Hotel Insel

3 reviews over Hotel Insel in het Nederlands

Prima hotel !

henk,
15-8-2017

Gunstig gelegen tussen de winkels, restaurants en openbaar vervoer. Ontvangst hartelijk en efficiënt. Kamer + badkamer netjes en compleet ingericht. WiFi en airco functioneren prima.

Mooie sauna en dito (kleine) fitness ruimte.

Uitstekend ontbijt buffet met o.a. zalm, scrambled eggs, verse fruitsalade etc.

Een voorbeeld zoals elk hotel zou moeten zijn.

Gereisd met partner in augustus 2017

Net hotel met ontspannen sfeer

Jos
23-8-2010

Wij verbleven hier 1 nacht, wat goed beviel. De kamer was standaard maar netjes, met fijne bedden en alle faciliteiten die je voor een kort verblijf nodig hebt (flatscreen-tv, zitje, minibar, lekker douche). Verder heerst er een ontspannen sfeer en wordt er zeer soepel omgegaan met uitchecktijd en ontbijt (allebei al ruim tot 12 uur, maar nog wat later was geen probleem). Het ontbijtbuffet was uitgebreid en lekker en kon op het terras worden gegeten.

Gereisd met partner in augustus 2010

Ook het tweede bezoek was de moeite waard.

jmcvandijk
26-12-2009

We waren hier afgelopen jaar al (december 2008) omdat we een tento in Keulen en een in Bonn wilden bezoeken. Bad Godesberg ligt maar een paar kilometer van Bonn, heeft in de adventsperiode een kleine maar sympathieke kerstmarkt, niet het massagedoe van Keulen, en dit hotel biedt wat we ervan verwachtten. Moesten we nog eens naar Keulen willen gaan, dan gaan we ook weer die extra kilometers rijden voor de rust en de kleinschaligheid van dit hotel. Er zullen wel mensen zijn die mopperen over de parking, so what, wie valt daar nu over?

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

We hebben een aantal aanbieders voor Insel voor je op een rij gezet:

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension
  • De staf spreektDuits, Engels

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Insel in Bonn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Insel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.