Hotel Landhotel Borner Mühlestersterster

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Brüggen

6.2Voldoende

6 reviews over Hotel Landhotel Borner Mühle

• 5Olga20-06-2010

Sterk verouderd hotel. Veel te duur

Het hotel kent veel achterstallig onderhoud. Bruine kasten, wankele materialen, douche waar je met geen mogelijkheid onder kan staan. Kortom 1960 keert terug. Ontbijt was goed, 's avonds in het restaurant gegeten: veel te vet en bediening liet te wensen over

Gereisd met vrienden in januari 2010

• 8marja bais21-04-2010

mooi gelegen hotel, met romantische kamers

Wij hebben hier met 8 personen gegeten en geslapen tijdens de tweedaagse NS Meinwegwandeling. Wij vonden het een prima hotel, mooie kamers (met hemelbedden) en heerlijk eten.

Gereisd met vrienden in maart 2010

• 6Leny en Pieter14-02-2009

Vergane glorie

Het hotel ligt heel mooi. Dat is ongeveer het enige positieve punt voor dit hotel. Kamer en douche (het hele hotel?) verzakt; de ene kant bergop, de andere kant bergaf. Het bed kraakte en bovendien is de doucheruimte erg klein en niet uitnodigend. De prijs niet waard, zeker voor Duitsland. Het diner was absoluut niet van "gutbürglich" niveau. De smaken van de kant- en klare sauzen van Maggi en Knorr overheersten te duidelijk. Een duidelijk voorbeeld van een routinematig en ongeïnspireerde kok De bediening is onverschilig. Om niet contant te hoeven te betalen, werd, na overleg en toestemming van de eigenaar, de pinbetaling geaccepteerd.

Gereisd met partner in februari 2009

• 5dina12-11-2007

zeer kleine muffe kamer met oude (190 mtr) bedden) ERG duur. In boekje staat rond de euro 80, maar de kamertjes zijn euro 98,-. De prijs zeker niet waard onvriendelijk personeel!

Gereisd met vrienden in november 2007

• 6Carla en Adri19-08-2007

We hadden de NS-wandeling meinweg gewandeld. We kregen een kamer die ERG verouderd was, wel schoon, goede bedden, maar de kamer was wel te klein. Het ontbijtbuffet was erg uitgebreid en heerlijk; mochten broodjes meenemen voor lunchpakket. Het diner was ook heerlijk;hadden wel moeite met de handgeschreven kaart (onduidelijk). Ligging van hotel is mooi. Gastvrijheid kon beter.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 7Hans en Geja12-04-2007

wij hebben hier 1 nacht geslapen, tijdens de NS wandeling de Meinweg. Het hotel ligt prachtig, met watermolen, aan de Swalm. Van de buitenkant ziet het er erg leuk uit, wit gebouw, begroeid met klimop. Echter de kamers waren erg gedateerd, versleten vlekkerige vloerbedekking. Oud sanitair, wel schoon. De ruime kamer stond wel erg vol met hele grote antieke? meubels, waardoor de kamer veel kleiner leek.Uitzicht vanaf de kamers was wel erg mooi. Ontbijt was zeer goed, uitgebreid en lekker! We mochten zelf een lunchpakket maken voor onderweg. Personeel was vriendelijk en ook het avondeten was goed.

Gereisd in april 2007

0 tips over Hotel Landhotel Borner Mühle