Hotel Rhein Ruhr

We hebben een aantal aanbieders voor Rhein Ruhr voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Rhein Ruhr in het Nederlands

EEN TOPPER

MMA GUBBELS
10-11-2009

Wij, 4 volwassenen wiste niet dat het bestond: ZON VRIENDELIJK PERSONEEL EN ZON SCHONE EN RUIME KAMERS. Vanuit het hotel 5 min. rijden met de auto naar het Centro van Oberhausen. Wij hebben gekozen voor de taxi(€13) Dit hotel behoord bij een keten Ringhotels, 125 stuks, die door heel Duisland zitten.

Gereisd Met vrienden in november 2009
2008

Eenvoudig hotel,zeker geen 4 sterren waard

carla van den berge
11-5-2008

Eenvoudig hotel,zeker geen 4 sterren waard.Geen balkon,ligbad,mini-bar en koffie en thee voorziening op de (kleine maar schone) hotelkamer.Wel een kluisje,ruime douchehoek en lcd-tv aan de muur.Hotel ligt naast een grote luxe supermarkt,bistro,sportschool,mac donalds,treinstation en een drogisterij/apotheek.Prima voor 1 overnachting of een weekend.

Gereisd Met vrienden in Sun May 11 2008 23:58:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinRookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen
  • Sport & SpelBiljart, Bowling, Darts
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rhein Ruhr in Bottrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rhein Ruhr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.