Gasthof Landgasthof Gruss

7.6Goed

Duitsland, Noordrijn-Westfalen (Nordrhein-Westfalen), Brilon (Sauerland)

7.6Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Landgasthof Gruss voor je op een rij gezet:

Gasthof info

Meer gasthof info

236 reviews over Gasthof Landgasthof Gruss

• 2019
    9Marco14-09-2019

Mooie omgeving om motor te rijden

Voor de tweede keer hier geweest, nu samen met m'n zoon om de omgeving te verkennen op onze motoren,die trouwens kosteloos in de garage mochten staan. Verwacht geen uitgebreide luxe. Wel vriendelijke eigenaren, prima eten, een ruime kamer met nette douche. En een mooie omgeving. Puntje van kritiek : €8,95 per persoon voor het ontbijt vonden we ruim betaald. Maar ik kom zeker terug.

Gereisd met vrienden in september 2019

• 10Jean-Pierre02-09-2019

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Zeer net hotel, heel vriendelijk personeel. Mooie kamer, heel goed eten. De omgeving is fantastisch om te wandelen, fietsen of gewoon met de auto, echt de moeite waard.

Alleen gereisd in september 2019

• 9Cathy13-08-2019

Heel gastvrij

Zeer gastvrij! De vrolijke eigenaar hielp je graag met je vragen. De kamers waren wat verouderd maar heel proper. Het was een beperkte kaart maar we hebben prijs/kwaliteit lekker gegeten. Aangenaam verblijf

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 1Erwin26-06-2019

Nooit meer, vreselijk slecht

Ga hier aub niet heen! Ik begrijp echt niet dat hier positieve reviews over geschreven worden. Geen warm welkomst, er was 1 dame aanwezig die volgens mij geen idee had dat we geboekt hadden. Na veel gedoe kregen we de sleutel voor kamer 10. Bij binnenkomst breek je bijna je benen, want er is een flinke afstap bij binnenkomst. Het beddengoed leek niet schoon te zijn, er zaten allemaal haren in. Vlekken in de kussensloop (of wat er van over was, zo plat wad het kussen). Je kreeg letterlijk jeuk als je in het bed lag. Extreem gedateerde inrichting, vies oud tapijt als vloer, rolluik in de badkamer kon niet dicht. Badkamer was redelijk nieuw, maar 1 gedeelte van de douchedeur bleef hangen. Er lagen 2 verschillende handdoeken, die ook al 10 jaar in gebruik leken. Omdat het erg warm was, wilden we 2 extra handdoeken. Hier werd erg moeilijk over gedaan. Het hele hotel rook naar frituur. Dit is nog maar topje van de ijsberg, 1 groot drama!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    8govert01-11-2018

Geweldige prijs/kwaliteit verhouding!

Lekker dicht bij Nederland maar toch typisch Duits met een mooie omgeving

• 9K. Thulke07-10-2018

Wij komen graag weer terug

Een heel leuke Gasthof. De kamer en het sanitair waren goed. De eigenaaren waren erg gastvrij en hebben ons advies gegeven over wandelroutes in deze mooie omgeving. En het eten was leeeeeker.

• 9Herman Cantillon03-10-2018

Zeer goed, wij komen terug !

Voldoet aan alle criteria van een gasthof. Ontbijt lekker en ruim voldoende. Chef verstaat Nederlands, een pluspunt. Vraag wat de pot schaft 's avonds, is er iets wat je niet lust, overleg even, er is wel iets mogelijk. ( Geen kaviaar of kreeft natuurlijk.) Ligging OK. Willingen en Winterberg op redelijke afstand voor de skiliefhebbers. Wij komen terug. Wij komen terug!

• 5Sonja & René13-08-2018

Rommelig

De man des huizes deed z'n best aardig te zijn, de vrouw vond het allemaal wat minder leuk. Kan me daar ook nog wel iets bij voorstellen. Het leek erop dat ze met z'n tweeën dit hotel runde. Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat. Dit resulteerde in rommeligheid. De gangen werden gebruikt als opslagplaats. Oppervlakkig was het allemaal wel schoon maar als je wat beter keek kon je zien dat het toch wel met de Franse slag was gedaan. Het terras aan de kamer was ongezellig met een oncomfortabel plastic bankje. De zogenaamde comfort-kamer (geen idee waarom hij zo heette) was zeer gedateerd en versleten. Het diner was gewoon niet goed. Vlees was taai. Het ontbijt was redelijk maar werd niet tijdig aangevuld. Koffie was slap. Sommige vleeswaren hadden een uitgedroogde rand, die lagen er dus al even. Ook hier, rommelig. Oubollige inrichting. Troep op de grond, kruimels op de stoelen en de afdekking van de koelvitrine stond ernaast.

Gereisd met partner in juli 2018

• 5Jeroen09-06-2018

Personeel aardig kamers hebben onderhoud nodig

Eigenaar erg aardig. Kamers veel minder goed. Er was veel kapot. Samen met schoonouders 2 comfort kamers geboekt. Veel oud/kapot speelgoed in de gezamenlijke achtertuin. Dode vliegen in de eetzaal en voor ca 9 a 10 euro voor ontbijt was het een zeer matig buffet. Al met al komen we hier nooit meer terug.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

• 9Johan en Odette25-03-2018

Graag nog een keer!

Wat een heerlijk, gezellig hotel. Kamer was ruim, gedateerd maar alles super netjes. De eigenaar heet je persoonlijk welkom en is enorm behulpzaam. We hebben enorm genoten van ons weekend.

Gereisd met partner in maart 2018

Gasthof Landgasthof Gruss info