Gasthof Landgasthof Gruss

Gasthof Landgasthof Gruss
7,8

49 tips over Gasthof Landgasthof Gruss

Paul, 27-6-2015
Diemeltal sperre , zeer mooi stuwmeer met boten , kan daar vissen en vooral veel watersport en mooie omgeving
hens van Amelsvoort, 25-6-2015
willingen en winterberg daar moet je gewoon ook een keer geweest zijn !!!
Diny, 27-3-2015
De kamer 12 met balkon lekker ruim en 13 met terras .Groot en ruime douche ,mooie kamer en terras heerlijk om in de zon te zitten .Wat goed kon .De omgeving is mooi. We zijn naar Bad-Wildungen geweest ,daar was alles al in Paaskleur en vorm en paaseieren gehuld . Heel mooi om die werkstukken te zien .

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Gruss voor je op een rij gezet:

Ingrid, 5-3-2015
De schnitzel van Sebastiaan bij het diner! Vlakbij ligt Willingen waar je heerlijk kunt wandelen, genieten van het skioord wat er zit, of zelfs skies/ snowboards meenemen/ huren. We zijn via Wintersberg teruggereden en hebben daar een paar uurtjes vertoefd en koffie gedronken in een ijssalon. Erg gezellig, ook leuk winkelen daar en lekkere Sauerlandwurst bij de kraampjes die in het dorp staan!
Henk-Jan, 4-2-2015
In de zomer kun je hier ook prima verblijven, ook met kinderen (er is een grote speelweide achter het hoofdgebouw)
Helma Korten , 7-11-2014
De laagdrempelingheid, sfeervol en gemoedelijkheid zeker behouden. Tip het terras iets meer aankleden, sfeer brengen.

Jelly, 12-10-2014

Gewoon boeken

Met de eigenaar kom je er wel uit

Wij hadden kamer nr. 11

Niks op aan te merken

Heerlijke bedden en een badkamer met een HEERLIJKE douche!

Genoeg te doen in de omgeving!

Je hoeft je niet te vervelen!

J de Roo, 5-10-2014
je kan in de buurt oneindig veel wandelen, Brilon mooie plaats en willinger prachtig wandel gebied. Hotel is wat van te maken, eigenaar zou niet binnen moeten roken, keuken een betere afzuigkap. nieuw zeil op de grond, en nieuwe bedlinnen met handdoeken. Dan heeft hij een perfect hotel om te overnachten. Nu kan ik mij voorstellen dat sommige kasten klagen.
Fabiola Oevermans, 29-8-2014
aanraden waard , als je van wandelen houd en geen hoge luxe verwacht, is het daar gezellig , met goede service en goede hygiëne.
Nikken, 27-7-2014

Het hotel ligt centraal gelegen om een aantal wandeltochten te maken. Deze zijn goed aangegeven d.m.v. routeaanduiding.

Verder kan men leuke uitstapjes maken naar o.a. Willingen, de Diemelsee (voor een boottocht) en zelfs Winterberg.

Misschien dat wij er nog eens terugkeren, maar dan in de winter als er mogelijk sneeuw ligt.