Hotel Kanzler

3 reviews over Hotel Kanzler in het Nederlands

Prima hotel

Hans
25-12-2016

2 Nachten geslapen om kerstmarkt te bezoeken. Hotel is zonder meer aan te raden. We kregen gratis upgrade naar een luxe kamer. Groot met apart zitgedeelte, een hemelbed, veel notenhout en goudkleurige contactdozen, schakelaars etc. Niet helemaal onze smaak, maar het zag er keurig en schoon uit. De auto moet je echt wel in de parkeergarage parkeren, want achter het hotel is niet veel ruimte om legaal je auto vrij te parkeren. Houd daar dus rekening mee. Eten kun je prima bij de Italiaan naast het hotel. Nog een tip: op een kleine 20 minuten rijden is het zevengebergte. Een fraaie omgeving met prachtige vergezichten. Het slot Drachenburg was tijdens de kerstdagen omgetoverd in Charles Dickens stijl. Erg leuk om te bezoeken.

Aanrader

Tom
10-1-2014

Prima 4 sterren hotel dat adverteer met kamers voor super scherpe prijzen. Op iedere kamer zijn standaard 2 flessen bier en water aanwezig die gratis te nuttigen zijn. Verder zijn is een mogelijkheid tot het maken van koffie en thee. Deur naar badkamer super smal maar badkamer verder prima. Wije hadden een kamer met een badje. Ontbijt niet genomen omdat we dat te duur vonden.

2008

Prachtige en grote appartement kamers

Walter Verhulst
9-6-2008

Prachtige en grote appartement kamers.Met klein keukentje en grote zithoek.Goed en uitgebreid ontbijt buffet.Zeer vriendelijk personeel.

EEN AANRADER!

We hebben een aantal aanbieders voor Kanzler voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kanzler in Bonn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kanzler zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.