Hotel Bonprix

Meer hotelinfo

7 reviews over Hotel Bonprix

• 2Emil14-08-2011

Dit is geen hotel.

Op 6 augustus kwamen we aan bij hotel BonPrix. De parkeerplaats was leeg en er brand nergens licht. Nu was het nog licht buiten, dus noodzakelijk was het niet, maar vreemd zeker. Bij de ingang aangekomen, was de deur dicht, de receptie was verlaten. Ik heb op een bel “receptie” gedrukt en kreeg een telefonisch contact met de receptionist. Hij deed op afstand de deur open en stuurde me naar de tweede etage. Hier aangekomen stak de sleutel in de deur van de kamer en konden we naar binnen. Verder hebben we 1 ander echtpaar ontmoet in dit hotel. Bij het ontbijt de volgende ochtend waren er 2 andere gezinnen. Na een dag Phantasialand kwamen we terug bij het hotel, en was de situatie precies het zelfde. Geen receptionist, geen licht, geen andere gasten (te bekennen). Wij wilde niet langer in een onbemand hotel blijven en hebben de koffers gepakt en zijn naar huis gegaan. Gelukkig was dit de laatste dag en hadden we deze keuze.

Met oudere kinderen

• 7sabine_907-08-2011

Goed te doen als uitvalbasis voor Phantasialand

Ligging is op een industrieterrein en onderhoud rondom het hotel heeft wat werk nodig, maar de kamers zijn proper en het ontbijt is prima voorzien. Als je van plan bent toch de hele dag in het park te verblijven en hier alleen te slapen / ontbijten is het ruim voldoende.

• 7ketwaru .w.z.30-01-2010

goed hotel.zou zeker weer terug gaan

wij vonden het een goed hotel zeker als ligging na een dagje phantasialand. wij waren al in 10 minuten rijden van het park.de kamers vonden wij helemaal geweldig en die zijn groot zeg.een goeie service van het personeel. verder ligt het gelegen op een industrieterrein met een macdonalds naast de deur. ook was de prijs goed. kortom een ruime voldoende.

• 8Lambrechts14-08-2009

Goed te doen

We wisten van te voren dat we er niet teveel van moesten verwachten. Omdat het een klein hotel is is het personeel heel persoonlijk. De kaner was ruim en netjes. Alles was er wat er moest zijn. Het ligt achteraf, maar maar 10 minuten van Phantasialand. Het scheelt heel veel geld met de hotels op Phantasialand. Je komt er tenslotte toch alleen maar om te slapen!! Wij zouden best terug gaan!

• 6mariska over11-08-2008

volgende keer een ander hotel!

Het hotel ligt midden op een industrieterein. in de nabije omgevering is niks te beleven.

• 7Edwin11-07-2008

Net hotel

Het hotel is netjes en eenvoudig ingericht. Min puntje is de slecht werkende TV zender niet of nauwelijks ingesteld. Wel draadloos internet gevonden. Kortom een prima hotel ligging op een industrie terrein is misschien wat wennen maar zeker niet vervelend

• 7b florissen28-11-2007

wij waren hier in juli . Hotel lekker dicht bij phantasialnd.extratje voor de kid mcdonald om de hoek. hotel erg schoon.vriendelijk personeel.

Familie

0 tips over Hotel Bonprix

0 vragen over Hotel Bonprix

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• AdresHamburger Str. 18 50321(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website