Gasthof Landgasthof Gruss

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag31°20°
Gasthof Landgasthof Gruss
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Gruss voor je op een rij gezet:

16 reviews over Gasthof Landgasthof Gruss in het Nederlands

Personeel aardig kamers hebben onderhoud nodig

Jeroen
9-6-2018

Eigenaar erg aardig. Kamers veel minder goed. Er was veel kapot. Samen met schoonouders 2 comfort kamers geboekt. Veel oud/kapot speelgoed in de gezamenlijke achtertuin. Dode vliegen in de eetzaal en voor ca 9 a 10 euro voor ontbijt was het een zeer matig buffet. Al met al komen we hier nooit meer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer!

David Hornes
21-2-2017

De service is ronduit slecht te noemen. Het eten was beide keren erg vies en aangebrand. Het hotel is zeer gehorig. Je kunt precies horen wanneer iemand ergens onder de douche stapt of de wc doorspoelt. Leuk speeltuintje voor de kinderen aan de achterkant. Jammer dat deze vol met hondenpoep lag waardoor ze er niet konden spelen. Personeel is chagrijnig en voor 2 volwassenen en 2 kindjes betaal je maar liefst 36 euro per ontbijt. Wij raden dit aan iedereen af!!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

prettig en gemoedelijk

Monique
12-5-2016

Prima plekje in het mooie Sauerland. Heerlijk huisgemaakte schnitzels, goed ontbijt. Goede matrassen, ook zeer ruime kamer met eigen terras. Enig minpuntje misschien dat het beddengoed en de handdoeken op onze kamer erg dun waren. Wel gewisseld tijdens ons kort verblijf. Mooie tuin met echt veel speelgoed voor kleine kinderen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super gastvrij

Silvia
2-1-2016

Landgasthof Gruss is super gastvrij. Bij aankomt ontvangen met een welkomst drankje ☕. Kamer was mooi ruim voor met z'n 3tjes en schoon. Bedden vond ik persoonlijk iets minder prettig liggen. . Eten is daar prima te doen. Ontbijt is niet bijzonder maar alles is er wel. . 2e dag dat wij er waren werd ons zoontje beetje ziek, maar wat waren ze toen aardig en bezorgd om hem. Bij het eten wilde mijn zoontje niks hebben maar hij kreeg van de eigenaren een kopje kippensoep 🍲 (gratis) hij moest toch wel wat eten. .. En toen we na het eten (zonder toetje) na onze kamer gingen, omdat onze zoon op bed wilde, bracht ze ons nog een toetje op de kamer en een flesje appelsap voor de kleine man. Nou dat vonden wij super lief. Wij gaan zeker nog eens terug. En dan hopelijk met een niet ziek kind. .

Gereisd Met jonge kinderen in december 2015

3 heerlijken dagen gehad

tas
31-5-2015

genoten! via veiling hier 3 dagen verbleven na onze vakantie in Oostenrijk. ruime (beetje gedateerde) kamer. kinderen hebben zich op en top vermaakt op de trampoline en het grote veld en de spelletjes in het restaurant. Sebastiaan kan heerlijk koken...aanrader....en genoeg te doen in de mooie omgeving. zou hier zeker terug komen!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2014

Prima dagen gehad in dit gasthuis

Peter
17-9-2014

Het gasthuis ligt op een mooie rustige locatie net buiten Brilon. Er zijn genoeg wandelmogelijkheden direct vanuit huis.

De kamers zijn eenvoudig maar prima, zeker gezien de prijzen al is er wel wat ruimte voor verbetering wat betreft de badkamer.

De gastheer en gastvrouw zijn erg vriendelijk en zijn u graag van dienst op het terras waar u heerlijk een hapje en een drankje kunt doen. Verder zijn zij uiterst behulpzaam met het verstrekken van informatie over de omgeving en de mooie plekjes die je gezien moet hebben. Ook gaan zij goed met kinderen om.

Voor de kinderen is er een speeltuin met veilige trampoline, glijbaan, schommel en zandbak aanwezig.

Ook het diner kan genuttigd worden in het gasthuis. Het is geen culinair aanbod maar er kan prima gegeten worden voor een zeer goede prijs.

Al met al een paar heerlijke dagen hier doorgebracht met ons kindje en ons prima vermaakt.

Gereisd Met jonge kinderen in september 2014

Ontzettend genoten!

Diana Dander
22-4-2014

Net terug van 2 overnachtingen in het hotel. Wij hebben weinig betaalt maar de service was fantastisch en de ligging heel erg fijn. Er werd ontzettend lief rekening gehouden met onze kleine en wij konden helemaal ontspannen.

Respect voor de eigenaar. Wat een aardige gast en werkt ongelofelijk hard voor zijn familiebedrijf. Door hem was ons verblijf nog aangenamer..klantvriendelijkheid maakt toch het verschil!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2014

Niet zo best

Marloes
30-11-2013

Weekendje geweest met man en kind. De kamers zijn wat vervallen met oude dekbedden, kapotte lampjes, verouderde viezige badkamer. De eigenaar is redelijk vriendelijk maar je merkt al snel dat dit geen professionele bedoening is. Het ontbijt was slecht; op een fruitschaal lag allerlei fruit te rotten met daarop de nodige vliegen en andere beestjes. Daarnaast stond de schaal met vleeswaren... lekker! De ligging is ideaal en het was fijn dat de hond welkom was. Als je je niet bekommert om bovengenoemde punten is het prima te doen. Wij gaan er in elk geval niet meer heen.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 22 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Nooit meer

louise claessens
22-8-2013

Wij zijn net terug, wat een vreselijke oude zooi, ik vraag me af of wij wel bij het juiste hotel zijn geweest gezien alle beoordelingen. Kamer was nog wel redelijk echter zaten in alle dekbedhoezen gaten en de kussen waren een smerig oud votje. Het ontbijt was niet karig maar gewoon ronduit slecht. Er was een verschrikkelijke vliegen plaag en overal op het eten zaten vliegen. Dus ook op de paar plakjes kaas die er bij ontbijt aanwezig was. Ook moesten we bij de rekening ineens meer geld betalen voor de kinderen terwijl in mijn bevestiging van vakantie veilingen een heel ander bedrag stond. Volgens de eigenaar een fout van veilingen en kon er verder niets aan doen. Wij zijn nog nooit in zo,n slecht hotel geweest voor ons nooit meer.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2013

volgend jaar weer

mark lamers
19-7-2013

sebastiaan en zijn team zorgen voor een heerlijk vakantie gevoel . je hoeft niets alles kan en 'savonds komt hij er gezellig bij . kamer was uitstekend en voor mijn dochter was er meer dan voldoende speelgelegenheid. in een woord fantastisch

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

Gasthof info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Gruss in Brilon (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Gruss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.