Gasthof Landgasthof Gruss

7.5Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Brilon (Sauerland)

7.5Goed

Gasthof Info

Meer gasthofinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Gruss voor je op een rij gezet:

236 reviews over Gasthof Landgasthof Gruss

• 1Erwin26-06-2019

Nooit meer, vreselijk slecht

Ga hier aub niet heen! Ik begrijp echt niet dat hier positieve reviews over geschreven worden. Geen warm welkomst, er was 1 dame aanwezig die volgens mij geen idee had dat we geboekt hadden. Na veel gedoe kregen we de sleutel voor kamer 10. Bij binnenkomst breek je bijna je benen, want er is een flinke afstap bij binnenkomst. Het beddengoed leek niet schoon te zijn, er zaten allemaal haren in. Vlekken in de kussensloop (of wat er van over was, zo plat wad het kussen). Je kreeg letterlijk jeuk als je in het bed lag. Extreem gedateerde inrichting, vies oud tapijt als vloer, rolluik in de badkamer kon niet dicht. Badkamer was redelijk nieuw, maar 1 gedeelte van de douchedeur bleef hangen. Er lagen 2 verschillende handdoeken, die ook al 10 jaar in gebruik leken. Omdat het erg warm was, wilden we 2 extra handdoeken. Hier werd erg moeilijk over gedaan. Het hele hotel rook naar frituur. Dit is nog maar topje van de ijsberg, 1 groot drama!

• 2018
    8govert01-11-2018

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding!

Lekker dicht bij Nederland maar toch typisch Duits met een mooie omgeving

• 9K. Thulke07-10-2018

Wij komen graag weer terug

Een heel leuke Gasthof. De kamer en het sanitair waren goed. De eigenaaren waren erg gastvrij en hebben ons advies gegeven over wandelroutes in deze mooie omgeving. En het eten was leeeeeker.

• 9Herman Cantillon03-10-2018

Zeer goed, wij komen terug !

Voldoet aan alle criteria van een gasthof. Ontbijt lekker en ruim voldoende. Chef verstaat Nederlands, een pluspunt. Vraag wat de pot schaft 's avonds, is er iets wat je niet lust, overleg even, er is wel iets mogelijk. ( Geen kaviaar of kreeft natuurlijk.) Ligging OK. Willingen en Winterberg op redelijke afstand voor de skiliefhebbers. Wij komen terug. Wij komen terug!

• 5Sonja & René13-08-2018

Rommelig

De man des huizes deed z'n best aardig te zijn, de vrouw vond het allemaal wat minder leuk. Kan me daar ook nog wel iets bij voorstellen. Het leek erop dat ze met z'n tweeën dit hotel runde. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Dit resulteerde in rommeligheid. De gangen werden gebruikt als opslagplaats. Oppervlakkig was het allemaal wel schoon maar als je wat beter keek kon je zien dat het toch wel met de Franse slag was gedaan. Het terras aan de kamer was ongezellig met een oncomfortabel plastic bankje. De zogenaamde comfort-kamer (geen idee waarom hij zo heette) was zeer gedateerd en versleten. Het diner was gewoon niet goed. Vlees was taai. Het ontbijt was redelijk maar werd niet tijdig aangevuld. Koffie was slap. Sommige vleeswaren hadden een uitgedroogde rand, die lagen er dus al even. Ook hier, rommelig. Oubollige inrichting. Troep op de grond, kruimels op de stoelen en de afdekking van de koelvitrine stond ernaast.

• 9Johan en Odette25-03-2018

Graag nog een keer!

Wat een heerlijk, gezellig hotel. Kamer was ruim, gedateerd maar alles super netjes. De eigenaar heet je persoonlijk welkom en is enorm behulpzaam. We hebben enorm genoten van ons weekend.

