Hotel My Poppelsdorf

Kleine hotelsWeer vandaag32°17°
7,6

5 reviews over Hotel My Poppelsdorf in het Nederlands

Rustige ligging, net buiten het centrum van bonn,

15-1-2014

Het hotel ligt in de wijk Poppelsdorf Bonn. Er zijn bars en winkels in de nabije omgeving. De ligging is zeer rustig met een zijstraat met parkeergelegenheid op straat of in de garage van het hotel. De weg naar het centrum van de Bonn is iets te ver (20 minuten ongeveer), maar kan ook met het openbaar vervoer of auto goed gedaan worden. Het hotel is een groot complex. De kamers zijn groot genoeg, schoon en goed ingericht. De badkamer was een beetje klein, maar goed. Het ontbijt wordt geserveerd in een kamer in de kelder, dus eerder donker en met de sfeer van een kantine. Het aanbod is zeer goed met warme gerechten en verschillende soorten beleg, fruit etc. Het personeel bij het uitchecken was erg vriendelijk en gastvrij. Inchecken via automaat liep zonder problemen, aangezien de receptie gesloten was. Het hotel is voor de goede prijzen aan te bevelen.

Gereisd Anders in Wed Jan 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanbevelenswaardig voor een korte stedentrip.

22-12-2013

De kamer is zeer schoon, eenvoudig en voor mij belangrijk: met balkon, gezellig. De badkamer is zeer schoon, ik moest helaas 20 minuten wachten bij de receptie, totdat iemand opdaagde, hoewel mijn aankomst was genoteerd. Voor een stedentrip helemaal tof. Poppelsdorf is mooi en centraal in het centrum gelegen.

Gereisd Anders in Sun Dec 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geschikt voor een korte reis.

1-7-2013

Prima geschikt voor een korte reis. Het personeel is zeer vriendelijk en attent, de geboekte kamer was qua grootte oké, het enige negatieve: het tweepersoonsbed was niet de breedste en piepte en knarste bij elke beweging. De badkamer met de douche was goed en verder beschikte de kamer ook nog over een klein balkon (niet gemeubileerd). Er was een ondergrondse parking beschikbaar, die moet je zeker boeken, want in de buurt zijn er weinig parkeerplaatsen (per dag zeker €10). Je moet zeker de veelzijdige restaurants in de buurt proberen (Italiaans, Spaans, Mexicaans, een steakhouse, Japans, enz.), alles was qua kwaliteit goed tot zeer goed. In het hotel zelf wordt er alleen ontbijt geserveerd, maar het is zeker voldoende en van goede kwaliteit.

Gereisd Anders in juli 2013

Hotel voor zakenreizigers.

31-5-2013

Het hotel heeft veel weg van een goede jeugdherberg. Er is geen bar; drankjes kun je kopen bij de receptie. Het ontbijt is goed en uitgebreid. Voor een zakenreis best goed.

Gereisd Anders in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi hotel op een rustige locatie, goede verbindin

21-12-2012

Centraal hotel, rustig en idyllisch in een zijstraat gelegen, goede winkelmogelijkheden in de directe omgeving... Helaas hadden we geen tijd om de vele bars op loopafstand te testen. Als zakenreis en met een optimale verbinding zeer fijn, maar negatief: weinig parkeergelegenheid - met een VW busje kan men helaas niet de ondergrondse parkeergarage in. De receptie is niet voortdurend bemand, daarnaast klopte hier omgang met de gasten. Ontbijt een beetje liefdeloos, wie laat bij het ontbijt komt heeft soms het gevoel 'te storen' met speciale verzoeken - jammer. Maar de kwaliteit van het eten is super. Zuiverheid is in dit hotel belangrijk - in de kamers, badkamers, evenals overal in het hotel. Al met al is het hotel aan te bevelen (optimaal voor het ontwijken van de Keulse beurs).

Gereisd Anders in december 2012

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesKrant

• ParkerenBetaald

• AdresWallfahrtsweg 4 53115(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel My Poppelsdorf in Bonn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel My Poppelsdorf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.