten gebleven toen we naar fantasialand gingen. ligt bijna op loopafstand. Het eten was niet hoogstaand, maar ook niet vies. ik vond het personeel wel heel vriendelijk.

Voor een dag Phantasialand dit hotel geboekt. Prima, ruime kamers. Badkamer beetje ouderwets, maar op zich prima. Schoon en hotel heeft goede uitstraling. Jammer dat er slechts 1 Engels kanaal was (TV).

fantasialand nooit meer!!!!!!!!!!!!!!!

Hettie Hoogervorst, 26-8-2010

Park totaal NIET rolstoel/rollator vriendelijk, wij waren er zaterdag 21 augustus, het was heuvel op en af, ik zelf loop met een rollator, sommige shows kon ik NIET in omdat ik mijn rollator niet mee naar binnen mocht nemen, dat tot grote teleurstelling van mijn kleindochter van 6, nee voor mindervaliden is het park niet te doen!

Hotel Ramada was een keurig hotel met nette kamers, goed ontbijt.

Hettie&Marcel

schitterend hotel

barbara, 12-6-2009

ramada is een hotel dat echt netjes is. De kamers waren erg net en ruim. De vriendelijkheid van het personeel was schitterend!! Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid. LIgt halverwege tussen centrum en Phantasialand. Echt een aanrader!!

Redelijk hotel

Johan Bouwman, 21-9-2008

Hotel ligt nog geen 3 km van Phantasialand. Ook kan makkelijk naar het centrum van Köln. Met bahn 18 vanaf station Brühl Süd. Dit station ligt op een kleine 10 minuutjes lopen vanaf het hotel. Het hotel is langzamerhand aan een verfrissing toe. Kleine badkamer. het ontbijtbuffet is redelijk, maar zeker niet royaal. hetzelfde geldt voor het avondbuffet. Geen soep vooraf en weinig keus . Wij waren de enige gasten in het restaurant. 6 personeelsleden stonden voor ons klaar. het hotel wordt doorgaans veel bezocht door groepen en busgezelschappen uit Nederland

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel H+ Hotel Köln Brühl in Brühl, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel H+ Hotel Köln Brühl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel H+ Hotel Köln Brühl scoort een 5.91 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: