Hotel Zum Schiffchen

HotelWeer vandaag23°15°
7,2

7 reviews over Hotel Zum Schiffchen in het Nederlands

Prima hotel voor een kort verblijf

Ton Stad
14-4-2018

Prima hotel voor kort verblijf. Allervriendelijkste ontvangst. Gerenoveerde kamer. Prima bed en uitstekende douche. Ontbijt uitstekend

Prima hotel

S&G
30-3-2018

Prima hotel, lekkere douche en fijn ontbijt, en lunchpakketje mee :)

prima hotel

kasse
24-9-2017

NS wandeling Meinweg, Bruggen, Swalmen, keurig hotel, schone kamer, nette badkamer en aardige eigenaresse.

goed ontbijt en lunch pakket, zodat we we weer met nieuwe energie verder konden wandelen.

Eenvoudig maar goed.

Hr R C de Groot
8-8-2017

Vriendelijk,goed bed,schoon,goed ontbijt en gratis lunchpakket voor 2de dag.

Na 8 jaar opnieuw een fijn verblijf

Gerda bernink
30-3-2017

Gemoedelijk hotel met trotse eigenaresse

Schoon en fris hotel

Frances
12-3-2017

Schiffschen is een fijn hotel in het centrum van Bruggen waar het na 17 km wandelen goed verblijven is. Nette kamer, schoon en fris. Prima advies gekregen over waar we goed konden eten, zeer behulpzame eigenaresse.

Vriendelijke eigenaresse.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Schiffchen in Brüggen , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Schiffchen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zum Schiffchen scoort een 7.15 uit 10 op basis van 8 reviews.