Gasthof Landgasthof Gruss

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag18°10°
Gasthof Landgasthof Gruss
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Gruss voor je op een rij gezet:

229 reviews over Gasthof Landgasthof Gruss in het Nederlands

Gasthof is gasthof

Thea Arts
29-9-2016

Land Gasthof Gruss voldoet ruimschoots aan wat je van een Gasthof mag verwachten!! Persoonlijke aandacht, lekker eten, kamers is niks mee. Voor de tweede keer via veiling geboekt, ook nu was alles oké.

Gereisd met partner in september 2016

Bij Gasthof Gruss voel je je welkom

E. Derkx
18-8-2016

Voor de 4de keer geweest via een veiling. Iedere keer zie je verbeteringen. Kamer 14 had nieuwe vloerbedekking, nieuwe kussens en dekbed en een nieuwe t.v.....Kortom een goede verbetering. Vanaf 10 augustus 2016 het ontbijtbuffet uitgebreid. Hotelwaardig: verse broodjes, eieren (gekookt en gebakken), meloen, voldoende beleg, koffie/thee, jus enz...

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Prima verblijf

Jeroen Berends
13-7-2016

Nu voor de tweede keer geweest en het was prima! Zeker gezien de prijs/kwaliteitverhouding. Het is eenvoudig maar dat zoeken we ook. Prima plek om brilon, winterberg en willingen te bezoeken. Het avondeten is eenvoudig maar prima! Oik het ontbijt is prima.

Gereisd met partner in juli 2016

Altijd voor herhaling vatbaar, een aanrader!

Jelly en andre
25-6-2016

Ben het helemaal niet eens met de negatieve review. Hier wordt gastvrijheid nog met een hoofdletter geschreven!

Wij zijn hier nu voor de 6de keer, en het bevalt ons goed. Gezellig, niet de sfeer van druk druk druk. Klant is koning. Eten is prima! De eigenaar, Sebastiaan, is de kok. Hart voor het vak en voor z'n gasthof. Goed voor z'n gasten, altijd tijd voor een praatje.

Nee Hilton is het niet, veel beter, maar vooral gezelliger.

Gereisd met partner in juni 2016

Geweldig!

Tjitske
24-6-2016

Een eigenaar die vreselijk zijn best doet echt super zijn er verschillende keren al geweest eten en ontbijt is er goed

Gereisd met partner in april 2016

Heel gezellig

Sia Jacobs
10-6-2016

Eigenaar en personeel geven je direct het gevoel welkom te zijn. Geen moeite is te veel.

Gereisd met partner in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Helaas een grote teleurstelling!

Wagenaar
22-5-2016

Vandaag teruggekomen van een weekendje Sauerland. We doen dit geregeld.Deze keer bezoek gebracht bij Gasthof Gruss; Samenvattend eerste & laatste keer

Redenen: Hotelkamer dateert vanuit begin 80-er jaren (Tegels, toilet), klein en handdoeken handen hun tijd ruimschoots gehad. Douche was bovendien niet op temperatuur te brengen (afwisselend koud en warm) Het balkon was voorzien van 2 grote schotels (TV), buiten zitten was er niet. Gelukkig was de kamer schoon.

Het ontbijt hebben we voor de 2e dag overgeslagen. Meerdere gasten hebben hier over geklaagd. Aan de eigenaar; beter de kamer aanbieden zonder ontbijt dan zo'n wanprestatie te leveren. Sorry..

Ik ben normaal gesproken niet zo kritisch maar met de certificaten van Zoover (award) aan de wand vond ik het wel zaak een eerlijke mening te geven voor toekomstige bezoekers. Voor ons was het een teleurstelling. Geboekt bij -> veiling

Gereisd met partner in mei 2016

prettig en gemoedelijk

Monique
12-5-2016

Prima plekje in het mooie Sauerland. Heerlijk huisgemaakte schnitzels, goed ontbijt. Goede matrassen, ook zeer ruime kamer met eigen terras. Enig minpuntje misschien dat het beddengoed en de handdoeken op onze kamer erg dun waren. Wel gewisseld tijdens ons kort verblijf. Mooie tuin met echt veel speelgoed voor kleine kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer geschikt gasthof om een aantal dagen te verblijven om van het Sauerland te genieten. Ligt aan de start van de Mountainbiketrail Brilon en een op de route van wandeltochten. Net buiten t centrum heerlijk in de natuur. Service was goed en als je vragen had werd geprobeerd alles voor je te regelen. Kamer wad ruim eb als.je de upgrade kamer neemt, heb je een terras aan de tuin. Dan kan je met mooi weer heerlijk van de zon genieten. Wij hebben twee heerlijke dagen gehad.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Relaxed

Mariska kastelijn
15-4-2016

Wij zijn er geweest en het was echt leuk. Het is er lekker knus en gezellig Sebastiaan de eigenaar is wel in voor een praatje en doet er alles aan om het naar je zin te maken. De kamers zijn ruim en goed. Het ontbijt is simpel maar wel gewoon goed. Het had voor mij wel iets uitgebreider mogen zijn bijv met een croissantje en iets meer beleg voor op brood.

Gereisd met partner in Fri Apr 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gasthof info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Gruss in Brilon (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Gruss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.