• 2017
    10Irma Kroeze17-11-2017

Geweldige tijd daar gehad,het eten is prima. Het ontbijt is ook prima met veel beleg,zoals jam,verschillende vleeswaren,kaas,eieren broodjes en yoghurt enz. Geweldig verzorgd. Eigenaar geweldige man doet alles wat hij kan om het de mensen naar de zin te maken. Kamers schoon en netjes. Mooie omgeving om te wandelen met de hond. Honden zijn toegestaan en dat vinden we fijn. Geen klachten en we gaan in december weer. Zijn al 4 keer geweest en het plan is om veel vaker te gaan.

• 6Thieu-211-10-2017

nooit meer

Even een reactie. Mensen die iets negatiefs schrijven zijn geen "zeikerds die niets gewend zijn"! Wij zijn ook in deze Gasthof geweest en waren absoluut niet tevreden. Zeer slecht ontbijt met "Lidl" afbakbroodjes die nog spierwit waren, keiharde eieren, nauwelijks beleg (behalve veel jam) slechte koffie en thee. Wij zijn echt wel wat gewend en al in veel hotels geweest, maar dit was gewoon niet goed !

• 9Van Herck-Helsen28-09-2017

Mooie vakantiebestemming

Landgasthof Gruß is een proper mooi gelegen gasthof, met lekker eten en vriendelijke eigenaar, op slechts 3 à 4 u rijden van Antwerpen. We kregen een mooie grote kamer. Honden zijn welkom, wat voor ons heel belangrijk is. Mooie natuur waarin het goed wandelen is. We zagen veel mountainbikers en moto's. Aan te bevelen!

• 6RTH15-08-2017

Mooie omgeving, redelijk hotel met slecht ontbijt

Mooie omgeving om te wandelen, een beetje gedateerd hotel, ontbijt slecht( vieze tafels, oud fruit, uitgelopen eieren, te weinig broodjes), alles een beetje onprofessioneel.

49 tips over Gasthof Landgasthof Gruss

• Joke en Ad, 30-12-2011

's Winters zeker een goede en goedkope startbasis om te gaan wintersporten. Winterberg en Willingen zijn makkelijk aan te rijden en daar zijn de prijzen hoger voor een overnachting met ontbijt.

• Maria, 26-09-2013

Wil je een wandel, fiets of uitrust vakantie. Dit is als je niet perse van heel chique houd, maar wel van vriendelijkheid, mooie omgeving en goed eten is dit top.

• K.M.Verhaaf-Geven, 08-07-2014

Eigen kussens meenemen, Duitse kussens zijn erg dun!

8 vragen over Gasthof Landgasthof Gruss

• Jolande, 14-08-2019

Serveert u Glutenvrij eten?

Bent u bekend met het serveren van Glutenvrij lunch en diner in verband met coeliakie waarvoor een Glutenvrijdieet moet worden gevolgd?

• Paul, 03-05-2016

Informatie over Landgast hof Gruss

Informatie over Landgast Hof Gruss in het nederlands verkrijgbaar via telefoonnummer 06-28066371 (in Nederland) en via de e-mail [email protected] Antwoord binnen 24 uur. Paul in opdracht van Landgast Hof Gruss

Paul, 03-05-2016

Ook voor informatie over vragen/boekingen via Vakantieveiling.

• Thieu-2, 24-08-2015

half pension

Wij gaan hier in oktober voor 3 dagen naar toe (via vakantieveilingen) en we vragen ons af of het interessant is om HP bij te boeken. (kost slechts 12 euro p.p.) Heeft iemand hier ervaring mee en hoe is de kwaliteit van, naar we aannemen, een vast menu ? Alvast bedankt voor de reactie(s)

paul-antenne, 04-09-2015

Alleen als men prive boekt is HP mogelijk, NIET via vakantieveiling. Ontbijt is inbegrepen bij de vakantieveiling (ruim ontbijtbuffet met div dranken, broodjes en div beleg + gekookt ei) Avond eten is mogelijk in restaurant met menukaart. Diversen eten van kindersnitsel 5,50 tot rumpsteak (biefstuk) a 18,00. Speciaal de XXL-snitsels voor 3,50 meerprijs b.v. de wienersitsel XXL voor 13,50 ruim stuk vlees 30 x 15 cm met patat en gemengde salade. Een gast die er al 25 jaar komt.

Gasthof info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen