Camping Brilon

116 reviews over Camping Brilon in het Nederlands

Volgend jaar weer!

Fam van Vliet
28-8-2018

Heerlijke 10 dagen vakantie met de kinderen gehad! Camping heeft een fantastisch uitzicht en de omgeving is echt prachtig. De kinderen vermaakten zich hele dagen met andere kinderen en dat was echt een feest voor ze. Wij trokken bijna dagelijks de omgeving in om van het landschap en bezienswaardigheden te genieten. Camping zelf is hagelnieuw en heeft fijn personeel. We hadden veel aan de tips en gezellige omgang met de eigenaren . Nu eenmaal thuis een soort gevoel van heimwee naar Brilon en dat is een goed teken! Tot volgend jaar!

Een topper en zeker voor herhaling vatbaar.

Fam. De Koning
26-8-2018

Dit is werkelijk een prachtig aangelegde camping met een fantastisch uitzicht. Grote plaatsen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren die je direct een goed (vakantie)gevoel bezorgen. Super schoon sanitairgebouw. In de omgeving voor jong en oud van alles te doen en te beleven. Culinair prima mogelijkheden in de omgeving. Uitstekende broodjesservice.

Zeker voor herhaling vatbaar👍🏼

Willeke
11-8-2018

10 dagen genoten op deze prachtig gelegen camping. We stonden vrij hoog dus konden we ver kijken. Veel in de omgeving gedaan en gezien. Wat is het daar toch prachtig. We hadden een zeer ruime plek met afvoer, tv en watertappunt. Nooit hoeven wachten op een lege wc of lege douche. En het santair was altijd schoon. We zijn nu voor de 4e keer in het sauerland geweest, We gaan hier zeker weer terug komen!!!

Vacanceselect

Mooi uitzicht. Verder valt hij tegen

Ruud en Yvonne
5-8-2018

Uitzicht is mooi

We hebben er 1 dag gestaan was de bedoeling 1 week☹️zijn toen ook verder getrokken na deze ervaring. Mooi uitzicht in die tijd wc’s en douches niet 1 x schoongemaakt. Maar 1 sanitair gebouw voor heel de camping, en verder geen

watertappunten. Camping wordt niet met passie gerund. Jammer mensen willen zich toch echt welkom voelen.

Mooie locatie met 2 minpunten.

Rene F
3-8-2018

Vriendelijk ontvangst.

Mooi gelegen met een prachtig uitzicht. Grote plaatsten 120/140m2.

Schoon toiletgebouw.

Broodjes sevice.

Één toiletgebouw is erg weinig voor het aantal gasten. Moest regelmatig wachten. Extra toiletgebouw erbij zou erg fijn zijn.

Veel geluidsoverlast van de provinciale, zowel overdag als s'nachts. Geluidswal aanleggen???

Goed voor op doorreis, niet voor vakantie!

Ashley
27-7-2018

Mooie camping, helaas minder mooie locatie!

De camping biedt mooie grootte campeerplekken. De ondergrond is wel keihard, houdt er rekening mee dat je je haringen hierop kapot slaat!

Er is één sanitair gebouw, met 4 toiletten en 4 douches per dames/heren kant. Dit gebouw wordt goed schoon gehouden. Je kunt onbeperkt gebruik maken, er is geen muntensysteem, wel komt er maar een heel slap straaltje uit de douche en moet je iedere halve minuut opnieuw de knop indrukken.

In de omgeving is hier niets te beleven. Restauranten zijn vaak dicht doordat de eigenaren zelf op vakantie zijn in de zomermaanden. Daarnaast zijn de wandelroutes slecht onderhouden, waardoor je lek geprikt wordt door brandnetels, of niet verder kunt door omgevallen bomen over zeer nauwe paadjes.

Ook een goed zwembad ontbreekt, nabij licht een heel klein kunstmatig zwemmeertje en in Olsberg is een klein wellnesscomplex te vinden.

Top camping!

J.
25-7-2018

Erg mooie camping. Vriendelijk personeel bij de receptie en schoon sanitair. Vanwege de ligging weinig schaduw waardoor het in de ochtend al snel erg warm is.

Geweldige ligging

Ad
18-2-2018

Prachtig gelegen terrassencamping bij Brilon. Het uitzicht is super. Hier genoten we van het prachtige herfstweer. We bekeken de Altstadt van deze hanzestadt. De stadswandeling die we bij de VVV ophaalden bracht ons langs veel locaties met geschiedenis. Niet altijd waren de gebouwen nog aanwezig. vanaf de camping liepen we de heuvels in voor de wandeling "Geologischer Sprung" met als hoogtepunt het uitzicht van 360 graden op de Bildsteinhalde. Deze wandeling was perfect uitgezet met bordjes "GS". Er liggen er nog meer op ons te wachten want het is een plek om zeker nog een keer te bezoeken.

HHA
21-10-2017

Geweldige camping in een pracht omgeving - schoon sanitair - geweldig uitzicht - grote plaats goed onderhouden - elke plek met CAI - broodjesservice

Jansen
30-8-2017

Schoon, ruime plaatsen en een prachtig uitzicht.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Brilon in Brilon (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Brilon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.