Pension Gästehaus Balthasar Neumann

Pension Gästehaus Balthasar Neumannsterster

4.3Onvoldoende

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Brühl

4.3Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Balthasar Neumann voor je op een rij gezet:

Pension info

Meer pension info

6 reviews over Pension Gästehaus Balthasar Neumann

• 2Marlie09-09-2019

Grote fiasco geld niet waard

Vies .Vuil . Kamers Worden niet schoon gemaakt. Bedovertrek stonk naar zweetvoeten.Kussensloop was kapot.Douche vies en smerig afvalemmer werft niet leeg gemaakt.Zijn 3 nachten gebleven de ergste die we ooit in een hotel hebben mee gemaakt. Geen aanrader. Nooit meer

Gereisd met vrienden in september 2019

• 2018
      7Heidi20-08-2018

nooit meer

We hebben hier overnacht na een dag Phantasialand. We moesten ons melden en werden vorvolgens naar een andere locatie gebracht waar onze kamer was. De kamer was erg ruim 2 kamers met 2 persoonsbedden en een ruime badkamer ertussen. De ene slaapkamer was voorzien van een grote koelkast met vriezer. Beide kamers hadden tv. Bij de ene slaapkamer zat een dakterras. Die was wel aan een opknapbeurt toe. Er waren geen gordijnen voor de ramen. Het ontbijt was op een ander locatie. Het ontbijt was duur voor wat je kreeg. De auto konden we in een soort van parkeergarage zetten voor 10 euro.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 4JOrijs25-02-2018

NOOIT meer het is dat we naar Phantasialand gingen

Het is een appartement in een gebouw waar ook vaste bewoners wonen, heel rumoerig, je hoort alles. wij waren hier ivm phantasialand, fantastisch park. wifi was waardeloos. appartement niet klaar toen wij om 15.00 uur kwamen, terwijl je vanaf 14.00 uur kon inchecken. binnen no time schoongemaakt, dus je raadt het al.... niet schoon muffig.... auto kon je bij een garage kwijt tegen een flinke vergoeding... je wordt wel geholpen, maar service en vriendelijkheid konden beter... ontbijt in verhouding duur per persoon (8 euro) je hebt gelukkig diverse supermarkten en een bakker in de buurt, zodat je zelf voor ontbijt kan zorgen. keuken was trouwens niet vermeld in beschrijving.... enigste pluspunt was dat we midden in het stadje waren... gezellig rond kersttijd en restaurantjes voor warm eten eventueel..

Gereisd met oudere kinderen in december 2017

• Oude reviews

4Karin Steenhuisen-van Stein04-08-2016

Prima kamers maar belabberde ontvangst/service.

De kamers waren heerlijk ruim. Onze bedden lagen heerlijk (kamer 208), de kinderen (kamer 208) echter hadden net zo goed op een plank kunnen liggen. De ontvangst was echt beneden peil, zeer ongeïnteresseerd. Onze kamers waren op een andere locatie (de parkeerplaats trouwens ook). Ze hebben meerdere locaties in Bruhl. Toen er eindelijk iemand kwam om ons de weg te wijzen bracht ze ons alleen maar naar de deur en nam niet eens de moeite om de kamers te tonen. Het ontbijt is alleen op zondag in het Gastehaus op andere dagen moet je naar een andere locatie (is goed te lopen). Helaas hebben ze ons geen kaartje voor het ontbijt aldaar gegeven dus dan konden we dus 2x afrekenen. (Op maandag is er niemand bereikbaar). Ook jammer is dat er geen waterkoker o.i.d. in de kamer was, je moet dan echt de straat op. Bruhl zelf was gezellig en heel levendig!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 8Pewiam21-10-2011

Nette appartementen voor gunstige prijs

Wij waren hier in oktober 2011. Het is geen hotel maar er zijn enkele appartementen in het centrum van Brühl. Dit zijn voormalige woningen. Je moet je melden bij het restaurant Balthasar, waarna een bediende je naar het appartement brengt, zo'n 2 á 3 minuten lopen. Ons app. was keurig schoon en netjes, voorzien van 2 kamers, 2 TV's, 3 bedden douche en had uitzicht op een binnentuin, zeer rustig gelegen. Binnen 1 minuut in het centrum. Vriendelijk personeel. Bij het vertrek hoef je de sleutel niet terug te brengen, mocht je in app. laten liggen. Goede prijs en gunstig gelegen voor bezoek Fantasialand. Hotel leverde ook nog kaartjes hiervoor met korting !

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2011

• 8Margriet29-09-2010

leuk in combinatie met phantasialand

Wij hadden twee appartementen gehuurd. met z'n tienen mochten we in twee appartementen. We hebben hier 130 euro per appartement voor betaald. Alles zag er netjes uit alleen wel gehorig. Ontbijt bij de bakker was super. we gaan zeker nog eens terug.

Gereisd met vrienden in september 2010

0 tips over Pension Gästehaus Balthasar Neumann