Vakantiehuis Dünschede

2 reviews over Vakantiehuis Dünschede in het Nederlands

Ruim en schoon.

Robert en Anita
1-10-2012

Een week te gast geweest bij deze hartelijke familie. Appartement (voor 2 personen) is ruim, vooral de slaapkamer (met verstelbaar bed) en badkamer. Keuken (met 2 pitten) groot genoeg voor 2 personen. Vorig jaar is alles gerenoveerd. Eigen ingang en parkeerplaats. De woonkamer bevindt zich in de erker en heeft daardoor een mooi uitzicht. Beschikking over terras en tuin. Je zit er heel erg vrij en rustig. Brilon is een leuke plaats. Bij Almer Schlossmuhle kun je goed eten.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer geschikt voor 2 personen prima wandelen

Elwin en Bianca
11-11-2010

Onder een mooi woonhuis een prima apartement voor 2 personen Ligt prima als uitvalsbasis om te wandelen Weekje geweest en dicht bij diverse plaatsen in het Sauerland. ca. 30 minuten van Winterberg

Gereisd Met partner in oktober 2010

Vakantiehuis info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Dünschede in Brilon (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Dünschede zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.