Hostel Chillten

7 reviews over Hostel Chillten in het Nederlands

Geen aanrader

Colinda
3-12-2018

Echt een vreselijke bende. En dan vooral kamer (1211) Allerlei zaken kapot, smerig en zelfs gordijnen die missen..

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Keurig Hotel

Arno
22-8-2016

4 persoonskamer geboekt, nette kamer, lekkere douche. Lekker ontbijt. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2016

Gewoon goed hotel.

Pieter
23-10-2014

Omdat we naar Movie Park zouden gaan en geen zin hadden om vanuit huis heel vroeg te moeten vertrekken (om dan vervolgens waarschijnlijk in een file te komen) dit hotel geboekt voor de nacht ervoor. 's Avonds rond 20.30 uur aangekomen en netjes ontvangen. Alles goed uitgelegd. We hadden een ruime (6 pers.) kamer voor ons 4-tjes die netjes was. Zo ook de badkamer / toilet. Het ontbijt was gewoon goed. Voldoende broodjes. Eventueel roerei. Kortom een ideaal hotel om daarna naar bijv. Movie Park te gaan.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2014

Handig hotel

R-N
28-7-2013

We waren hier met 8 mensen waaronder 2 kinderen. 2 aparte kamers, prima geregeld. Kamers waren netjes, schoon en goede bedden. We waren in de skihal geweest en verbleven 1 nacht in dit hotel. Grieks restaurantje in het hotel ook super!!

Gereisd Met vrienden in juni 2013

prima hotel, niet duur

vdb
3-5-2011

We hadden een 4 bett zimmer geboekt voor 1 overnachting, omdat we 2 dagen naar moviepark gingen. We hadden een kamer op de 2e verdieping. Eigenlijk waren het 2 kamers en een douche en toilet. Op de achterste kamer zat een dakraam en daar zat geen gordijn voor. Wij hebben er een handdoek tussen geklemd om toch enigzins wat verduistering te hebben. inkijk is er niet.

Naast het hotel bevindt zich een restaurant. Hier kun je een ontbijten (aangeven aan de receptie van het hotel bij het inchecken). We hebben hier 's avonds gegeten (grieks-italiaanse kaart). Nadeel hier: je kunt niet pinnen, alleen contant betalen. als we dat vooraf hadden geweten waren we eerst geld gaan pinnen. Goede bediening en lekker eten overigens.

Kinderen tot 12 jr hebben korting! Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2011

Een goed hotel.

Danny Janssens
11-8-2010

Het hotel heeft ruime kamers met badkamer. Alleen spijtig dat de "gang" voor de ramen van de kamers ligt zodat de voorbijgangers binnenkijken. Qua design, prachtig hotel. Wij hebben geen ontbijt genomen in het hotel, maar bij de bakker naast de Aldi.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Bediening gastvrij, eten top, kamers benauwd

Odette
1-8-2010

De eerste indruk van het hotel was goed, makkelijk bereikbaar, alleen de parkeerplaats was niet duidelijk aangegeven. We hadden een soort 'gehandicapten-familiekamer', deze was erg benauwd. Voor een of twee nachten wel uit te houden, maar langer niet echt. De matrassen waren keihard. Sliep niet echt lekker. De medewerkers bij de receptie en in het restaurant ('s avonds en bij het ontbijt) waren echter zeer vriendelijk, we werden gastvrij ontvangen. Een extra babybedje werd snel gebracht. Het eten was prima, de kwaliteit was erg goed (ontbijt en diner). Op zich een aanrader, alleen jammer van die keiharde matrassen...

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2010

Hostel info

• Soort gerechtenLunchpakketten

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Chillten in Bottrop, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Chillten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.