Gasthof Landgasthof Gruss

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag19°
Gasthof Landgasthof Gruss
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Gruss voor je op een rij gezet:

229 reviews over Gasthof Landgasthof Gruss in het Nederlands

Super !

Paul
22-9-2017

Gezellig "oud" Landgasthof en Geen hotel. Voor de mensen die achteraf lopen te zeiken (zeuren) Kan me het commentaar van gast op 15/8 niet voorstellen omdat er om de 10 min gevraagd word of alles in orde is !!!! Zo niet zeg dat dan gelijk en niet pas als je thuis bent. Zeker weer mensen die Zeer goedkoop zitten en niets gewend zijn. Een tevreden gast die er al vijfentwintig ( 25) jaat komt. Maar ja, zeikerd heb je altijd.

Gereisd Met vrienden in september 2017

Mooie omgeving, redelijk hotel met slecht ontbijt

RTH
15-8-2017

Mooie omgeving om te wandelen, een beetje gedateerd hotel, ontbijt slecht( vieze tafels, oud fruit, uitgelopen eieren, te weinig broodjes), alles een beetje onprofessioneel.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Heerlijk in de natuur!

r pieters
14-8-2017

Brillon is een mooi plaatsje om te bezoeken, evenals de omliggende dorpjes. Kassel is ook te doen in een dag.Gastvrij Gastvrij Gasthof,netjes en ruime kamers.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Toplocatie kom zeker terug

Henk van Sluijsdam
16-5-2017

Wat een service, ligging, bediening, mooie en schone kamers. Wat een mooie omgeving. Een feest om hier te mogen verblijven. Prijs kwaliteitsverhouding ligt scheef, maar dan wel de goede kant op.

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Eenvoudig maar goed

ronald
6-4-2017

Voor de vierde keer hier te gast geweest. Het is een eenvoudig hotel met schone ruime kamers. De ligging is uitstekend. Direct voor het hotel starte wandel en fietsroutes. Naar Willingen is het slechts een kwartiertje met de auto. Geboekt via veiling. In tegenstelling tot vroeger moet je nu het ontbijt ter plekke bijbetalen. Bijna negen euro pp per dag is voor wat je krijgt wel vrij veel. Iets meer aandacht zou zeker helpen. Dan was het deels bedorven fruit en de nat geworden theezakjes zeker opgevallen. Het avond eten was wisselend van kwaliteit. De laatste avond bleek de friet op te zijn.

Gereisd Met partner in Tue Apr 04 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Alweer geweldig, voor de 8ste keer. Aanrader.

Jelly
11-3-2017

Mooie omgeving om te wandelen, mountainbiken en in de winter ideaal om te skiën in Willingen. In de zomer kun je heerlijk zitten op het terras. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Netjes en schoon. Ook leuk voor kinderen. Huisdieren zijn welkom. Totaal andere wereld met maar 3uurtjes rijden vanaf Nederland. Voor wie een weekendje wil ontspannen en heerlijk wil eten is dit absoluut een aanrader. Sebastiaan, de eigenaar, is de kok en weet altijd iets lekkers op tafel te zetten. Hij doet alles om het z'n gasten naar de zin te maken en niks is hem teveel. Wij zijn er nu 8 keer geweest en gaan in april weer. Kortom, gewoon een keer gaan.

Gereisd Met partner in januari 2017

Echt Goed

Henk Olijve
7-3-2017

Ik kan mij niet het commentaar van de schrijver (nooit meer)voorstellen wij kommen hier al jaren meerdere keren per jaar en altijd meer dan tevreden. Schoon ,Goede bedden, Ruime badkammer,Echt een zeer goed ontbijtbuffet en Heerlijk eten ik weet niet wat deze persoon verlangt !

Gereisd Met partner in maart 2017

Gereisd Met partner in maart 2017

Nooit meer!

David Hornes
21-2-2017

De service is ronduit slecht te noemen. Het eten was beide keren erg vies en aangebrand. Het hotel is zeer gehorig. Je kunt precies horen wanneer iemand ergens onder de douche stapt of de wc doorspoelt. Leuk speeltuintje voor de kinderen aan de achterkant. Jammer dat deze vol met hondenpoep lag waardoor ze er niet konden spelen. Personeel is chagrijnig en voor 2 volwassenen en 2 kindjes betaal je maar liefst 36 euro per ontbijt. Wij raden dit aan iedereen af!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

Waren twee hele mooie dagen

Cv
7-11-2016

Alles was prima. Gezellige Gastheer. Mooie grote schone kamer. Heerlijk eten en ruim ontbijtbuffet. Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in november 2016

Gasthof info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Gruss in Brilon (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Gruss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.