Gasthof Landhotel Menke

Kleine hotelsWeer vandaag25°13°
Gasthof Landhotel Menke
7,7

9 reviews over Gasthof Landhotel Menke in het Nederlands

Prima uitvalbasis voor skitrip naar Willingen

Marcel Wagtelenberg, 22-1-2018

Prima hotel. Vriendelijke medewerkers/eigenaar en erg behulpzaam. We hebben er overnacht ivm weekendje skiën in Willingen op een steenworp afstand.

Kamers zijn netjes en schoon en een prima ontbijt en ook het diner was prima.

Hotel ligt aan een doorgaande weg tussen Willingen en Brilon maar daar hoor je op de hotelkamer niets van.

Zeker een aanrader!

Prima !

Yvonne, 1-1-2018

We vonden het een schoon, sfeervol ingericht ( op elke verdieping kerst !) en vriendelijk hotel. Heerlijk avondeten, ontbijt, mooie kamer en vriendelijk personeel.

Redelijk

mark_aartsen, 9-2-2015

Bij aankomst bleek onze kamer al bezet te zijn. Wij kregen daarom een grotere kamer, maar we moesten wel bij betalen.

Oma was s avonds erg chagrijnig. En je moet veel geduld hebben bij de receptie. Ontbijt is wel oké.

Ontspannende vakantie

KARINVANVELTHOVEN, 9-9-2014

Ruime, luxueuse en propere kamer met aparte zithoek. Ruime propere badkamer met haardroger. Uitstekende maaltijden met variatie.

Vriendelijke en behulpzame eigenares en serveerster. Hotel is gelegen aan een drukke weg, tegenover een klein station waarvan je helemaal geen last hebt.

Comfortabele bedden met een plat hoofdkussen.

Zeer onbeschoft personeel

weelandnatasha, 22-3-2011

Dit hotel was een verrassing maar dan in slechte zin. In tegenstelling tot onze verwachting moest alles contant betaald worden. Mijn man en ik voelden ons er absoluut niet welkom, misschien dat men dacht dat we herrieschoppers zouden zijn omdat we onder de 40 waren?

De kamer was sprookjesachtig mooi en het eten heerlijk.

De ochtend van ons vertrek (volgens de info op de kamer uitchecken voor 11 uur), 1 dag eerder vanwege de nurkse behandeling, stond ineens de schoonmaakster in onze kamer terwijl mijn man gelukkig net de douche was ingegaan. Mededeling: we moesten eruit, ze moesten de kamer voor 10 uur hebben. De kamer daarna op slot gedaan, want ik wou ook nog rustig douchen. Stond ze een kwartier later weer binnen! We wisten niet hoe snel we ons uit de voeten moesten maken. Nooit maar dan ook nooit meer!

Leuk hotel

Natasha, 18-8-2010

Wij zijn afgelopen week in hotel Menke geweest zonder dat wij van tevoren gereserveerd hebben. De kamers zijn ruim en de badkamer is schoon. Het ontbijt is goed en het avondeten ook (wij hebben 1x gedineerd in het hotel). Minpunt is dat het aan een drukke doorgaande weg ligt en het spoor ligt tegenover het hotel (er komen niet veel treinen voorbij). Ook konden wij na 21.00 uur geen koffie meer drinken. Personeel was vriendelijk en behulpzaam.

gemuttliches Hotel

van liempt, 11-4-2010

wir waren zu Ostern einige Tage in Sauerland zu Gast bei der Familie Menke.

Es hat uns gut gefallen in jeder Hinsicht; schoenes und sauberes Zimmer, nette und gute Bedienung, gutes Abendesssen und ein reichliches Fruehstuckbuffet

Von Brilon Wald ist man in wenigen Minuten ( 8Km) in Willingen und in 1 Stunde (55 Km sind es) ist man in Paderborn.

Also alles ist da um einige tolle Tage hier zuverbringen.

familie van liempt die Niederlande

Goed hotel. 's-avonds geen gezelligheid.

Gerard Kuipers, 3-10-2009

Hotel heeft zeer ruime en mooie kamers. Wij hadden de grootste kamer nr. 6 met uxe badkamer. Kamer wel aan de voorkant langs redelijk drukke doorgangsweg. Kan storend zijn. Ontbijt was prima met o.a. vers fruit. Diner was eenvoudig maar wel goed. Overdag en 's-avonds is er geen vertier. Een gezellig ruimte om wat te drinken ontbreekt. Dat is wel jammer. Bediening was vriendelijk.

geweldig mooi hotel/pension

joop en irma van bockel, 14-8-2009

"3* "Landhotel Menke" gelegen in Hoch-Sauerland. We zijn erg onder de indruk van dit hotel. Is zijn 3 sterren zeker waard. Mooie ruime kamers, en elke kamer heeft zijn eigen sfeervolle inrichting. Veel aandacht aan besteed en alles op elkaar afgestemd. Vooral kamer 3 en 1, deze zijn voorzien van dakterras, met mooie tuinstoelen en voetenbankjes. Ook het eten "3 gangen menu" en het uitgebreide ontbijt buffet, is zeer goed. Puntje om te vermelden. Hotel ligt aan vrij drukke doorgaande weg. Voorkamers kunnen daarom wat lawaaig zijn. Vooral met de ramen open. Aanrader voor iedereen die voor redelijke prijs, mooie hotelkamer en goede verzorging zoekt. Wij komen hier zeker nog eens terug. Ook de omgeving is heel erg mooi. Ligt op 10min afstand van de gezellige plaats Willingen en iets verder van Winterberg. Echt genoten van deze midweek. Fam.van Bockel.

We hebben een aantal aanbieders voor Landhotel Menke voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landhotel Menke in Brilon (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landhotel Menke zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Gasthof Landhotel Menke scoort een 7.69 uit 10 op basis van 10 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: