We hebben een aantal aanbieders voor Brakel voor je op een rij gezet:

Reviews over Brakel

Rustmoment in heerlijke omgeving

Paul,
    15-8-2015

Dikke muren, imposante trap, pracht restaurant met gewelven, tuin oude muur en +/- 400 jaar oude boom en duiventoren.

Vriendelijk personeel, pracht kamers, zeker op de eerste etage, tweede is onder het dak met een klein zolderraam waar je niet doorheen kunt kijken.

Zeer grote ruime douche pracht betegeld, krachtige douchestraal, zomers heerlijk koel.

Ook grote slaapkamer, met oud meubilair. Lekker bed, alleen de hoofdkussens ... slap en plat neem die van jezelf mee.

Via touroperator geboekt, met 2 uur wandeling met gids, aan te raden, je gaat het hele oude kerkje in, met veel bezienswaardigheden.Kom je anders nooit in.

Diner is prima wat weinig zoals altijd, de vesper telle, is een broodmaaltijd met zalm , kaas en snijwaren. Prima als avondeten.

Daarentegen .... het apart en dure dessert duurde 3 kwartier om te bereiden en was eerlijk gezegd een zware teleurstelling.

Omgeving, zuivere lucht heerlijke wandelingen, plaats Brakel ligt ruim 10 km verderop.

's-Avonds weinig te beleven.

Gereisd met partner in augustus 2015

Hotel in fraai klooster

anneke van bree,
    18-9-2012

Hotel ligt in een zeer fraaie omgeving. De kamers zijn ruim, bedden goed, personeel was heel vriendelijk. Midden in de week was het heel rustig, vrijdag stroomde het hotel vol en daar was het personeel niet helemaal op berekend. Maar ondanks het lange wachten was het eten bijzonder goed. Weinig slechts te melden: de tv was heel klein, een PC-schermpje en de WI-Fi werkte meer niet dan wel. Maar daar is mee te leven.

Gereisd met vrienden in september 2012

Prima hotel!

Fried Elstgeest,
    10-8-2012

Waren van 3/6-9/6-2012 voor de tweede keer in Am Kaiserbrunnen: vriendelijk personeel, goed eten, mooie omgeving.

Schrokken dan ook toen we veertien dagen later bericht kregen van het faillissement.

Jammer maar voor de prijzen die via de bonnen werden betaald/gerekend en wat er geboden werd: niet verrassend: voor die prijzen kon het niet. Hopen dat men een goede doorstart kan maken: is het waard!

Gereisd met partner in juni 2012

Lekker rustig maar een top vakantie

Resie,
    9-8-2012

een leuk hotel op een rustige plaats. heel vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in juli 2010

Supper!!!

W.Lindhoud,
    22-6-2012

Vandaag net thuis gekomen van ons tweede verblijf in Hotel Am Kaizerbrunnen na een weekje fietsen in het Westbergerland. Goed hotel met supper lekker eten en vriendelijk behulpzaam personeel wat ons een fijne week vakantie heeft bezorgt. Zeker als je bij thuis komst hoort dat het Hotel in de problemen zit en het personeel dus waarschijnlijk in grote onzekerheid verkeerd, hebben ze toch hun uiterste best gedaan om het ons goed naar de zin te maken klasse petje af. Hoop dan ook op een goede afloop.

Gereisd met partner in juni 2012
Brakel scoort een 7,5 uit 10, op basis van 22 reviews