Hotel Am Kaiserbrunnen

• Sauna

108 reviews over Hotel Am Kaiserbrunnen

• 8Fried Elstgeest10-08-2012

Prima hotel!

Waren van 3/6-9/6-2012 voor de tweede keer in Am Kaiserbrunnen: vriendelijk personeel, goed eten, mooie omgeving. Schrokken dan ook toen we veertien dagen later bericht kregen van het faillissement. Jammer maar voor de prijzen die via de bonnen werden betaald/gerekend en wat er geboden werd: niet verrassend: voor die prijzen kon het niet. Hopen dat men een goede doorstart kan maken: is het waard!

• 10Resie09-08-2012

Lekker rustig maar een top vakantie

een leuk hotel op een rustige plaats. heel vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 5Joop29-07-2012

voel me zwaar opgelicht

2 bonnen voor 1 heerlijke week in weserbergerland,mooi niet. kregen bericht dat het hotel failliet zou zijn, mochten echter wel voor het normale tarief komen, hoe rijmt zich dit? geld kwijt ,geen vakantie en het hotel gaat rustig door ,jammer dat dit zo kan. zelfs geen schappelijk voorstel. je voelt je opgelicht

Gereisd met vrienden in juni 2012

• 1antonoomen18-07-2012

Waardeloos nooit meer

1 juni 2 reserveringen gemaakt met bonnen van Hotel voor Ons en 18 juni te horen gekregen dat er faillisement was aangevraagd. De bonnen konden we claimen bij een duitse curator maar daar heb ik weinig verwachtingen van, dus het zal wel zijn geld weg. We kregen echter nog wel een mail van het hotel dat er op 12 augustus een doorstart zou worden gemaakt. We waren welkom als we de volledige prijs opnieuw zouden betalen ECHT WAARDELOOS, bezoek dit hotel nooit.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 5Christine26-06-2012

Vergane glorie

Als je weinig waarde hecht aan de kwaliteit van het onderkomen en het eten, kun je voor weinig geld prima in dit hotel verblijven. Hoe het aan vier sterren is gekomen is voor ons wel een raadsel. Wij verbleven hier drie nachten in juni. Bij binnenkomst valt als eerste de niet te missen vieze zure lucht uit de gang links van de receptie op. Het witte stucwerk aan de buitenkant van het pand brokkelde af en de verf op de kozijnen was verdwenen. De zeer ruime kamer en badkamer waren schoon en de bedden goed. Wel was de inrichting zeer gedateerd en zat er een grote scheur in een van de gordijnen. Het personeel is beleefd. Positieve uitzondering was de bediening op het terras. Zij waren zeer klantvriendelijk. De kwaliteit van het eten (buffet) was middelmatig. Wij hielden het na één avond voor gezien en hebben daarna lekker in een restaurant in het stadje gegeten. Het ontbijtbuffet is goed, maar heeft ook niet het niveau van dat van een vier sterren hotel.

• 9W.Lindhoud22-06-2012

Supper!!!

Vandaag net thuis gekomen van ons tweede verblijf in Hotel Am Kaizerbrunnen na een weekje fietsen in het Westbergerland. Goed hotel met supper lekker eten en vriendelijk behulpzaam personeel wat ons een fijne week vakantie heeft bezorgt. Zeker als je bij thuis komst hoort dat het Hotel in de problemen zit en het personeel dus waarschijnlijk in grote onzekerheid verkeerd, hebben ze toch hun uiterste best gedaan om het ons goed naar de zin te maken klasse petje af. Hoop dan ook op een goede afloop.

• 0markx4018-06-2012

hele mooie omgeving

mooi een beetje gedateerd hotel maar een heerlijk ontbijtbuffet en lekker avondeten. Een halve liter wit bier maar 2.20 euro

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 3Ann13-06-2012

Dan liever naar Tunesië

De gloriedagen van hotel Am Kaiserbrunnen zijn duidelijk al lang vervlogen tijd. Wij logeerden in een smerige kamer met vlekken op het tapijt en op de muren, stofnetten in alle hoeken en kanten... De bediening op het terras 's avonds liet ook heel wat te wensen over. En om het hele verhaal nog leuker te maken: hoewel in de hotel policies duidelijk vermeld staat dat er voor huisdieren geen extra kosten aangerekend worden, stond op onze faktuur 10 euro vermeld voor het verblijf van onze hond. Voor dit bedrag kon hij naar een proper hondenpension waar hij ook nog eens gevoed en vertroeteld zou worden! Niet dat ik niet wil betalen voor het verblijf van mijn hond, maar dan moet dat ook duidelijk vermeld worden bij boeking en ook zo in de hotel policies staan. Bij navraag bij het hotel nemen ze nog niet eens de moeite om te antwoorden. Waar die mannen hun vier sterren vandaan gehaald hebben...?

Gereisd met partner in mei 2012

• 9grobbenbol28-05-2012

heel goed

wij zijn van 10 tot 16 mei in dit hotel geweest.Begrijp niet dat er enkele mensen klagen over deze dit hotel,zeker gezien wat je er voor betaald.Ontbijt zeer veel keuze(meer als wat je thuis hebt toch?) en avondeten ook zeer goed te doen(keuze uit 4 vlerschillende gerechten).Zeer mooie omgeving,vriendelijk personeel(daniel met name)kamer prima in orde,hebben voor volgend jaar weer geboekt,zegt ook genoeg toch??

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 8Hans12-05-2012

Fijne plek om even tussendoor te ontspannen

Mooie ligging net buiten het dorp. Vanuit de kamer uitzicht op bloeiende heuvels (koolzaadvelden). Hotel ligt tegen de bosrand waarbij vertrek op 5 verschillende (korte en lange) wandelroutes. Ondanks heuvelachtige omgeving buitengewoon geschikt voor fietsers (veel fietspaden!!!). De "poort tot het Sauerland". Mooie omgeving en typische Duitse steden en dorpen met veel zogenaamde "Fach Hausen".

Schone kamers met een kleine, doch complete, badkamer. Lekker bed/matras, maar een minimaal kussen (veel te zacht!).

Geboekt inclusief ontbijt/diner. Hotel management hanteert een tafelsetting tijdens het dinner. Hierdoor bestaat de kans dat je met een ander (stel) aan tafel komt te zitten. Als er een "match" is geen probleem. (Wij hadden een match!!!). Zowel het bufft (ontbijt/diner) waren van goede kwaliteit en voldoende keuze. Er is een bar in de kelder (naast de sauna). Bij goed weer is het uittekend toeven op het terras. Daarbij natuurlijk een heerlijk lokaal biertje.

Gereisd met partner in mei 2012

Hotel Am Kaiserbrunnen info