Camping Brilon

109 reviews over Camping Brilon in het Nederlands

Geweldige ligging

Ad
18-2-2018

Prachtig gelegen terrassencamping bij Brilon. Het uitzicht is super. Hier genoten we van het prachtige herfstweer. We bekeken de Altstadt van deze hanzestadt. De stadswandeling die we bij de VVV ophaalden bracht ons langs veel locaties met geschiedenis. Niet altijd waren de gebouwen nog aanwezig. vanaf de camping liepen we de heuvels in voor de wandeling "Geologischer Sprung" met als hoogtepunt het uitzicht van 360 graden op de Bildsteinhalde. Deze wandeling was perfect uitgezet met bordjes "GS". Er liggen er nog meer op ons te wachten want het is een plek om zeker nog een keer te bezoeken.

HHA
21-10-2017

Geweldige camping in een pracht omgeving - schoon sanitair - geweldig uitzicht - grote plaats goed onderhouden - elke plek met CAI - broodjesservice

Jansen
30-8-2017

Schoon, ruime plaatsen en een prachtig uitzicht.

superuitzicht ! én grote plek 200n2

M.stol
25-8-2017

Wat een heerlijke camping, overal waar je kijkt een adembenemend uitzicht. Goed wandelen, restaurant (van Soest!!) Camping alleen broodjes service maar in omgeving genoeg te doen. Groot freibad en veel rodelbanen en oude dorpjes met vakwerkhuizen

Nette camping met zeer ruime plekken met allemaal een prachtig uitzicht. Prima voorzieningen en goede service.

De camping is leuk opgezet met de vele terrassen maar is nog in ontwikkeling. Dat zie aan de vele plekken die nog niet in gebruik zijn en de beperkte beschutting van de nog jong aanplant. Maar verder merk je ook aan het feit dat er maar 1 toiletgebouw is. Daar is het af en toe aardig druk en het is iedere keer een stevige wandeling vanaf de hoger gelegen terrassen.

We waren er op een moment dat de camping zo goed als vol stond maar hebben geen enkel moment problemen hiermee gehad. De service aan de balie was prima en vriendelijk. De broodjesservice werkt vlot en goed. Verder ligt het in heerlijke omgeving voor allerlei activiteiten. Zeker een aanrader voor een bezoek aan dit gebied.

Prima camping, geen topper

Bianca
4-6-2017

Het is een prima camping, maar zeker geen topper. De camping beschikt over zeer ruime plaatsen met een fijn uitzicht. Het sanitair gebouw is modern en netjes ..... doordeweeks! Er is maar 1 sanitair gebouw en dat is in de weekenden problematisch. Wachten met douchen, geen schone toiletten, geen papier om je handen te drogen en volle prullenbakken. Voor ons gevoel ontbreekt de passie bij de eigenaren. De eigenaar rijdt dagelijks een keertje met zijn scooter over de camping, maar is nog te beroerd om je te groeten! Kijkt gewoon dwars langs je heen. Ook op de plaats was het gras aan de lange kant. We hebben hierdoor een gemengd gevoel, want de omgeving is zeer de moeite waard!

Vanaf de camping kun je meteen een aantal mooie routes lopen. (GS en GP2) Er is een boekje beschikbaar met wandelingen in Brilon en Olsberg, waar erg mooie rondwandelingen in staan. Hierbij wordt je regelmatig verrast door de mooie uitzichten!

Top camping

Mark
28-5-2017

Mooie rustige camping. Iedere plek heeft een geweldig uitzicht.Ruime plekken, nette voorzieningen. Broodjesservice echt een aanrader aangezien winkels wat verder weg liggen. Eenvoudige maar schone speeltuin voor de kleintjes.

We hadden een stacaravan gehuurd en ook die was top. jammer alleen dat er geen vriesvak in de koelkast zat maar daar is verder prima mee te leven ;)

Zeker voor herhaling vatbaar.Tot de volgende keer!

voor herhaling vatbaar

familie wessels
28-5-2017

zeer gastvrij mooi gebied om te wandelen fietsen

Fantastische camping

Ed & Marian Driessen
21-4-2017

Camping & Ferienpark Brilon is een prachtige en goed verzorgde camping voor caravans en campers. Het is een terrassencamping met prachtig uitzicht. De ontvangst was erg vriendelijk. Wij komen hier zeker nog eens terug.

werkelijk echt fantastisch

Lammert
12-2-2017

Ik ben echt wel snel tevreden hoor, maar dit versloeg werkelijk alles.

Echt een super mooi uitzicht, ruime plaatsen.

Er is dan wel geen winkeltje bij maar dat mis je echt niet hoor.

Winkels voldoende in Brilon, nog geen 5 minuten rijden.

En als je wilt kan je s morgens gebruik maken van de broodjesservice op de camping, die je s middags kan opgeven bij de receptie voor de andere morgen en die dan klaar liggen om 07.30 uur.

En eetgelegen zijn er voldoende in de buurt, soms op maar 5 mituten lopen vanaf de camping

We hebben een aantal aanbieders voor Brilon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Brilon in Brilon (Sauerland), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Brilon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Brilon scoort een 8.63 uit 10 op basis van 114 reviews.