Gasthof Landgasthof Gruss

Gasthof
Kleine hotelsWeer vandaag18°6°
Gasthof Landgasthof Gruss
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Gruss voor je op een rij gezet:

229 reviews over Gasthof Landgasthof Gruss in het Nederlands

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding!

govert,
1-11-2018

Lekker dicht bij Nederland maar toch typisch Duits met een mooie omgeving

Gereisd met partner in oktober 2018

Wij komen graag weer terug

K. Thulke,
7-10-2018

Een heel leuke Gasthof. De kamer en het sanitair waren goed. De eigenaaren waren erg gastvrij en hebben ons advies gegeven over wandelroutes in deze mooie omgeving. En het eten was leeeeeker.

Gereisd met partner in Mon Oct 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Zeer goed, wij komen terug !

Herman Cantillon,
3-10-2018

Voldoet aan alle criteria van een gasthof. Ontbijt lekker en ruim voldoende. Chef verstaat Nederlands, een pluspunt. Vraag wat de pot schaft 's avonds, is er iets wat je niet lust, overleg even, er is wel iets mogelijk. ( Geen kaviaar of kreeft natuurlijk.) Ligging OK. Willingen en Winterberg op redelijke afstand voor de skiliefhebbers. Wij komen terug. Wij komen terug!

Gereisd met partner in oktober 2018

Rommelig

Sonja & René,
13-8-2018

De man des huizes deed z'n best aardig te zijn, de vrouw vond het allemaal wat minder leuk. Kan me daar ook nog wel iets bij voorstellen. Het leek erop dat ze met z'n tweeën dit hotel runde. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Dit resulteerde in rommeligheid. De gangen werden gebruikt als opslagplaats. Oppervlakkig was het allemaal wel schoon maar als je wat beter keek kon je zien dat het toch wel met de Franse slag was gedaan. Het terras aan de kamer was ongezellig met een oncomfortabel plastic bankje. De zogenaamde comfort-kamer (geen idee waarom hij zo heette) was zeer gedateerd en versleten. Het diner was gewoon niet goed. Vlees was taai. Het ontbijt was redelijk maar werd niet tijdig aangevuld. Koffie was slap. Sommige vleeswaren hadden een uitgedroogde rand, die lagen er dus al even. Ook hier, rommelig. Oubollige inrichting. Troep op de grond, kruimels op de stoelen en de afdekking van de koelvitrine stond ernaast.

Gereisd met partner in juli 2018

Eigenaar erg aardig. Kamers veel minder goed. Er was veel kapot. Samen met schoonouders 2 comfort kamers geboekt. Veel oud/kapot speelgoed in de gezamenlijke achtertuin. Dode vliegen in de eetzaal en voor ca 9 a 10 euro voor ontbijt was het een zeer matig buffet. Al met al komen we hier nooit meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Jun 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Graag nog een keer!

Johan en Odette,
25-3-2018

Wat een heerlijk, gezellig hotel. Kamer was ruim, gedateerd maar alles super netjes. De eigenaar heet je persoonlijk welkom en is enorm behulpzaam. We hebben enorm genoten van ons weekend.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke accomodatie!

Ellen,
26-2-2018

Prima accomodatie! Gemoedelijk en gezellig hotel met zeer nette en ruime kamers! Ligt heerlijk tegen het bos, op enkele minuten van brilon winkels, ongeveer 20 minuten naar winterberg dus ook als je gaat skien een prima accomodatie! Je kunt er s avonds lekker eten, kortom een aanrader! En dit alles voor een zeer redelijke prijs!

Gereisd met vrienden in januari 2018

Irma Kroeze,
17-11-2017

Geweldige tijd daar gehad,het eten is prima. Het ontbijt is ook prima met veel beleg,zoals jam,verschillende vleeswaren,kaas,eieren broodjes en yoghurt enz. Geweldig verzorgd. Eigenaar geweldige man doet alles wat hij kan om het de mensen naar de zin te maken. Kamers schoon en netjes. Mooie omgeving om te wandelen met de hond. Honden zijn toegestaan en dat vinden we fijn. Geen klachten en we gaan in december weer. Zijn al 4 keer geweest en het plan is om veel vaker te gaan.

Gereisd met partner in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

nooit meer

Thieu-2,
11-10-2017

Even een reactie. Mensen die iets negatiefs schrijven zijn geen "zeikerds die niets gewend zijn"! Wij zijn ook in deze Gasthof geweest en waren absoluut niet tevreden. Zeer slecht ontbijt met "Lidl" afbakbroodjes die nog spierwit waren, keiharde eieren, nauwelijks beleg (behalve veel jam) slechte koffie en thee. Wij zijn echt wel wat gewend en al in veel hotels geweest, maar dit was gewoon niet goed !

Gereisd met partner in februari 2016

Mooie vakantiebestemming

Van Herck-Helsen,
28-9-2017

Landgasthof Gruß is een proper mooi gelegen gasthof, met lekker eten en vriendelijke eigenaar, op slechts 3 à 4 u rijden van Antwerpen. We kregen een mooie grote kamer. Honden zijn welkom, wat voor ons heel belangrijk is. Mooie natuur waarin het goed wandelen is. We zagen veel mountainbikers en moto's. Aan te bevelen!

Gereisd met partner in augustus 2017

Gasthof info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurTV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Schoenpoetsservice

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts, Minigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Landgasthof Gruss in Brilon (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Landgasthof Gruss zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.