Gasthof Landgasthof Gruss

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag21°
Gasthof Landgasthof Gruss
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Gruss voor je op een rij gezet:

229 reviews over Gasthof Landgasthof Gruss in het Nederlands

beslist nog eens terug.

Lou.P.M. Fijen
4-4-2016

Heel vriendelijke en behulpzame eigenaars. Veel aandacht voor hun gasten. Schone en ruime kamer. Bad en bed , alles zeer netjes !!

Gereisd Met partner in maart 2016

Aangenaam verblijf

Johan
20-2-2016

Een heel aangenaam hotelletje. Vriendelijke uitbating. Eenvoudig maar lekker eten. Zeer nette kamers. Een aanrader voor zijn prijs. Opmerking: jammer dat betalen met kaart niet mogelijk is, wat niet is aangekondigd vooraf. Daar sta je dan bij aankomst zonder voldoende cash. De eerste avond bij het diner moeten wachten tot een tafel vrij was. Toen deze vrij was konden we plaatsnemen aan een afgeruimde tafel, maar deze netjes maken was er blijkbaar te veel aan. Jammer, maar dat was dan ook het enige minpuntje

Heerlijke sfeer, erg gastvrij

Fam Schouw
17-2-2016

Sfeervol verblijf, schoon, gastvrij. Prima accommodatie, goede ligging en mooie omgeving. Een aanrader en wij komen hier ieder jaar weer terug. Ontbijt en slaapgelegenheid is prima, evenals de service! Kortom: zeer tevreden!

Voor herhaling vatbaar

Herman
15-2-2016

Via de bekende veiling hier een wekend verbleven. Niets op aan te merken. Supervriendelijk personeel, schone kamers, lekker eten, mooie omgeving. Gewoon een heel gezellig en leuk weekend gehad. Komen hier zeer zeker nog een keer terug. Verwacht geen luxe maar dat hoeft ook niet want het is een gasthof. Voor luxe moet je lekker naar een hotel gaan. Gewoon Duitse gastvrijheid, eten en drinken. Super!!!

Goed verblijfsadres

R. Janssen
14-2-2016

Gruss ligt 3 km van Brilon waar genoeg te beleven en te zien is. De kamer was ruim, de badkamer schoon en we hebben goed geslapen op de bedden (nummer 10). Het ontbijt is uitgebreid en goed. Het eten is ook prima en zeer betaalbaar. Aleen het is beter om dit te serveren in de "ontbijtzaal" i.p.v. in het cafégedeelte. Daar is het beter zitten en heeft net meer sfeer. De eigenaar Sebastiaan in gastvrij. Bij de voordeur beginnen diverse wandelroutes. We hebben in de sneeuw gelopen en in het witte landschap een belevenis. We hebben dit adres via de veiling en we komen zeker terug.

Uniek en gemoedelijk

Y. de Vries
25-1-2016

Wat het verblijf tot een unieke ervaring maakte, is de ontwapenende, spontane, gastvrije en vrolijke instelling van de gastheer en eigenaar Sebastiaan. Wij kwamen met het openbaar vervoer. De busdienst liet te wensen over. Na een telefoontje haalde Sebastiaan ons spontaan op.Hij onthaalde ons met koffie. Daarna kwamen de biertjes.Er kwamen nog meer gasten en het werd steeds gezelligger. Uren later kwamen wij pas op onze kamer terecht, na een heel gezellige avond en een heerlijke grillteller, door Sebastiaan zelf bereid.

Gereisd Met partner in januari 2016

Prima naar onze zin gehad.

D. Keurntjes
22-1-2016

3 dagen in de sneeuw voor een paar tientjes. Voor dat geld kun je natuurlijk geen luxe verwachten. Maar het is er schoon, de bedden goed en ze doen er alles aan om het je naar je zin te maken. Eten is gewoon goed. Zeer vriendelijk personeel. .

Gereisd Met partner in Fri Jan 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

prima hotel, kamer, ontbijt, diner

Hexelaar
20-1-2016

mooie ruime kamer, prima badkamer veel zenders, helaas geen nederlandse tv prima ontbijt welkomstdrankje mooie tuin wij hadden veel geluk met de sneeuw. Mooie wandelroutes in de omgeving met beschrijvingen. ligt wat buiten Brilon. 's avonds niet veel te doen. veel spelletjes en boeken aanwezig.

Gereisd Met partner in januari 2016

Super gastvrij

Silvia
2-1-2016

Landgasthof Gruss is super gastvrij. Bij aankomt ontvangen met een welkomst drankje ☕. Kamer was mooi ruim voor met z'n 3tjes en schoon. Bedden vond ik persoonlijk iets minder prettig liggen. . Eten is daar prima te doen. Ontbijt is niet bijzonder maar alles is er wel. . 2e dag dat wij er waren werd ons zoontje beetje ziek, maar wat waren ze toen aardig en bezorgd om hem. Bij het eten wilde mijn zoontje niks hebben maar hij kreeg van de eigenaren een kopje kippensoep 🍲 (gratis) hij moest toch wel wat eten. .. En toen we na het eten (zonder toetje) na onze kamer gingen, omdat onze zoon op bed wilde, bracht ze ons nog een toetje op de kamer en een flesje appelsap voor de kleine man. Nou dat vonden wij super lief. Wij gaan zeker nog eens terug. En dan hopelijk met een niet ziek kind. .

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

super gastvrij hotel met vriendelijk personeel

familie klomp
24-10-2015

Twee keer zijn wij er geweest,en beide keren hebben wij het goed naar ons zin gehad, wij zijn in het bezit van een hondje die daar ook meer dan welkom is met een comfort kamer aangrenzend aan een enorme tuin dus super fijn wandelen met ons kleine vriendje daar. De kamers zijn daar echt ruim en comfortabel ontbijt is goed verzorgt en het teras is ook gezellig als je lekker buiten kan zitten .Het diner is heerlijk en je komt daar niets tekort kortom een Supergezellig diervriendelijk hotel waar niets mis mee is wij gaan ook zeker voor een derde keer terug naar dit hotel met supervriendelijk en gastvrij personeel kan alleen maar zeggen top hotel voor een mooie prijs gr van de familie klomp

Gereisd Met partner in oktober 2015

Gasthof info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Gruss in Brilon (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Gruss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.