Gasthof Landgasthof Gruss

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag20°13°
Gasthof Landgasthof Gruss
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Gruss voor je op een rij gezet:

233 reviews over Gasthof Landgasthof Gruss in het Nederlands

Prima naar onze zin gehad.

D. Keurntjes
22-1-2016

3 dagen in de sneeuw voor een paar tientjes. Voor dat geld kun je natuurlijk geen luxe verwachten. Maar het is er schoon, de bedden goed en ze doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Eten is gewoon goed. Zeer vriendelijk personeel. .

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prima hotel, kamer, ontbijt, diner

Hexelaar
20-1-2016

mooie ruime kamer, prima badkamer veel zenders, helaas geen nederlandse tv prima ontbijt welkomstdrankje mooie tuin wij hadden veel geluk met de sneeuw. Mooie wandelroutes in de omgeving met beschrijvingen. ligt wat buiten Brilon. 's avonds niet veel te doen. veel spelletjes en boeken aanwezig.

Gereisd Met partner in januari 2016

Super gastvrij

Silvia
2-1-2016

Landgasthof Gruss is super gastvrij. Bij aankomt ontvangen met een welkomst drankje ☕. Kamer was mooi ruim voor met z'n 3tjes en schoon. Bedden vond ik persoonlijk iets minder prettig liggen. . Eten is daar prima te doen. Ontbijt is niet bijzonder maar alles is er wel. . 2e dag dat wij er waren werd ons zoontje beetje ziek, maar wat waren ze toen aardig en bezorgd om hem. Bij het eten wilde mijn zoontje niks hebben maar hij kreeg van de eigenaren een kopje kippensoep 🍲 (gratis) hij moest toch wel wat eten. .. En toen we na het eten (zonder toetje) na onze kamer gingen, omdat onze zoon op bed wilde, bracht ze ons nog een toetje op de kamer en een flesje appelsap voor de kleine man. Nou dat vonden wij super lief. Wij gaan zeker nog eens terug. En dan hopelijk met een niet ziek kind. .

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

super gastvrij hotel met vriendelijk personeel

familie klomp
24-10-2015

Twee keer zijn wij er geweest,en beide keren hebben wij het goed naar ons zin gehad, wij zijn in het bezit van een hondje die daar ook meer dan welkom is met een comfort kamer aangrenzend aan een enorme tuin dus super fijn wandelen met ons kleine vriendje daar. De kamers zijn daar echt ruim en comfortabel ontbijt is goed verzorgt en het teras is ook gezellig als je lekker buiten kan zitten .Het diner is heerlijk en je komt daar niets tekort kortom een Supergezellig diervriendelijk hotel waar niets mis mee is wij gaan ook zeker voor een derde keer terug naar dit hotel met supervriendelijk en gastvrij personeel kan alleen maar zeggen top hotel voor een mooie prijs gr van de familie klomp

Prima!

Marian
23-10-2015

We zijn een paar dagen in het Gasthof Landgasthof Gruss geweest. We hebben het erg naar onze zin gehad! We kregen een comfortkamer, omdat er geen basiskamer meer beschikbaar was, super hoor! Goede bedden, alles schoon en netjes, prima! Een heel gastvrije eigenaar, vriendelijk personeel. We hebben het fijn gehad, heerlijk gedineerd, lekker ontbijtje 's ochtends... Wat heeft een mens nog meer te wensen? Inderdaad.... niets!

viel zwaar tegen

Thieu-2
13-10-2015

We hadden de vele goede berichten gelezen, maar hebben onze twijfels over de 8,1 beoordeling. Voor ons niet meer dan een 6,5 ! Ligging is inderdaad mooi en het eten a la carte is ook goed. Voor de rest heeft het hotel het allemaal net niet: niet gezellig, geen gastezimmer waar je relaxed kunt zitten, slecht ontbijt (slappe koffie, afbakbroodjes van de supermarkt, keiharde eieren, maar wel bergen jam). Al met al voor ons geen enkele reden om nog ooit terug te keren !!

Zeer net pension

M.de Zeeuw
12-10-2015

Zeer net pension met grote lichte kamers. Uitgebreid ontbijt , alsook glutenvrij brood en maaltijden op aanvraag. Goede verhouding prijs/ kwaliteit Het hotel ligt ideaal om uitgebreid te wandelen in de natuur en op enkele kilometers van stadjes.

Geweldig!

Arianne
8-10-2015

We werden super vriendelijk en gastvrij ontvangen. Hebben heerlijk gegeten, keurige schone kamer. Mooie omgeving, waar je veel kunt wandelen. Ook dichtbij Winterberg en Willingen, 2 prachtige plaatsen! Wij komen hier zeker nog een keer terug!

super genoten!

Ilona
4-10-2015

Heerlijk gegeten en lekker weer gehad, zeker de moeite waard om nog eens te gaan.

Gezellig

Madelon
9-9-2015

Gezellig verblijf, zou er zeker nog een keer heen gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Gasthof info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Gruss in Brilon (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Gruss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.