Camping Brilon

Camping Brilon
7,8

Omschrijving
Vanaf Camping Brilon in Duitsland heb je een mooi uitzicht. Het is een eenvoudige camping met weinig faciliteiten, je komt hier vooral voor de omgeving en de rust. Wel is er een broodjesservice en een kleine speeltuin voor de kinderen. Er zijn vele wandelroutes en fietstochten te maken in de omgeving en er is een kunstmatig zwemmeer vlakbij.

119 reviews over Camping Brilon in het Nederlands

Een echte aanrader, goed onderhouden, fantastisch

Peter en Coby Hendriks,
7-10-2018

Na 3 jaar weer naar Brilon. Het was weer geweldig. Prachtig Sanitair, grote ruime plekken en zeer vriendelijke hardwerkende eigenaren. (man en vrouw). Wij kunnen ons dan ook totaal niet vinden in onderstaande negatieve reacties. Dat WIFI niet altijd goed werkt ligt aan het feit dat meer en meer bezoekers TV kijken via internet en hotspot extenders gebruiken, voor mailen en internetten meer dan voldoende. Uitzicht geweldig en prachtige wandelroutes. Kortom volgend jaar weer.

Erg ongastvrij !!

Willy Bos,
3-10-2018

De camping maakt geen gezellige indruk en ligt op een winderige plek in het Sauerland. Er is maar 1 toiletgebouw, wat erg weinig is bij volle bezetting.

Wel is het uitzicht erg mooi! De WiFi was op z'n Duits , betalen en slecht.

De eigenaars, een Nederlands echtpaar, was niet echt vriendelijk. Vooral door de meneer werd je niet behandeld als gast. Na een paar mooie fietsdagen, zijn we vertrokken vanwege de behandeling die we als gast ervoeren. Grof gezegd:

Onbeschoft! Dit zijn we niet gewend!

Dus voor ons, nooit weer. Er zijn genoeg andere campings die ons graag verwelkomen.

Botte benadering over standplaats.

Dhr. Ensink,
26-9-2018

Nadat we van de geplande 6 nachten er 3 naar volle tevredenheid op het onderste terras stonden met een weids uitzicht werd mijn vrouw door de eigenaar, zonder dat hij de moeite nam om naar haar toe te lopen, vanaf een hoger gelegen terras toegeroepen dat we de camper op de verharding moesten plaatsen. Hij gaf aan dat er regen kwam en hij niet blij zou worden als het gras kapot zou gaan. Het is voor ons onbegrijpelijk dat je zo met je klanten omgaat. Toen wij aankwamen was de eigenaar voor onze plek aan het grasmaaien. Toen ik bij hem aangaf dat ons niet was verteld dat de camper precies op de verharding moest worden geplaatst in plaats van een kwartslag daarop i.v.m. wind gaf hij aan zeker te weten dat ons dat was verteld door zijn vrouw. Zijn vrouw gaf aan dat normaal gesproken aan te geven maar dit keer wellicht vergeten was. Meneer was het daar totaal niet mee eens en wat hem betrof mochten we wel gaan.Dit was eens maar nooit weer!

Volgend jaar weer!

Fam van Vliet,
28-8-2018

Heerlijke 10 dagen vakantie met de kinderen gehad! Camping heeft een fantastisch uitzicht en de omgeving is echt prachtig. De kinderen vermaakten zich hele dagen met andere kinderen en dat was echt een feest voor ze. Wij trokken bijna dagelijks de omgeving in om van het landschap en bezienswaardigheden te genieten. Camping zelf is hagelnieuw en heeft fijn personeel. We hadden veel aan de tips en gezellige omgang met de eigenaren . Nu eenmaal thuis een soort gevoel van heimwee naar Brilon en dat is een goed teken! Tot volgend jaar!

Een topper en zeker voor herhaling vatbaar.

Fam. De Koning,
26-8-2018

Dit is werkelijk een prachtig aangelegde camping met een fantastisch uitzicht. Grote plaatsen. Vriendelijke en behulpzame eigenaren die je direct een goed (vakantie)gevoel bezorgen. Super schoon sanitairgebouw. In de omgeving voor jong en oud van alles te doen en te beleven. Culinair prima mogelijkheden in de omgeving. Uitstekende broodjesservice.

Zeker voor herhaling vatbaar👍🏼

Willeke,
11-8-2018

10 dagen genoten op deze prachtig gelegen camping. We stonden vrij hoog dus konden we ver kijken. Veel in de omgeving gedaan en gezien. Wat is het daar toch prachtig. We hadden een zeer ruime plek met afvoer, tv en watertappunt. Nooit hoeven wachten op een lege wc of lege douche. En het santair was altijd schoon. We zijn nu voor de 4e keer in het sauerland geweest, We gaan hier zeker weer terug komen!!!

Mooi uitzicht. Verder valt hij tegen

Ruud en Yvonne,
5-8-2018

Uitzicht is mooi

We hebben er 1 dag gestaan was de bedoeling 1 week☹️zijn toen ook verder getrokken na deze ervaring. Mooi uitzicht in die tijd wc’s en douches niet 1 x schoongemaakt. Maar 1 sanitair gebouw voor heel de camping, en verder geen

watertappunten. Camping wordt niet met passie gerund. Jammer mensen willen zich toch echt welkom voelen.

Mooie locatie met 2 minpunten.

Rene F,
3-8-2018

Vriendelijk ontvangst.

Mooi gelegen met een prachtig uitzicht. Grote plaatsten 120/140m2.

Schoon toiletgebouw.

Broodjes sevice.

Één toiletgebouw is erg weinig voor het aantal gasten. Moest regelmatig wachten. Extra toiletgebouw erbij zou erg fijn zijn.

Veel geluidsoverlast van de provinciale, zowel overdag als s'nachts. Geluidswal aanleggen???

Goed voor op doorreis, niet voor vakantie!

Ashley,
27-7-2018

Mooie camping, helaas minder mooie locatie!

De camping biedt mooie grootte campeerplekken. De ondergrond is wel keihard, houdt er rekening mee dat je je haringen hierop kapot slaat!

Er is één sanitair gebouw, met 4 toiletten en 4 douches per dames/heren kant. Dit gebouw wordt goed schoon gehouden. Je kunt onbeperkt gebruik maken, er is geen muntensysteem, wel komt er maar een heel slap straaltje uit de douche en moet je iedere halve minuut opnieuw de knop indrukken.

In de omgeving is hier niets te beleven. Restauranten zijn vaak dicht doordat de eigenaren zelf op vakantie zijn in de zomermaanden. Daarnaast zijn de wandelroutes slecht onderhouden, waardoor je lek geprikt wordt door brandnetels, of niet verder kunt door omgevallen bomen over zeer nauwe paadjes.

Ook een goed zwembad ontbreekt, nabij licht een heel klein kunstmatig zwemmeertje en in Olsberg is een klein wellnesscomplex te vinden.

Top camping!

J.,
25-7-2018

Erg mooie camping. Vriendelijk personeel bij de receptie en schoon sanitair. Vanwege de ligging weinig schaduw waardoor het in de ochtend al snel erg warm is.

Vacanceselect

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Brilon in Brilon (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Brilon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.