Gasthof Landgasthof Gruss

7.5Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Brilon (Sauerland)

7.5Goed

Gasthof Info

Meer gasthofinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Gruss voor je op een rij gezet:

236 reviews over Gasthof Landgasthof Gruss

• 9Paul17-01-2015

Gewoon goed

Zijn van 12 jan tot en met 15 jan geweest. Was gewoon weer goed. Sebastiaan is een vriendelijke eigenaar en doet er alles aan om het naar je zin te maken. Nogmaals het is Geen hotel maar Landgast Hof , dus mensen Niet zeuren over kleine dingen.( zijn meestal mensen die het al voor een zeer klein bedrag "gewonnen" hebben. Geef de klachten direct ter plaatse door en niet achteraf via zoover dan kan de eigenaar er niets meer aan veranderen. We hebben samen met de andere mensen die er toen waren super dagen gehad / beleefd !!!!! Paul + zuster

• 9yvonne19-06-2014

leuke vriendelijke mensen

Mijn schoonzuster en ik zijn vorig jaar een paar dagen in Gasthaus Gruss geweest en het was ons zo goed bevallen dat we weer geboekt hebben En zeker niet vergeten te vertellen dat honden er welkom zijn

• 8Hanneke Verheij-Antenne23-02-2014

Voor een dubbeltje op de eerste rang...

Ik kom al meerdere keren hier en mijn broer al heel wat jaren. Opbouwende kritiek is prima maar het afzeiken van de eigenaar (Sebastiaan) vind ik beneden alle peil. Diegenen met de meeste kritiek hadden zeker een sterrenhotel verwacht? Betaal dan ook daarvoor en als je een gewone kamer boekt (naar mijn mening altijd keurig schoon) dan betaal je minder als dat je een luxe-kamer boekt met bijbetaling. Dan kost het iets meer maar dan heb je een ruime prima kamer! Het eten is echt Niet duur, je Moet ook niet daar eten maar dan doe je jezelf tekort ! Echt duits goed eten in ruime porties! Ook ik heb in superluxe hotels verbleven maar bedenk dat alle waar naar zijn geld is. Natuurlijk zijn er verbeterpunten, toch krijg ik de indruk dat mensen voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten...en dat geldt voor velen hoeveel je er bij veiling voor hebt betaald. In maart zijn we er weer!

• 8Melinda26-08-2013

mooie omgeving

Mooie omgeving, vriendelijk personeel. Zeer gastvrij. Bezoek aan de leisteenmeinen in willigen geweest, en gezwommen in tropische zwemparadijs.. zeker voor herhaling vatbaar.

49 tips over Gasthof Landgasthof Gruss

• Joke en Ad, 30-12-2011

's Winters zeker een goede en goedkope startbasis om te gaan wintersporten. Winterberg en Willingen zijn makkelijk aan te rijden en daar zijn de prijzen hoger voor een overnachting met ontbijt.

• Maria, 26-09-2013

Wil je een wandel, fiets of uitrust vakantie. Dit is als je niet perse van heel chique houd, maar wel van vriendelijkheid, mooie omgeving en goed eten is dit top.

• K.M.Verhaaf-Geven, 08-07-2014

Eigen kussens meenemen, Duitse kussens zijn erg dun!

8 vragen over Gasthof Landgasthof Gruss

• Jolande, 14-08-2019

Serveert u Glutenvrij eten?

Bent u bekend met het serveren van Glutenvrij lunch en diner in verband met coeliakie waarvoor een Glutenvrijdieet moet worden gevolgd?

• Paul, 03-05-2016

Informatie over Landgast hof Gruss

Informatie over Landgast Hof Gruss in het nederlands verkrijgbaar via telefoonnummer 06-28066371 (in Nederland) en via de e-mail [email protected] Antwoord binnen 24 uur. Paul in opdracht van Landgast Hof Gruss

Paul, 03-05-2016

Ook voor informatie over vragen/boekingen via Vakantieveiling.

• Thieu-2, 24-08-2015

half pension

Wij gaan hier in oktober voor 3 dagen naar toe (via vakantieveilingen) en we vragen ons af of het interessant is om HP bij te boeken. (kost slechts 12 euro p.p.) Heeft iemand hier ervaring mee en hoe is de kwaliteit van, naar we aannemen, een vast menu ? Alvast bedankt voor de reactie(s)

paul-antenne, 04-09-2015

Alleen als men prive boekt is HP mogelijk, NIET via vakantieveiling. Ontbijt is inbegrepen bij de vakantieveiling (ruim ontbijtbuffet met div dranken, broodjes en div beleg + gekookt ei) Avond eten is mogelijk in restaurant met menukaart. Diversen eten van kindersnitsel 5,50 tot rumpsteak (biefstuk) a 18,00. Speciaal de XXL-snitsels voor 3,50 meerprijs b.v. de wienersitsel XXL voor 13,50 ruim stuk vlees 30 x 15 cm met patat en gemengde salade. Een gast die er al 25 jaar komt.

Gasthof info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen