Gasthof Landgasthof Gruss

7.5Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Brilon (Sauerland)

7.5Goed

Gasthof Info

Meer gasthofinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Gruss voor je op een rij gezet:

236 reviews over Gasthof Landgasthof Gruss

• 9Marco14-09-2019

Mooie omgeving om motor te rijden

Voor de tweede keer hier geweest, nu samen met m'n zoon om de omgeving te verkennen op onze motoren,die trouwens kosteloos in de garage mochten staan. Verwacht geen uitgebreide luxe. Wel vriendelijke eigenaren, prima eten, een ruime kamer met nette douche. En een mooie omgeving. Puntje van kritiek : €8,95 per persoon voor het ontbijt vonden we ruim betaald. Maar ik kom zeker terug.

• 2018
    9Ellen26-02-2018

Heerlijke accomodatie!

Prima accomodatie! Gemoedelijk en gezellig hotel met zeer nette en ruime kamers! Ligt heerlijk tegen het bos, op enkele minuten van brilon winkels, ongeveer 20 minuten naar winterberg dus ook als je gaat skien een prima accomodatie! Je kunt er s avonds lekker eten, kortom een aanrader! En dit alles voor een zeer redelijke prijs!

• 2017
    9Paul22-09-2017

Super !

Gezellig "oud" Landgasthof en Geen hotel. Voor de mensen die achteraf lopen te zeiken (zeuren) Kan me het commentaar van gast op 15/8 niet voorstellen omdat er om de 10 min gevraagd word of alles in orde is !!!! Zo niet zeg dat dan gelijk en niet pas als je thuis bent. Zeker weer mensen die Zeer goedkoop zitten en niets gewend zijn. Een tevreden gast die er al vijfentwintig ( 25) jaat komt. Maar ja, zeikerd heb je altijd.

• 10Henk van Sluijsdam16-05-2017

Toplocatie kom zeker terug

Wat een service, ligging, bediening, mooie en schone kamers. Wat een mooie omgeving. Een feest om hier te mogen verblijven. Prijs kwaliteitsverhouding ligt scheef, maar dan wel de goede kant op.

• Oude reviews

10Henk/Adrienne kees en Annie12-05-2015

geweldig gasthuis

wij hebben erg genoten van onze vakantie het ontbijt en het avond eten was goed laten we zeggen prima de ligging erg centraal voor uitstapjes dank zei het goede weer konden we heerlijk genieten op het terras en avonds was het ook nog gezellig in de bar leuke gezellige bediening een aanrader voor iedereen hartelijk dank voor jullie gastvrijheid wij komen zeker nog eens terug

groetjes uit nederland

• 9Diny27-03-2015

Erg mooie plek

We waren voor de 7 keer weer hier ,nu met vriendin voor de 3e keer .Super ontvangst en zeer gastvrij. Willen het iedereen naar de zin maken ..Heerlijk in de zon gezeten ,lekker ontbijt en warm eten met een coupe met slagroom als toetje.

• 8Paul Antenne23-02-2014

Wat een gezeur !!!

Typisch Holland om weer lekker negatief te zijn ? Wat willen de mensen ? Heel goedkoop zitten en dan zeiken ze dat van alles niet goed is. Ja, het pension is gedateerd maar dat geeft ook juist de ouderwetse sfeer waar een heleboel mensen Wel van houden. Men moest op warm water wachten, logisch met een boiler als veel mensen tegelijk gaan douchen ( dat is bij de meesten mensen Thuis ook ) Als de zeurpieten nu allemaal ergens anders heen gaan , dan hebben de mensen die het wel bevalt en goed geen last van ze !!! Kom hier al twintig jaar en prijs/kwalitiet is perfect. Sebastian is een harde werker/eigenaar die uiterst zijn best doet om Iedereen het naar zijn zin te maken (ook de negatievelingen) Een uiterst tevreden klant!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• 9M hendriks09-05-2013

Voor de tweede keer

Het hotel is eenvoudig proper en de bediening en eigenaar zijn erg vriendelijk. Het eten is eenvoudig en lekker en ruim voldoende. Er wordt een heel goed glas getapt. Het hotel ligt net buiten Brilon in het land met direct in de buurt de mooiste stuurweggetjes die je kunt wensen. Motoren kunnen in de garage onder het hotel geparkeerde worden. Sebastians is erg behulpzaam en vriendelijk.

• 9Hanneke Verheij-Antenne13-10-2012

Het liefst nog een keer voor de kerst 2012...

Accomodatie was voor mij al bekend via mijn broer Paul. Hij komt er al jaren en heeft oma nog meegemaakt. Voor mij echter de eerste keer en zeer geslaagd! Prijs/kwaliteitverhouding zeer goed en alles ruim voldoende... Ik had via veiling geboekt maar de vaste prijzen zijn zeer zeker ook goed! Avondeten was echt lekker (Zwiebelschnitzel) en het dagmenu was wildgoulash met rode kool en nudeln..., heel lekker! Het ontbijt was prima, zelfs een omelet of roerei was geen probleem (zonder bijbetaling natuurlijk). De kamers waren keurig netjes, heel schoon en Landgasthofwaardig! Wie luxe wil zit niet verkeerd, goede TV en goed bed; wie meer luxe wil moet elders gaan, dit Landgasthof is SUPER en wie meer pretenties heeft moet voor veel meer geld naar Willingen gaan maar mist zoveel moois aan natuur in directe omgeving. Sebastiaan, hartelijk dank voor alle service en gastvrijheid en tot de volgende keer met Donija en mijn broer Paul... (Pauli...).

• 9Jolanda-S13-09-2012

" Landgasthof Gruss Een zeer goede keus ! "

Net terug van 2 nachten in dit pension. De eigenaren zijn een Duits echtpaar, die zeer gastvriendelijk zijn. Prima locatie en accomodatie. Schone kamers met prima bedden,tv, douche en toilet en evt balkon. Goed ontbijt en gastheer zet als kok iedere avond weer iets lekkers op tafel via Menukaart.

Wij zijn hier met motoren geweest. Prima plek om vanuit Gasthof Gruss te vertrekken en mooie routes te rijden in Sauerland. Motoren mochten in de garage staan !!

49 tips over Gasthof Landgasthof Gruss

• Joke en Ad, 30-12-2011

's Winters zeker een goede en goedkope startbasis om te gaan wintersporten. Winterberg en Willingen zijn makkelijk aan te rijden en daar zijn de prijzen hoger voor een overnachting met ontbijt.

• Maria, 26-09-2013

Wil je een wandel, fiets of uitrust vakantie. Dit is als je niet perse van heel chique houd, maar wel van vriendelijkheid, mooie omgeving en goed eten is dit top.

• K.M.Verhaaf-Geven, 08-07-2014

Eigen kussens meenemen, Duitse kussens zijn erg dun!

8 vragen over Gasthof Landgasthof Gruss

• Jolande, 14-08-2019

Serveert u Glutenvrij eten?

Bent u bekend met het serveren van Glutenvrij lunch en diner in verband met coeliakie waarvoor een Glutenvrijdieet moet worden gevolgd?

• Paul, 03-05-2016

Informatie over Landgast hof Gruss

Informatie over Landgast Hof Gruss in het nederlands verkrijgbaar via telefoonnummer 06-28066371 (in Nederland) en via de e-mail [email protected] Antwoord binnen 24 uur. Paul in opdracht van Landgast Hof Gruss

Paul, 03-05-2016

Ook voor informatie over vragen/boekingen via Vakantieveiling.

• Thieu-2, 24-08-2015

half pension

Wij gaan hier in oktober voor 3 dagen naar toe (via vakantieveilingen) en we vragen ons af of het interessant is om HP bij te boeken. (kost slechts 12 euro p.p.) Heeft iemand hier ervaring mee en hoe is de kwaliteit van, naar we aannemen, een vast menu ? Alvast bedankt voor de reactie(s)

paul-antenne, 04-09-2015

Alleen als men prive boekt is HP mogelijk, NIET via vakantieveiling. Ontbijt is inbegrepen bij de vakantieveiling (ruim ontbijtbuffet met div dranken, broodjes en div beleg + gekookt ei) Avond eten is mogelijk in restaurant met menukaart. Diversen eten van kindersnitsel 5,50 tot rumpsteak (biefstuk) a 18,00. Speciaal de XXL-snitsels voor 3,50 meerprijs b.v. de wienersitsel XXL voor 13,50 ruim stuk vlees 30 x 15 cm met patat en gemengde salade. Een gast die er al 25 jaar komt.

Gasthof info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen