Hotel Am Kaiserbrunnen

102 reviews over Hotel Am Kaiserbrunnen in het Nederlands

Prima hotel!

Fried Elstgeest
10-8-2012

Waren van 3/6-9/6-2012 voor de tweede keer in Am Kaiserbrunnen: vriendelijk personeel, goed eten, mooie omgeving.

Schrokken dan ook toen we veertien dagen later bericht kregen van het faillissement.

Jammer maar voor de prijzen die via de bonnen werden betaald/gerekend en wat er geboden werd: niet verrassend: voor die prijzen kon het niet. Hopen dat men een goede doorstart kan maken: is het waard!

Lekker rustig maar een top vakantie

Resie
9-8-2012

een leuk hotel op een rustige plaats. heel vriendelijk personeel.

voel me zwaar opgelicht

Joop
29-7-2012

2 bonnen voor 1 heerlijke week in weserbergerland,mooi niet.

kregen bericht dat het hotel failliet zou zijn, mochten echter wel voor het normale tarief komen, hoe rijmt zich dit?

geld kwijt ,geen vakantie en het hotel gaat rustig door ,jammer dat dit zo kan.

zelfs geen schappelijk voorstel.

je voelt je opgelicht

Waardeloos nooit meer

antonoomen
18-7-2012

1 juni 2 reserveringen gemaakt met bonnen van Hotel voor Ons en 18 juni te horen gekregen dat er faillisement was aangevraagd. De bonnen konden we claimen bij een duitse curator maar daar heb ik weinig verwachtingen van, dus het zal wel zijn geld weg.

We kregen echter nog wel een mail van het hotel dat er op 12 augustus een doorstart zou worden gemaakt.

We waren welkom als we de volledige prijs opnieuw zouden betalen

ECHT WAARDELOOS, bezoek dit hotel nooit.

Vergane glorie

Christine
        26-6-2012

Als je weinig waarde hecht aan de kwaliteit van het onderkomen en het eten, kun je voor weinig geld prima in dit hotel verblijven. Hoe het aan vier sterren is gekomen is voor ons wel een raadsel.

Wij verbleven hier drie nachten in juni. Bij binnenkomst valt als eerste de niet te missen vieze zure lucht uit de gang links van de receptie op. Het witte stucwerk aan de buitenkant van het pand brokkelde af en de verf op de kozijnen was verdwenen. De zeer ruime kamer en badkamer waren schoon en de bedden goed. Wel was de inrichting zeer gedateerd en zat er een grote scheur in een van de gordijnen.

Het personeel is beleefd. Positieve uitzondering was de bediening op het terras. Zij waren zeer klantvriendelijk.

De kwaliteit van het eten (buffet) was middelmatig. Wij hielden het na één avond voor gezien en hebben daarna lekker in een restaurant in het stadje gegeten. Het ontbijtbuffet is goed, maar heeft ook niet het niveau van dat van een vier sterren hotel.

Supper!!!

W.Lindhoud
        22-6-2012

Vandaag net thuis gekomen van ons tweede verblijf in Hotel Am Kaizerbrunnen na een weekje fietsen in het Westbergerland. Goed hotel met supper lekker eten en vriendelijk behulpzaam personeel wat ons een fijne week vakantie heeft bezorgt. Zeker als je bij thuis komst hoort dat het Hotel in de problemen zit en het personeel dus waarschijnlijk in grote onzekerheid verkeerd, hebben ze toch hun uiterste best gedaan om het ons goed naar de zin te maken klasse petje af. Hoop dan ook op een goede afloop.

hele mooie omgeving

markx40
        18-6-2012

mooi een beetje gedateerd hotel maar een heerlijk ontbijtbuffet en lekker avondeten. Een halve liter wit bier maar 2.20 euro

Dan liever naar Tunesië

Ann
        13-6-2012

De gloriedagen van hotel Am Kaiserbrunnen zijn duidelijk al lang vervlogen tijd. Wij logeerden in een smerige kamer met vlekken op het tapijt en op de muren, stofnetten in alle hoeken en kanten... De bediening op het terras 's avonds liet ook heel wat te wensen over. En om het hele verhaal nog leuker te maken: hoewel in de hotel policies duidelijk vermeld staat dat er voor huisdieren geen extra kosten aangerekend worden, stond op onze faktuur 10 euro vermeld voor het verblijf van onze hond. Voor dit bedrag kon hij naar een proper hondenpension waar hij ook nog eens gevoed en vertroeteld zou worden! Niet dat ik niet wil betalen voor het verblijf van mijn hond, maar dan moet dat ook duidelijk vermeld worden bij boeking en ook zo in de hotel policies staan. Bij navraag bij het hotel nemen ze nog niet eens de moeite om te antwoorden. Waar die mannen hun vier sterren vandaan gehaald hebben...?

Rustige plek.

Orianda
        7-6-2012

Via aanbieding bij dit hotel uitgekomen. Het hotel is erg rustig gelegen, nabij stadspark en buiten het centrum.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ook ik had gelezen dat je bij het diner met andere gasten aan tafel zat. Dit is inderdaad waar, echter ik ben na het eerste diner naar de receptie gegaan en heb gezegd dat ik dit niet wil. Zij zou het doorgeven. Inderdaad, de volgende dag had ik een tafel voor mij alleen. Uitstekend geregeld!! Mijn compliment hiervoor.

Het eten is voortreffelijk. Prima kwaliteit en daar ik geen vis wilde, wat bij mijn arrangement zat, mocht ik die avond van het buffet meeeten.

Het ontbijtbuffet was goed verzorgt. Ruime keus aan brood(jes) en diverse vlees- en kaassoorten, div. jam, musli, yoghurt, kwark en sapjes.

De eenpersoonskamer was ruim voldoende om je erin op te houden. Heb wel eens kleinere kamers gehad. De badkamer was gerenoveerd en alles prima schoon.

Wie van rust en goed eten houdt, moet hier zeker naar toe.

heel goed

grobbenbol
        28-5-2012

wij zijn van 10 tot 16 mei in dit hotel geweest.Begrijp niet dat er enkele mensen klagen over deze dit hotel,zeker gezien wat je er voor betaald.Ontbijt zeer veel keuze(meer als wat je thuis hebt toch?) en avondeten ook zeer goed te doen(keuze uit 4 vlerschillende gerechten).Zeer mooie omgeving,vriendelijk personeel(daniel met name)kamer prima in orde,hebben voor volgend jaar weer geboekt,zegt ook genoeg toch??

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Am Kaiserbrunnen in Brakel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Am Kaiserbrunnen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.